Autor: Baltus - 2004-05-10 14:33:21
IX kolejka xligi TDM CPMa
Ta kolejka przebiegała w świetnej organizacji (gratulacje dla mobilizacji sędziów). Wszystkie mecze zostały rozegrane w miłej atmosferze, raczej bez większych problemów. W jej trakcie odbyła się pierwsza gra klanu eQuilibrium, który mimo swojej przegranej (z klanem mm) pokazał, że wie jak się gra w Quake'a. Odbył się również mecz, który (jak uważałem) będzie wyrównany, a zwycięzcę pozna się w ostatnich minutach. Tak się niestety nie stało (mówie oczywiście o tec vs mad). Zapraszam do lektury.
armia vs dioxide info
dx 333 - 14 a @ q3dm14tmp
info Totalnie miazga klanu a ( może to z powodu braku 1 zawodnika, chodź myślę, że jeżeli by żołnierze mięli pełny skład wynik byłby jeszcze bardziej porażający). Przewaga 100 fragów została osiągnięta już w 8 minucie meczu (czyli podobnie jak w poprzedniej mapie). Przez całą grę dx miażdżyło.
dx 222 - 51 a @ cpm21
info Od początku meczu dx wymiatało na mapie przejmując kolejne z rzędu artefakty oraz kontrolując główne części mapy. Już w 3 minucie meczu przewaga wynosiła około 40 fragów, a dalsze nei zapowiadały zmiany na lepsze dla zespołu armii. Przewaga 100 killsów została osiągnięta przez klan dx już w 9 minucie gry. Żołnierze nie potrafili skutecznie przeciwdziałać atakom wroga tracąc kolejne punkty. Minimalnie ponad 50 fragów to wszystko na co było stać klan a.
pain vs
Zero Qrwa Skila infopain 146 - 55 zQs @ q3dm14tmp
info Od początku gry zQs grało w trójkę, pomimo czego nie poddają gry i pierwsze minuty mapy należą właśnie do nich (przejmują quada zdobywając kilku fragowe prowadzenie). W 3 minucie gry wynik wynosił 21 do 6 dla zQs. Z następnymi minutami przewaga tylko się powiększała (ku mojemu zdziwieniu). Od 6 minuty gry sytuacja punktowa zaczęła się jednak wyrównywać, a 9 minucie przewaga pain wynosiła już ponad 10 fragów. Niestety, w trójkę zQs nie dało rady klanowi pain (ciekawe czy w pełnym składzie sytuacja byłaby bardzie wyrównana?).
pain 122 - 43 zQs @ cpm21
info Początek gry należał do pain którzy już w pierwszej minucie gry zdobyli przewagę około 10 fragów. Bardziej wyrównana sytuacja fragowa nastąpiła w kolejnych minutach gry (1 frag zQs za 2/3 fragi pain :D). Mecz posiadał wiele problemów ze strony zQs którzy z powodu TPSA tracili neta. Od około 7 minuty zQs było zmuszone go grania w trójkę. Osłabione ZQs nie dawało sobie rady z taki przeciwnikiem jak pain.
fLaMasters vs
destination clan infofLM 159 - 64 dc @ cpm21
info Początek gry należacy do fLM jednak nie osiągają oni dużej przewagi nad dc (jeden frag dla dc, dwa dla fLM). W 7 minucie gry fLM prowodziło około 20 fragami (około 43 do 18 dla fLM). W 17 minucie gry dc przegrywało ponad 80 fragami, a do końca gry strata killsów tylko się powiększała.
fLM 181 - 15 dc @ cpm4
info Od początku gry (tak jak można było przewidzieć) prowadzi klan fLM. Świetna kontrola mapy (czyli quada i red armora) daje temu klanowi znakomitą możliwość zdobycia wielu fragów. W 6 minucie meczu przewaga wynosiła około 50 fragów. W 11 minucie gry przewaga wynosiła około 90 fragów. Niestety, na taj mapie dc nie potrafiło poradzić sobie z taki przeciwnikiem jak fLM.
cLAN Blokers vs
fearless info
cB 183 - 21 fear @ cpm18i
cB 195 - 22 fear @ cpm21
Crew of Destruction vs
fraghunters nation infofhn 88 - 84 cod @ cpm18i
infoMimo dobrej kontroli red armora przez klan fhn od początku gry tracili oni kilka fragów. W 2 minucie gry wynik wynosił 9 do 4 dla cod. Podczas wali o nadchodzącego quda fhn zdołało nadrobić straty które zrobili sobie na początku gry. W 4 minucie gry fhn prowadziło 4 fragami oraz posiadali oni kontrolę nad ważniejszymi częściami mapy. Sytuacja taka trwała przez kilka minut (czyli wyrównana gra obu drużyn). Wymienianie się quadami oraz invizem. W 14 minucie gry wynik wynosił 64 do 59 dla fhn. Chwile później cod przejmuje prowadzenie (chodź tylko na chwile). Wynik punktowy stał się bardzo wyrównany (w ostatniej minucie 81 do 79 dla cod).
fhn 112 - 96 cod @ q3dm14tmp
infoCudowny początek dla klanu cod, a to z powodu, że przejmują oni oby dwa artefakty i świetnie je wykorzystują (w 2 minucie 21 do 7 + quadmen dla cod). W następnych minutach sytuacja jednak zaczęła się wyrównywać czyli fhn dogania cod (w 5 minucie gry 34 do 34). Świetne zgranie fhn doprowadza do prowadzenia tego klanu około 30 fragów już w 8 minucie gry. Dalsza część gry była bardzie wyrównana chodź pod koniec gry cod zaczęło nadrabiać straty jednak zabrakło im opanowania.
radioactive killers vs
Psychoses infork 197 - 87 p5 @ q3dm14tmp
infoOd początku gry prowadzenie klanu rk którzy świetnie radzili sobie z opanowaniem mapy. W 4 minucie gry wyniku wynosił 37 do 17 dla rk. Kolejne quady przejmowane przez ten właśnie klan oraz kontrola takich pozycji jak red armor czy obszar spawarki dają im dużą przewagę punktową. Kiedy rk posiadało 100 fragów p5 dorobiło się dopiero 30. Reszta gry nie przyniosła wielkich zmian tzn. z każdą minutą rk powiększało przewagę.
rk 221 - 9 p5 @ cpm18i
infoRównież podobnie jak w poprzedniej mapie klan rk przejmuje quada zabijając wszystkich przeciwników. W 1 minucie gry osiągnęli oni przewagę 8 fragów (tzn. 9do 1 dla rk). Totalnie niezgranie klanu p5 na tej mapie powoduje bardzo monotoniczną grę czyli fragowanie zawodników p5.Kiedy rk posiadało 100 fragów (czyli prawie dokładnie w połowie gry) p5 stać było zaledwie na 5 killsów. Ogólnie świetna gre zawodników radioaktywnych.
the eternals vs
maggot alias drone infotec 172 - 75 mad @ ospdm5a
infoPoczątek doskonały w wykonaniu klanu tec którzy już w 1 minucie opanowują mapę oraz prowadzą 7oma fragami. W kolejnej minucie przewaga ta została powiększona o 10 fragów. Mad nie potrafiło poradzić sobie z takim przeciwnikiem na tej mapie. W połowie gry przewaga tec wyniosła ponad 70 fragów, a dalsze minuty nie zapowiadały zmiany. Taką grę mogliśmy widzieć już do końca meczu (czyli za ponad 2 fragi zawodników tec przypadał i dla mad).
tec 140 - 101 mad @ cpm21
infoPoczątek bardzo wyrównany. W pierwszej minucie gry prowadzenie obejmuje klan tec, jednak jest to prowadzenie niewielkie i już kilka chwil później mad dogania przeciwników. Taka wyrównana sytuacja trwała do 6 minuty kiedy to tec zaczęło oddalać się. 2 minuty później tec osiągnęło przewagę ponad 10 killsów. Kolejne przemijające quady to ciągłe oddalanie się tec od klanu mad (osiągnęli oni przewagę dochodzącą do 50 fragów). Taka wymiana fragów (czyli oko za oko) trwała do końca gry. Chyba nie ma w Polsce klanu który pokona tec na platformie cpma.
malleus maleficarum vs
eQuilibrium infomm 185 - 59 eQ @ q3dm14tmp
infoNiestety, pierwszy mecz klanu który zastąpił zawodników wro przegramy i do tego z powodu braku zawodników byli oni zmuszeni do grania w trójkę. Pomimo dobrego początku eQ (czyli prowadzenie w pierwszych 2 minutach gry), mm okazało się zbyt mocnym przeciwnikiem. W 4 minucie gry mm prowadziło już ponad 20 fragami, a nie trzeba być wielkim medium alby przewidzieć jeszcze większą porażkę klanu eQ.Kolejne przejmowane artefakty przez klan mm oraz dobre obstawienie ra daje temu klanowi świetne efekty w czasie gry. Myślę jednak, że pomimo przegranej walki eQ ( w pełnym składzie) będzię bardzo groźnym przeciwnikiem dla wszystkich.
mm 198 - 80 eQ @ cpm4
infoNa tej mapie również eQ zostało zmuszone do gry w niepełnym składzie. Walka nie była zbyt zacięta; mm spokojną grą zdobywa dwa razy większą przewagę od przeciwników. W 3 minucie gry wynik gry to 38 do 9 dla mm. W pełnym składzie eQ wystąpiło dopiero w 11 minucie kiedy strata killsów wynosiła już około 90 fragów.
W uaktualnieniu zostaną podane terminu spotkań 10tej kolejki.
#0 | mrc
2004-05-10 14:59:54
zdziwilo mnie cod-fhn :O
przed liga wydawalo mi sie ze cod mierzy w pierwsza 5-tke a tu taki zonk :(
#0 | zoom
2004-05-10 15:00:33
#0 | P@sta San | oFF
2004-05-10 15:04:53
#0 | mrc
2004-05-10 15:08:53
www: xliga.com
serwera: s2.battle.pl:27965
2go serwera: 217.113.224.142:27966
scorebota: #xliga.livescore
itd itd ;D
#0 | marver
2004-05-10 17:46:45
#0 | sh1bby
2004-05-10 18:09:08
#0 | marcu
2004-05-10 18:14:29
#0 | MsT
2004-05-10 18:20:19
#0 | Baltus
2004-05-10 19:42:19
#0 | tomkye
2004-05-10 20:11:05
#0 | mrc
2004-05-10 20:43:01
#0 | bsodzik
2004-05-10 20:49:33
#0 | nita
2004-05-10 20:50:39
#0 | marver
2004-05-10 21:26:25
#0 | nita
2004-05-10 21:34:15
#0 | Baltus
2004-05-10 21:40:40
Początek spotkania dobry dla fLM,a to z powodu wpadnięcia tego zawodnika do lawy (na szczeście zaraz po respawnie dosteje rakiete w łeb)?
#0 | seVen
2004-05-10 21:59:37
#0 | nita
2004-05-10 22:09:02
poczatek nie moze byc dla nas dobry jak ktos od nas wpada do lawy : D
Ale w takim stylu chcial bym czytac o meczach :D a nie ze tam w 3 minucie bylo 20 fragow roznicy... po co mi to wiedziec? mam demko. A ty masz to tak napisac abym ja chcial to czytac.
I dajesz jakeis wytlumaczenia ze jak ci sie nie podoba to nie czytaj... wez ty piszesz nie dla siebie tlyko dla nas wiesz?
#0 | grzEs
2004-05-10 22:55:24
jakby grali w 4 to byliby jeszcze bardziej nabijani
I dajesz jakeis wytlumaczenia ze jak ci sie nie podoba to nie czytaj... wez ty piszesz nie dla siebie tlyko dla nas wiesz?
true true
#0 | marver
2004-05-10 23:17:31
#0 | nita
2004-05-10 23:24:52
#0 | cBuop
2004-05-11 00:04:34
#0 | Baltus
2004-05-11 07:52:01
#0 | sxl
2004-05-11 18:41:40
#0 | marver
2004-05-11 18:41:56
Nita swintuchu ja nie marudze :>
#0 | fx/rutt
2004-05-12 11:04:14
#0 | nita
2004-05-12 13:02:19
#0 | |marog|
2004-05-13 01:23:50
Może lepiej wogule nie dodawać opisów do meczy?? Niewdzięczna robota, zawsze komus nie bedzie cos pasowalo. Ale Baltus nie poddawaj sie, nie warto.