Informacje
Quake Live jest obecnie jedną z najciekawiej zapowiadających się platform turniejowych, która ma szansę przedłużyć tradycję dynamicznych strzelanek First Person Shooter granych podczas największych światowych imprez e-sportowych. Pierwszy krok w tym kierunku został poczyniony podczas tegorocznej edycji widowiska QuakeCon w Dallas. Drugi zrobili Amerykanie, przygotowując pierwsze północnoamerykańskie mistrzostwa na platformie Quake Live. Trzeci chcemy zrobić my - serwis eSports.pl - organizując dla Was pokazowy turniej. Przed Wami "Odłóżmy Beta Testy na bok" - eSports.pl Quake Live 1v1 Tournament.
Rozgrywki będą trwały dwa tygodnie, startujemy 22 września 2008, finał planujemy rozegrać w niedzielę 5 października. W zabawie wystąpi ośmiu zaproszonych przez nas zawodników, którzy regularnie odwiedzali internetowe serwery gry Quake Live i odnosili na nich niezłe wyniki. Gracze zostaną rozlosowani do drabinki Double Elimination i będą rywalizować do dwóch wygranych pojedynków, na arenach identycznych z tymi, na których walczyli zawodnicy w Dallas podczas QuakeConu 2008.
Najważniejsze informacje
- Platforma: Quake Live (serwery .de, .nl lub .uk)
- Tryb: 1v1
- Liczba uczestników - 8 (tylko zaproszeni)
- Termin: 22 września - 5 października 2008 r.
- System rozgrywek:
- drabinka Double Elimination
- każdy mecz do dwóch wygranych pojedynków - Timelimit: 10 minut
- Lista map:
- qztourney4
- qzdm6
- qztourney7
- qzdm13
- qztourney6 - System wyboru map:
- najpierw zawodnicy odrzucają po jednej arenie
- następnie wybierają po jednej z pozostałych trzech map
- w przypadku remisu decydujące starcie rozgrywane jest na arenie, która została w puli
Admini lab, kaboom
IRC: #eSports.pl
Terminarz rozgrywek nie będzie narzucony odgórnie, ale w przypadku zbytniego odwlekania pojedynków organizatorzy będą interweniować i samemu ustalać terminy poszczególnych spotkań. Zgodnie z regulaminem Beta Testów gry Quake Live na stronie rozgrywek będą pojawiać się tylko suche wyniki kolejnych meczów, żadne demka ani screeny nie mogą zostać opublikowane. Rezultaty rozegranych spotkań należy wysłać na adres [email protected] lub [email protected], bądź poinformować jednego z adminów na kanale #eSports.pl w sieci QuakeNet.
Podstronę przygotował Mariusz „kaboom” Lotter.