GamesNET - nowa odsłona

Dostosuj

GamesNET - nowa odsłona

Firmy hostingowej GamesNET nie trzeba raczej nikomu przedstawiać. W chwili obecnej jest to potentat na polskim rynku w zakresie sprzedaży serwerów do najpopularniejszych gier sieciowych, obsługujących programy do komunikacji głosowej oraz BNC i www. Firma ta od długiego już czasu słynie z fachowości i bardzo wysokiej jakości usług przez nią świadczonych.

W dniu dzisiejszym dla wszystkich obecnych oraz przyszłych klientów tejże firmy, przygotowała ona dwie bardzo miłe niespodzianki. Pierwszą z nich jest odświeżenie dotychczasowego layoutu strony internetowej www.gamesnet.pl. Stała się ona o wiele bardziej funkcjonalna, a co za tym idzie przyjemniejsza zarówno dla oka jak i dla wygody "poruszania" się po niej.

Druga, o wiele bardziej praktyczna i trafiająca w zapotrzebowania graczy niespodzianka, dotyczy uruchomienia sprzedaży pierwszych w Polsce serwerów do gier zlokalizowanych w Amsterdamie. Jak informuje GamesNET, dzieki współpracy z No Limit Servers, Polska jest pierwszym krajem, w którym Euroserwery są dostępne w sprzedaży.

Zakup euroserwerów objęty jest promocją! Na dzień dzisiejszy możecie je nabywać w cenie 6 i 14 złotych za slot - odpowiednio serwery prywatne i publiczne. Jak sami widzicie ceny są naprawdę zachęcające. Jeśli chcecie potestować, to zapraszamy na udostępnione dla wszystkich publiczne wersje wyżej wymienionych.

GamesNET.pl

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • pr0

    #0 | 000

    2005-04-20 20:53:45

    Mam server z GamesNET\'u i mam ping z neostrady tp 512/128 kbps ~15 ^^

    GamesNET.pl rocks!
  • R00ster

    #0 | r00ster

    2005-04-20 21:08:28

    tak TAK T-A-K
    to jest temat wart przyklejenia
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-20 21:16:12

    To w ramach współpracy. Po co od razu się bulwersować? :D
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-20 21:22:16

    Szkoda tylko, ze w praktyce te wspaniale servery no limits servers sa do bani i inne holenderskie i niemieckie firmy maja duzo lepsze oferty pod wzgledem warunkow :P

    Zreszta na polske sa lepsze tez. Przynajmniej w UT (F6, tick 30-35, nie porownujcie wynikow do innych gier) na gamesnecie ping 60-80, a na pifpafie 45-50 z neo.
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-20 21:36:13

    Widzisz ja mam na Gamesnecie ping 5-20 i nie wyobrażam sobie już lepszych warunków do gry.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-20 21:37:35

    W czym ? Q3 ? A dla porownania np. na pifpafie ile masz ? I jakie lacze ?
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-20 21:39:59

    Q3 i CS.
  • ICARIUM

    #0 | Icarium

    2005-04-20 21:40:59

    Pamiętam, że na forum.unreal.pl większość utkowców pisała, iż na gamesnecie warunki są lepsze.

    http://forum.unreal.pl/showthread.php?t=21485 - nawet znalazłem topic
  • Frank3n

    #0 | Frank3n

    2005-04-20 21:57:44

    na polskich gamesnetach w CS przynamniej sa kompy albo siec jest przeciazana (pewnie za duzo klientow w stosunku do mozliwosci...) i w godzinach 15:00-02:00 nie da sie w ogole grac, nic nie wchodzi.
  • Pawel_H

    #0 | Pawel_H

    2005-04-20 22:07:30

    korzystamy z Gamesnetu (AAo) ponad 3 miesiące i jak narazie wszystko jak jest ok, pingi spox, adminka itp.. Teraz kupimy prawdopodobnie euroserver i mamy nadzieje ze bedzie również dobrze
  • mephir

    #0 | MephiR

    2005-04-20 22:19:29

    Straszny ten nowy lay. Większego chaosu już dawno nie widzialem...
  • igor

    #0 | igor

    2005-04-20 22:19:57

    Może brak skilla ;D.
  • shock

    #0 | shock

    2005-04-20 22:27:41

    Nie piszcie głupot bo sie czytać tego niechce. Są servery dobre i są te złe, i wiadomo ze na jednym bedzie sie gralo dobrze a na drugim zle. Wszystko zalezy od tego gdzie jest ulokowany server i jak skonfigurowany a nie od tego czy nalezy do pifpaf czy gamesnet. A takie porownanie ze jeden pisze ze ma na pifpaf lepszy ping a drugi ze na gamesnet sa smiechu warte. Zeby to stwierdzic trzeba by wziasc servery gamesnet i pifpaf do tego 100 roznych osob z roznych miejscowosci z roznymi opcjami internetu i wyliczyc sredni statystyczny ping. Gralem na serverach jednej jak i drugiej firmy i raz gralo mi sie dobrze a raz zle i to na serverach obu dostawcow.
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-04-20 22:28:18

    Co do gierek to AAO niestety jest chyba najbardziej wymagajaca jesli chodzi o lacze i sprzeet :( ale na gamesnecie zaleznie od maszyny jest przewaznie dobrze choc od jakiegos czasu jakosc spadla :( pewnie prze zbytnia lapczywosc
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-04-20 22:36:32

    EJJJJ ALE PIPA

    maja ten sam motyw w banerze co nasza strona :(
    http://www.gamesnet.pl/images/banner.swf
    http://www.bezbronni.aa.prv.pl/
  • Frank3n

    #0 | Frank3n

    2005-04-20 22:42:52

    wszystko przez to ze gram z jednym okiem zamknietym i przykladam drugie do monitora i celuje z widoku broni !
    cos takiego: ---__-0-

    serwery sa po prostu przeciazone
  • shock

    #0 | shock

    2005-04-20 23:03:48

    Jasne ze sie zdaza ze server jest przeciazony szczegolnie jak sie ma wieszy popyt niz aktualne mozliwosci i robi np 4 servy po 12 lotow na jednej maszynie albo wiecej i mimo ze ping wydaje sie maly to gra sie jak gdyby byl 400. Jeeli to sie bedzie powtarzac w jednej czy drugiej firmie to napewno gracze to zauwaza i poprostu zrezugnują z usług, ale narazie to zawczesnie zeby sie wypowiadac negatywnie o dzialaniu ktorejs z firm tymbardziej ze w znaczacy sposob przyczyniaja sie do rozwoju polskiej sceny esports bo chyba nie powiecie ze TPSA
  • Frank3n

    #0 | Frank3n

    2005-04-20 23:15:26

    k masz racje 8-)
  • pucha

    #0 | pucha

    2005-04-20 23:37:02

    #4 Serwery nlservers.net stoja szafe obok gamesnervers.net, wiec nie wiem jakim cudem niektorzy widza roznice w pingu .. Znawcom podziekujemy, szczegolnie takim, ktorzy porownoja serwery zagraniczne z Polskimi i mowia, ze tam jest wyzszy ping :-)

    #9 Zaloze sie, ze nawet jak zaczniesz o 9 rano to tez Ci nic wchodzic nie bedzie. Zazdrosc zla cecha =] Tak sie sklada, ze wszedzie niemal,godziny szczytu to przewaznie 18-22, a Ty mi tu z 15 i 2 w nocy wyjezdzasz heh, trudno przytakne Ci, bo niektorym ludziom nie da sie pewnych rzeczy wytlumaczyc :-)

    #11 heh zal dupe sciska ? Ciesze sie, ze Ci sie bardzo podoba : )

    #13 ejjjj gdzziieee? chetnie bym sprawdzil, ale rano musze wstac do pracy, a nie mam czasu, az mi sie strona otworzy : ) poza tym widze, ze zauwazyles nasz stary, ale jary baner heh

    #17 o, 4 serwery 12 slotowe? przeciazenie? Ja nie wiem czy widzisz roznice miedzy p4 2.8ghz a np dual Xeon 2.8 ghz + 4x512mb ram heh Ja widze, pare tysiecy zlotych wiecej i gigantyczy skok wydajnosci .. Mamy tylko takie maszyny, w dodatku jest ich 12 i na kazdej jednoczesnie moze grac z paluszkiem 80 osob heh wiec byles blisko :]
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:27:42

    Szczerze mowiac to tez mielismy z tym problem na pewnym servie UT z gamesnetu. Aczkolwiek aktualnie najpopularniejszy server TDMa tez stoi na gamesnecie i nie zaobserwowalem tego.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:32:34

    Zapytaj teraz kogokolwiek.
    g, u, delta, ssgl, best, sof, ldm, raczej wszyscy powiedza bez zajakniecia pifpaf.
    Jak CyberHunters bralo servery to tez z yankiem i zyzem mowilismy ze lepsze sa, ale gamesnet jakies upusty dal plus z innych gier chcieli chyba go.

    Zreszta mecze LM ostatatnio zamiast rozgrywac na TC klany sie umawiaja zeby grac na pifpafie. Ja przewage pingowa pifpafa zauwazylem jak na servie svs od nich wlasnie cwiczylismy repka domination w zeszlym sezonie.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:34:47

    Hmm ja teraz polece wfgaming z holenderskich i moze kplaya z niemieckich. Niestety MonsterServer.de sie popsul nieco, za to do jolta jakby lepiej z pl, no ale server w uk to juz przesada.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:40:34

    Wiesz ja mam dostep do servkow postawionych przez obie firmy, konfig ten sam, widze roznice spokojnie, to samo inni. I to nie w danym momencie, ale raz, drugi, trzeci itd.

    Niedawno tez ustawiajac jednego na gamesnecie mielismy zagadke dlaczego tickrate skacze pomiedzy 10-100. Jedyna sensowna mysl jaka nam przyszla do glowy to maszyna (bo jak na keepconectionalive 0.2 byla przesada).
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:41:53

    Nie widziales jak CS zzera zasoby ;)
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 00:47:42

    Obie firmy istnieja juz sporo czasu na rynku. Pojawiaja sie nawet jakies nowe na horyzoncie. Co wiecej wynajmowanie servera za granica stalo sie juz normalnoscia, a czesto nawet lepszym wyborem (pod katem grania CB, ESL i innych). Imo najwyzszy czas jest mowic otwarcie o konkurencyjnosci i nie ma sie co chowac za \"bo oni duzo robia dla gamingu\". Mamy wolny rynek :P

    Niech ludzie daja opinie niezaleznie czy pozytywne czy nie, niech firmy ich sluchaja, albo do wora. Poza tym kazdy moze odpalic gre i samemu przetestowac server.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 01:00:59

    Ad. #4 to ja nie wiem jakim cudem widzisz abym gdzies porownywal ten server do gameservers.net. Napisalem \"inne holenderskie i niemieckie firmy\". Z holenderskich np. wfgaming. A jezeli chodzi o polozenie \"euroserverow\" od nl servers to w takim razie cos mi to mowi bo gameservers.net pamietam jakis czas temu sie pogorszylo (afaik znajomy klan nawet z nich zrezygnowal), chociaz nie wiem jak wyglada sytuacja na nich obecnie.

    Co do prownywania zagranicznego z polskimi to ponownie nie wiem gdzie Ty to wyczytales. Jak byk porownuje polski z polskim. Czytanie trudna rzecz.

    Jak to bylo ? A juz wiem \"znawcom podziekujemy\" :P
  • pucha

    #0 | pucha

    2005-04-21 02:13:22

    No to moze od poczatku : )
    Czytamy od lewej do prawej heh

    \"Szkoda tylko, ze w praktyce te wspaniale servery no limits servers sa do bani i inne holenderskie i niemieckie firmy maja duzo lepsze oferty pod wzgledem warunkow :P\"

    Nie wiem czy widzisz, ale to wyglada tak, nolimitservers sa bee, reszta dobre, zaprzecz : ] Jak tego nie widzisz to sprobuj przeczytac moze wspak, nie wiem jak to tam z Toba jest : )) Co do problemu, nie byl to problem z serwerami gameservers.net tylko z Telia i jak sie laczyles do byle jakiego serwera przez Telie to miales niekiedy 500ms. I tak jak juz widze zapamietales - znawcom podziekujemy : ) I wez prosze zrob sobie tracert\'a to zobaczysz skad Ci sie bierze ~80ms na gnecie oraz ~50ms na pifpafie, majac neo juz dawno bym to zrobil, chociaz i tak mysle, ze z palca te wartosci podales - 30ms roznicy heh tyle to powinies miec pinga na jednym i na drugim serwerze : ]
    To by bylo na tyle, nie chce mi sie znowu pileczki odbijac, wiec juz z gory Ci przytakne - tak, admin ma zawsze racje : ))
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 02:48:44

    Jakbys mogl uzywac opcji \"odpowiedz\" bylbym wdzieczny bo latwiej sie wtedy sledzi komentarze.

    Jak sam zauwazyles pisze \"inne\". Nie widze tam slowa \"wszystkie\" np. \"wszystkie inne\".

    Odnosnie telii to akurat nie chodzilo o pingi liczone w setkach, ale po prostu o stale podniesienie pingu na serverach gameservers (z np. 90 na 120). Chociaz faktem jest nie patrzylem gdzie dokladnie roznica po drodze sie pojawila.

    Natomiast jezeli chodzi o roznice na polskich to \"znawca podziekujemy\", poniewaz icmp ping ma sie do realnego pingu w UT jak piesc do nosa. Dlatego w pierwszym poscie wyraznie napisalem skad wartosc brana, przy jakich ustawieniach tickrate na serverze i aby nie porownywac tego do wskazan innych gier. Po to w jaki sposob UT wylicza ping i dlaczego jego wskazania sa tak inne odsylam do \"Players Guide to UT Netcode by =NUB=garfield\". Naprawde radze uwazniej czytac posty bo to wszystko bylo by zbedne wtedy.
  • cnt

    #0 | KNT

    2005-04-21 07:34:50

    na 2k4 nie ma lepszych serverów niz gamesNET.pl, ping ~20-30 :D
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-04-21 09:54:32

    a ja zapytam o cos takiego: co to jest tickrate?
  • 6BDS.Pixel

    #0 | 6BDS.Pixel

    2005-04-21 10:15:45

    Poczytaj tutaj -> http://www.clanvikings.org/tnse/utstuff.html .
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-04-21 10:18:07

    #13 ejjjj gdzziieee? chetnie bym sprawdzil, ale rano musze wstac do pracy, a nie mam czasu, az mi sie strona otworzy : ) poza tym widze, ze zauwazyles nasz stary, ale jary baner heh

    inny nr #15 chyba ze ktos tu moderuje komenty :)

    BTW domyslam sie ze pracujesz w gamesnet lub masz z nimi dobry kontakt

    opdowiedz mi kogo obchodzi gdzie pojawia sie zwekszenie ping jesli dzieje ze to na drodze przez ktora musza przebyc pakiety od gamesnet w swiat?? jesli wasz dostawca ma problemy to jest to rowniez wasz problem, bo klient przyjdzie do tego u ktorego kupuje usluge towar. Wiec w waszym interesie jest dbalosc oto by wszystko bylo ok.

    Nie uwazam gamesnetu za zla firme ale z dbaloscia o klienta to juz gorzej ( podejscie jak z zeszlej epoki- klient rzecz nabyta gag SMOLEN i LASKOWIK)
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 10:23:55

    To jak czesto server odswieza informacje. Wplywa to na precyzje gry, a szczegolnie czestotliwosc rejestracji trafien.
    Moze przedstawie to graficznie:

    TickRate 5
    TickRate 20
    TickRate 50

    To jest wyobrazenie o tym jak server widzi poruszajaca sie postac w kolejnych fazach jej ruchu. Golym okiem widac \"przerwy\" pomiedzy miejscami w ktorych postac sie znajduje, pokazuje to czestotliwosc z jaka server widzi postac. Jezeli wiec strzelamy do kogos i trafiamy akurat w to puste dla servera miejsce to gra nie zaliczy nam trafienia (poniewaz w unreal engine to server decyduje czy trafienie bylo czy nie). W AAO akurat to nie ma takiego znaczenia poniewaz postacie nie zmieniaja tak czesto swojej pozycji. Tickrate naturalnie tez wplywa na czas odpowiedzi servera, dzieki czemu jego zwiekszanie obniza w pewnym stopniu ping (ale nie icmp, UT pokazuje dwa pingi i kierujemy sie wlasnie tym uwzgledniajacym te warunki, F6 od klawisza, czyli takim statnetem).

    Aczkolwiek zwiekszanie TR niesie za soba tez wieksze obciazenia. Zarowno dla maszyny (servera, ale klient tez odczuc moze), jak i lacza (bo trzeba wiecej danych przeslac). Szczegolnie w tym drugim przypadku przesadzenie moze spowodowac np. straty pakietow.

    Aha tickrate czasami jest niezbyt poprawnie nazywany fps servera, niektorzy jak np. PCF w Painkillerze uzywaja tej nazwy oficjalnie (aczkolwiek akurat oni zabardzo nie wiedzieli dokladnie o tym jaki TR ma wplyw na gre poza zwiekszeniem precyzji).
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 10:27:23

    Tylko tam trzeba uwazac, bo jest wsadzone pelno ideologicznego belkotu TNSe (taki smieszny koleszka co za wszelka cene chce pozmieniac cala gre). Zreszta ta strona powstala w calosci po to by uargumentowac stworzenie przez niego TIWa. No ale warto przeczytac, bo nieczesto sie takie teksty widuje, ja akurat stamtad obrazki podlinkowalem.
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-04-21 10:30:56

    a czy to odnosi sie tylko do postaci czy do wszystkich ruchomych obiektow??? np kul

    jesli tak ot ma to zajebisty wplyw na celnosc (chyba zle okreslenie w tym miejscu) ale nie dosc ze bieganaca postac jest widziana z nieznana przerwa to jeszcze kule dolatujace do celu moga miec ta sama rozbieznosc przez co celnosc znacznie spada ;( (moze to odpowiedz na to dlaczego AR jest tak cienki z dluzszymi seriami)
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 10:50:41

    To zalezy czy pocisk jest traktowany jako osobny obiekt/aktor. W przypadku broni natychmiast trafiajacych takich jak w ut snajperka, enforcer, minigun i inne pocisk nie jest obiektem (przynajmniej nie tak jak to rozumiesz) i tick nie ma bezposrednio na niego wplywu. Wydaje mi sie, ze bron w AA powinna byc zrobiona na tej samej zasadzie wiec tylko ruch postaci by mial wplyw, no ale nie wiem. W np. battlefieldzie slyszalem, ze nawet wlasnie kule ze zwyklych broni sa obiektami. Przydalo by sie przyjrzec AA, najlepiej przez jakiegos speca, bo sam mam opory przed zagladaniem nawet w zrodla UT.
  • kaktus

    #0 | kaktus

    2005-04-21 12:31:04

    z tego co widac w grze i na logike zwyklego rolnika to kazda kuala powinna byc obiektem bo strzelasz osobnymi pociskami a opoznienie jest wiec nie dosiega ona celu odrazu widac to po strzalach z granatnika np gdy walniesz w niebo :) czekasz i czekasz az wyladuja na ziemi hehehe z m16 widac jak sie strzela seria ze kule dochodza w 3 rozne miescja wiec chyba nie jest to liniowe strzelanie i kazda kulka to osobna broszka (chyba ze cos sie wali z pakietami to jak myknie 10 kul naraz to jak z dziala :))

    BTW na tego tupy rzeczach znam sie b cienko wiec nie chce by moje wypowiedzi byly traktowane bardzo powaznie aczkolwiek z checia dowiedzialbym sie czegos wiecej w szczegolnosci ze AAO ma byc na engine 2k4 :)
  • Frank3n

    #0 | Frank3n

    2005-04-21 12:31:50

    Ad.9

    omg omg omg omg omg omg

    to jak to mozliwe ze wczesniej gdy bylo poprostu mniej gamesnetow postawionych, wszystko chodzilo idealnie i wtedy bily na glowe pifpafy, od czasu gdy jest ich po prostu za duzo jakosc uslug drastycznie spadla i po prostu recoil na nich bywa tragiczny.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-04-21 13:53:58

    Pewnie obecnie jest jakas pozna wersja unreal engine 2.0 (przedstawionego w ut2k3), a przejscie bedzie na wersje 2.x+ (2k4 i nowsze gry). Raczej tego gracze nie odczuja (zmiany wersji enginu samej w sobie), a roznica bedzie wynikac z tego co zrobia autorzy gry dodajac i zmieniajac jej elementy.

    Granat owszem bedzie obiektem, ale kula z karabinu juz niekoniecznie. Trafia odrazu w miejsce ktore ma trafic, a raczej rejestrowane jest trafienie w miejscu gdzie tor strzalu natrafia na przeszkode (czy to sciana, czy obiekt jak postac). Rozrzut tutaj akurat duzo nie ma do gadania bo to akurat prosty skrypt zajmuje sie wyliczeniem losowej w ramach okreslonych granic roznicy w torze lotu w stosunku do tego gdzie celujesz.

    Ciekawostka jest, ze w grze w zasadzie mozna wywolac kazdy obiekt. Np. autorzy filmow uzywaja tego aby wlaczyc widok z lecacej rakiety czy innego pocisku (miniguna, snajpy itp. sie wlasnie nie wlaczy z wiadomej przyczyny;). Jezeli odpowiednie komendy nie sa zablokowane w AAO (a gdy gralem w to kiedys zauwazylem ze bylo w cholere komend zablokowanych) to mozna by sie podobnie pobawic z np. granatami. Zreszta podobna metode wykorzystuje w nadawaniu relacji przez UTV, za pomoca odpowiednich komend (dla ulatwienia mozna sobie samemu zrobic graficzne menu itp.) przelaczam podglad na wazne elementy np. zbroje, apteczki, albo wybieram po nicku ktorego gracza chce obserwowac.
  • megatron

    #0 | Megowski

    2005-04-21 14:23:15

    hmmm... a mi nie chce przyjść mail od rejestracji :F (juz 2 dzień czekam pfff)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

736 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie