GigeR.ManYac(GN) przepytany.
Zawsze wzbudzał kontowersje na polskiej scenie Starcraft: BroodWar. Gracz, o którym wielu mówi "polski koreańczyk", zawodnik jednego z najlepszych polskich klanów - Game Netu, Maciej "GigeR.ManYac(GN)" Mazur został przepytany przez etatowego wywiadowca sceny SC:BW KKND(GN).
W wywiadze "ManYac" mówi o swojej przygodzie z SC, a głównie o tym dlaczego zdecydował się odciąć na pewien czas od polskiej sceny na rzecz koreańskich graczy. Wywiad ukazuje w nowym światle scenę koreańskiego SC. Maciek opowiada o stylu gry i mentalności najbardziej wybitynych graczy w Starcraft: Brood War z którymi miał przyjemność grać, a także o swojej koncepcji gry w SC.
A oto fragment wywiadu z Maćkiem:
KKND(GN):... i jakie są/były rezultaty Twego odcinania się? Szczerze mówiąc nie widuje się Ciebie w czołówkach jakiś ladderów czy turniejów. Skoro tak Ci zależało, lub nadal zależy na skillu to co Ci stoi na drodze ?
ManYac(GN) : A co jest wyznacznikiem skilla ? Czy jest tym liczba wygranych turniejów, czy liczba pokonanych przeciwników, czy bycie niepokonanym w danym match-upie, czy to że na forum najczęściej jest wymieniana Twoja ksywa i wszyscy krzyczą, że jesteś najlepszy? Kiedyś, na początku chciałem wygrywać jak najwięcej - grałem w każdym turnieju NW i LNW cieszyły mnie coraz wyższe miejsca, i strasznie smuciły częste porażki. Jednak na "emigracji" wyznaczyłem sobie inne cele w StarCrafcie, chciałem grać i wygrywać z najlepszymi graczami na świecie, z graczami o których czytałem artykuły, których walki śledziłem w battle raportach, od których uczyłem się grania (z ich poradników). Postawiłem sobie za cel zwiększanie swoich umiejętności tylko dla siebie, dopracowywanie każdego elementu gry po to żeby był perfekcyjny dla mnie....
Cały wywiad dostępny jest TUTAJ, a po przeczytaniu polecam obejrzenie kilku gier zawartych w replaypacku, który ściągniecie klikając tutaj! Miłej lektury.
NetWars.pl
#0 | dem
2004-10-26 17:41:02
#0 | faction
2004-10-26 18:02:26
#0 | MerT
2004-10-26 18:04:29
#0 | Ba)\(DIT | off
2004-10-26 18:09:39
#0 | vdr
2004-10-26 21:23:41
#0 | Ba)\(DIT | off
2004-10-26 21:40:25