FragArcade Quake 4 Map Contest!
Jak pokazuje dotychczasowa praktyka, niewiele mapek z "puli", którą przeznaczyli dla nas programiści Raven Software, cieszy się jakimś oszałamiającym powodzeniem, szczególnie w duelach. Nie jest dla Was zastanawiające, że jest wśród nich odkurzona wesja The Edge'a? Czyżby brak pomysłów? Tym gorzej dla graczy, ponieważ są zmuszeni do grania na mapach, które pojawiają się kilka chwil przed turniejem. Doskonałym przykładem jest chociażby tegoroczne CPL Winter. Nie jest to dobra tendencja - nie wiadomo czego możemy spodziewać się po graczach, a dla nich samych to również bardzo frustrująca sytuacja.
W tym bałaganie pojawiło się w końcu jaśniejsze światełko; nadzieja no to, iż stan ten ulegnie w najbliższej przyszłości zmianie. Jak podaje dzisiejsze wydanie ESReality, serwis FragArcade postanowił zorganizować konkurs dla mapperów!
Jeśli dokucza Tobie zimowa aura, nie masz pomysłów jak spędzić wieczór, to może warto przysiąść fałdów i skonstruować jakieś arcydzieło? Zanim jednak zabierzecie się do pracy, warto byście poznali zasady.
Zasady
- Cały konkurs będzie składał się z 2 faz : beta i final,
- Faza beta będzie trwać do 1 lutego 2006 roku. Jest to termin, do którego należy przesłać mapkę; jak mówi sama nazwa tej części, nie musi to być wersja finalna. W związku z tym nie będzie też ona oceniana,
- Faza finalna trwa do 1 marca 2006. Jest to ostateczny termin nadsyłania mapek, które będą już zamieszczone na stronie,
- Wszystkie mapy zostaną ocenione w skali od 1 do 10 przez jury, które przetestuje każdą z nadsesłanych propozycji,
- Na 6 marca jest planowane ogłoszenie zwycięzcy konkursu.
Skład jury
- Tyler "digismack" Morgan,
- Chris "Combust" Bauman,
- Jeff "Thump4" McShane,
- Russ "megablaz0r" Grimm,
- Pappy-R of PlanetQuake.com,
- Paul "]km[serm" Martinez,
- Jesse "Shaolin" McGuire.
Jak zaznaczają organizatorzy, lista jury może się w najbliższym czasie powiększyć.
A teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli nagrody. Jest o co powalczyć - łączna pula nagród wynosi 1750$! Zostanie ona podzielona następująco :
$1000
$500
$250
Aż prosi się o wspomnienie o polskim wkładzie w mapperską twórczość q4. Szkoda że Galang wyszedł tak wcześnie - kto wie, może za parę miesięcy byłby wśród nagrodzonych mapek. Chyba że organizatorzy dopuszczą i ją do konkursu; wszystko jest możliwe. Wszyscy liczymy na to, że Lukin pokusi się i stanie w szranki z przeciwnikami z całego świata. Jak wiemy, jest w trakcie przygotowywania mapki Monsoon. Skoro pierwsza zaszła aż na CPL, czemu ta nie miałaby podzielić losu poprzedniczki?
Na co jeszcze czekacie? Chwytajcie za farby, pędzle, szpalety i bierzcie się za malowanie!
Update: jak wspomniał Lukin, do grona jurorów dołączył sam Fatal1ty!
ESReality.com FragArcade
#0 | lecho
2005-12-27 00:35:26
#0 | dave
2005-12-27 11:03:50
#0 | sxl
2005-12-27 11:57:18
Galanga raczej nie dopuszczą, bo mapa już była dawno zrobiona przed konkursem.
#0 | Vymmiatacz
2005-12-27 14:18:21
#0 | Lukin
2005-12-27 14:34:52
Zresztą polska scena maporóbstwa nie tylko Lukinem stoi, na pewno koledzy z branży również coś wyrzeźbią - im też warto kibicować :)
#0 | Lukin
2005-12-27 14:36:10
#0 | Lukin
2005-12-27 14:41:43
Ale żadna z tych map nie będzie brała udziału w tym konkursie. \"Galang\" z przyczyn oczywistych, a \"Monsoon\"dlatego, że wcześniej będzie zgłoszony na konkurs VIA.
Trzeba będzie coś nowego wykombinować.
#0 | Lukin
2005-12-27 14:44:47
Przy okazji zachęcam wszystkich do dołączenia do grona maporobów. Robienie map jest trudne naprawdę tylko przez kilka pierwszych miesięcy ;)
Aha, taka ciekawostka odnośnie newsa: do grona jurorów dołączył Fatal1ty.