GamesNET - nowa odsłona
Firmy hostingowej GamesNET nie trzeba raczej nikomu przedstawiać. W chwili obecnej jest to potentat na polskim rynku w zakresie sprzedaży serwerów do najpopularniejszych gier sieciowych, obsługujących programy do komunikacji głosowej oraz BNC i www. Firma ta od długiego już czasu słynie z fachowości i bardzo wysokiej jakości usług przez nią świadczonych.
W dniu dzisiejszym dla wszystkich obecnych oraz przyszłych klientów tejże firmy, przygotowała ona dwie bardzo miłe niespodzianki. Pierwszą z nich jest odświeżenie dotychczasowego layoutu strony internetowej www.gamesnet.pl. Stała się ona o wiele bardziej funkcjonalna, a co za tym idzie przyjemniejsza zarówno dla oka jak i dla wygody "poruszania" się po niej.
Druga, o wiele bardziej praktyczna i trafiająca w zapotrzebowania graczy niespodzianka, dotyczy uruchomienia sprzedaży pierwszych w Polsce serwerów do gier zlokalizowanych w Amsterdamie. Jak informuje GamesNET, dzieki współpracy z No Limit Servers, Polska jest pierwszym krajem, w którym Euroserwery są dostępne w sprzedaży.
Zakup euroserwerów objęty jest promocją! Na dzień dzisiejszy możecie je nabywać w cenie 6 i 14 złotych za slot - odpowiednio serwery prywatne i publiczne. Jak sami widzicie ceny są naprawdę zachęcające. Jeśli chcecie potestować, to zapraszamy na udostępnione dla wszystkich publiczne wersje wyżej wymienionych.
GamesNET.pl
#0 | 000
2005-04-20 20:53:45
GamesNET.pl rocks!
#0 | r00ster
2005-04-20 21:08:28
to jest temat wart przyklejenia
#0 | igor
2005-04-20 21:16:12
#0 | Pajda
2005-04-20 21:22:16
Zreszta na polske sa lepsze tez. Przynajmniej w UT (F6, tick 30-35, nie porownujcie wynikow do innych gier) na gamesnecie ping 60-80, a na pifpafie 45-50 z neo.
#0 | igor
2005-04-20 21:36:13
#0 | Pajda
2005-04-20 21:37:35
#0 | igor
2005-04-20 21:39:59
#0 | Icarium
2005-04-20 21:40:59
http://forum.unreal.pl/showthread.php?t=21485 - nawet znalazłem topic
#0 | Frank3n
2005-04-20 21:57:44
#0 | Pawel_H
2005-04-20 22:07:30
#0 | MephiR
2005-04-20 22:19:29
#0 | igor
2005-04-20 22:19:57
#0 | shock
2005-04-20 22:27:41
#0 | kaktus
2005-04-20 22:28:18
#0 | kaktus
2005-04-20 22:36:32
maja ten sam motyw w banerze co nasza strona :(
http://www.gamesnet.pl/images/banner.swf
http://www.bezbronni.aa.prv.pl/
#0 | Frank3n
2005-04-20 22:42:52
cos takiego: ---__-0-
serwery sa po prostu przeciazone
#0 | shock
2005-04-20 23:03:48
#0 | Frank3n
2005-04-20 23:15:26
#0 | pucha
2005-04-20 23:37:02
#9 Zaloze sie, ze nawet jak zaczniesz o 9 rano to tez Ci nic wchodzic nie bedzie. Zazdrosc zla cecha =] Tak sie sklada, ze wszedzie niemal,godziny szczytu to przewaznie 18-22, a Ty mi tu z 15 i 2 w nocy wyjezdzasz heh, trudno przytakne Ci, bo niektorym ludziom nie da sie pewnych rzeczy wytlumaczyc :-)
#11 heh zal dupe sciska ? Ciesze sie, ze Ci sie bardzo podoba : )
#13 ejjjj gdzziieee? chetnie bym sprawdzil, ale rano musze wstac do pracy, a nie mam czasu, az mi sie strona otworzy : ) poza tym widze, ze zauwazyles nasz stary, ale jary baner heh
#17 o, 4 serwery 12 slotowe? przeciazenie? Ja nie wiem czy widzisz roznice miedzy p4 2.8ghz a np dual Xeon 2.8 ghz + 4x512mb ram heh Ja widze, pare tysiecy zlotych wiecej i gigantyczy skok wydajnosci .. Mamy tylko takie maszyny, w dodatku jest ich 12 i na kazdej jednoczesnie moze grac z paluszkiem 80 osob heh wiec byles blisko :]
#0 | Pajda
2005-04-21 00:27:42
#0 | Pajda
2005-04-21 00:32:34
g, u, delta, ssgl, best, sof, ldm, raczej wszyscy powiedza bez zajakniecia pifpaf.
Jak CyberHunters bralo servery to tez z yankiem i zyzem mowilismy ze lepsze sa, ale gamesnet jakies upusty dal plus z innych gier chcieli chyba go.
Zreszta mecze LM ostatatnio zamiast rozgrywac na TC klany sie umawiaja zeby grac na pifpafie. Ja przewage pingowa pifpafa zauwazylem jak na servie svs od nich wlasnie cwiczylismy repka domination w zeszlym sezonie.
#0 | Pajda
2005-04-21 00:34:47
#0 | Pajda
2005-04-21 00:40:34
Niedawno tez ustawiajac jednego na gamesnecie mielismy zagadke dlaczego tickrate skacze pomiedzy 10-100. Jedyna sensowna mysl jaka nam przyszla do glowy to maszyna (bo jak na keepconectionalive 0.2 byla przesada).
#0 | Pajda
2005-04-21 00:41:53
#0 | Pajda
2005-04-21 00:47:42
Niech ludzie daja opinie niezaleznie czy pozytywne czy nie, niech firmy ich sluchaja, albo do wora. Poza tym kazdy moze odpalic gre i samemu przetestowac server.
#0 | Pajda
2005-04-21 01:00:59
Co do prownywania zagranicznego z polskimi to ponownie nie wiem gdzie Ty to wyczytales. Jak byk porownuje polski z polskim. Czytanie trudna rzecz.
Jak to bylo ? A juz wiem \"znawcom podziekujemy\" :P
#0 | pucha
2005-04-21 02:13:22
Czytamy od lewej do prawej heh
\"Szkoda tylko, ze w praktyce te wspaniale servery no limits servers sa do bani i inne holenderskie i niemieckie firmy maja duzo lepsze oferty pod wzgledem warunkow :P\"
Nie wiem czy widzisz, ale to wyglada tak, nolimitservers sa bee, reszta dobre, zaprzecz : ] Jak tego nie widzisz to sprobuj przeczytac moze wspak, nie wiem jak to tam z Toba jest : )) Co do problemu, nie byl to problem z serwerami gameservers.net tylko z Telia i jak sie laczyles do byle jakiego serwera przez Telie to miales niekiedy 500ms. I tak jak juz widze zapamietales - znawcom podziekujemy : ) I wez prosze zrob sobie tracert\'a to zobaczysz skad Ci sie bierze ~80ms na gnecie oraz ~50ms na pifpafie, majac neo juz dawno bym to zrobil, chociaz i tak mysle, ze z palca te wartosci podales - 30ms roznicy heh tyle to powinies miec pinga na jednym i na drugim serwerze : ]
To by bylo na tyle, nie chce mi sie znowu pileczki odbijac, wiec juz z gory Ci przytakne - tak, admin ma zawsze racje : ))
#0 | Pajda
2005-04-21 02:48:44
Jak sam zauwazyles pisze \"inne\". Nie widze tam slowa \"wszystkie\" np. \"wszystkie inne\".
Odnosnie telii to akurat nie chodzilo o pingi liczone w setkach, ale po prostu o stale podniesienie pingu na serverach gameservers (z np. 90 na 120). Chociaz faktem jest nie patrzylem gdzie dokladnie roznica po drodze sie pojawila.
Natomiast jezeli chodzi o roznice na polskich to \"znawca podziekujemy\", poniewaz icmp ping ma sie do realnego pingu w UT jak piesc do nosa. Dlatego w pierwszym poscie wyraznie napisalem skad wartosc brana, przy jakich ustawieniach tickrate na serverze i aby nie porownywac tego do wskazan innych gier. Po to w jaki sposob UT wylicza ping i dlaczego jego wskazania sa tak inne odsylam do \"Players Guide to UT Netcode by =NUB=garfield\". Naprawde radze uwazniej czytac posty bo to wszystko bylo by zbedne wtedy.
#0 | KNT
2005-04-21 07:34:50
#0 | cola | off
2005-04-21 09:54:32
#0 | 6BDS.Pixel
2005-04-21 10:15:45
#0 | kaktus
2005-04-21 10:18:07
inny nr #15 chyba ze ktos tu moderuje komenty :)
BTW domyslam sie ze pracujesz w gamesnet lub masz z nimi dobry kontakt
opdowiedz mi kogo obchodzi gdzie pojawia sie zwekszenie ping jesli dzieje ze to na drodze przez ktora musza przebyc pakiety od gamesnet w swiat?? jesli wasz dostawca ma problemy to jest to rowniez wasz problem, bo klient przyjdzie do tego u ktorego kupuje usluge towar. Wiec w waszym interesie jest dbalosc oto by wszystko bylo ok.
Nie uwazam gamesnetu za zla firme ale z dbaloscia o klienta to juz gorzej ( podejscie jak z zeszlej epoki- klient rzecz nabyta gag SMOLEN i LASKOWIK)
#0 | Pajda
2005-04-21 10:23:55
Moze przedstawie to graficznie:
TickRate 5
TickRate 20
TickRate 50
To jest wyobrazenie o tym jak server widzi poruszajaca sie postac w kolejnych fazach jej ruchu. Golym okiem widac \"przerwy\" pomiedzy miejscami w ktorych postac sie znajduje, pokazuje to czestotliwosc z jaka server widzi postac. Jezeli wiec strzelamy do kogos i trafiamy akurat w to puste dla servera miejsce to gra nie zaliczy nam trafienia (poniewaz w unreal engine to server decyduje czy trafienie bylo czy nie). W AAO akurat to nie ma takiego znaczenia poniewaz postacie nie zmieniaja tak czesto swojej pozycji. Tickrate naturalnie tez wplywa na czas odpowiedzi servera, dzieki czemu jego zwiekszanie obniza w pewnym stopniu ping (ale nie icmp, UT pokazuje dwa pingi i kierujemy sie wlasnie tym uwzgledniajacym te warunki, F6 od klawisza, czyli takim statnetem).
Aczkolwiek zwiekszanie TR niesie za soba tez wieksze obciazenia. Zarowno dla maszyny (servera, ale klient tez odczuc moze), jak i lacza (bo trzeba wiecej danych przeslac). Szczegolnie w tym drugim przypadku przesadzenie moze spowodowac np. straty pakietow.
Aha tickrate czasami jest niezbyt poprawnie nazywany fps servera, niektorzy jak np. PCF w Painkillerze uzywaja tej nazwy oficjalnie (aczkolwiek akurat oni zabardzo nie wiedzieli dokladnie o tym jaki TR ma wplyw na gre poza zwiekszeniem precyzji).
#0 | Pajda
2005-04-21 10:27:23
#0 | kaktus
2005-04-21 10:30:56
jesli tak ot ma to zajebisty wplyw na celnosc (chyba zle okreslenie w tym miejscu) ale nie dosc ze bieganaca postac jest widziana z nieznana przerwa to jeszcze kule dolatujace do celu moga miec ta sama rozbieznosc przez co celnosc znacznie spada ;( (moze to odpowiedz na to dlaczego AR jest tak cienki z dluzszymi seriami)
#0 | Pajda
2005-04-21 10:50:41
#0 | kaktus
2005-04-21 12:31:04
BTW na tego tupy rzeczach znam sie b cienko wiec nie chce by moje wypowiedzi byly traktowane bardzo powaznie aczkolwiek z checia dowiedzialbym sie czegos wiecej w szczegolnosci ze AAO ma byc na engine 2k4 :)
#0 | Frank3n
2005-04-21 12:31:50
omg omg omg omg omg omg
to jak to mozliwe ze wczesniej gdy bylo poprostu mniej gamesnetow postawionych, wszystko chodzilo idealnie i wtedy bily na glowe pifpafy, od czasu gdy jest ich po prostu za duzo jakosc uslug drastycznie spadla i po prostu recoil na nich bywa tragiczny.
#0 | Pajda
2005-04-21 13:53:58
Granat owszem bedzie obiektem, ale kula z karabinu juz niekoniecznie. Trafia odrazu w miejsce ktore ma trafic, a raczej rejestrowane jest trafienie w miejscu gdzie tor strzalu natrafia na przeszkode (czy to sciana, czy obiekt jak postac). Rozrzut tutaj akurat duzo nie ma do gadania bo to akurat prosty skrypt zajmuje sie wyliczeniem losowej w ramach okreslonych granic roznicy w torze lotu w stosunku do tego gdzie celujesz.
Ciekawostka jest, ze w grze w zasadzie mozna wywolac kazdy obiekt. Np. autorzy filmow uzywaja tego aby wlaczyc widok z lecacej rakiety czy innego pocisku (miniguna, snajpy itp. sie wlasnie nie wlaczy z wiadomej przyczyny;). Jezeli odpowiednie komendy nie sa zablokowane w AAO (a gdy gralem w to kiedys zauwazylem ze bylo w cholere komend zablokowanych) to mozna by sie podobnie pobawic z np. granatami. Zreszta podobna metode wykorzystuje w nadawaniu relacji przez UTV, za pomoca odpowiednich komend (dla ulatwienia mozna sobie samemu zrobic graficzne menu itp.) przelaczam podglad na wazne elementy np. zbroje, apteczki, albo wybieram po nicku ktorego gracza chce obserwowac.
#0 | Megowski
2005-04-21 14:23:15