F.E.A.R. Patch 1.01 i pomoc techniczna

Dostosuj

F.E.A.R. Patch 1.01 i pomoc techniczna

Parę news'ów niżej pisałem o światowej premierze F.E.A.R., a już teraz mam dla Was kolejne interesujące informacje. Pierwszą rzeczą jest wydany dzisiaj patch oznaczony numerkiem 1.01, który usuwa w głównej mierze większość problemów w trybie multiplayer, m.in. parę bugów związanych z trybem team elimination.

Jak widać autorzy gry czuwają nad swoim dziełem i na bieżąco poprawiają usterki jakich się sami dopatrzyli lub jakie zostały im zgłoszone przez graczy. Poniżej dokładna informacja co oferuje nam najnowsza łatka.

hide_dot.gifPatch 1.01 lista zmian i poprawek


* Ogólne:
- Naprawiono błąd powodujący upadek gracza pod mapę po wciśnięciu ESC w trakcie wspinania się po drabinie.
- Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie efektów wody w miejscach, gdzie jej nie ma, na poziomie "Ciężki opór".
* Gra wieloosobowa:
- Naprawiono filtr typu rozgrywki na ekranie przeglądarki serwerów.
- Poprawiono animacje zniszczonej drabiny.
- "Tryb lotu" widza działa teraz poprawnie.
- Wynik czasowy trybu spowolnienia jest teraz raportowany przez wewnętrzną przeglądarkę serwera dla gier CTF Spowolnienia.
- Naprawiono błąd powodujący odradzanie się graczy jako neutralnych w grach typu "Eliminacja drużynowa".
- Serwery trybu "Eliminacja drużynowa" nie będą już przechodziły do następnej rundy, jeśli będziesz pierwszym połączonym graczem i zmienisz drużynę.
- Martwi gracze nie będą już wygrywali rund w grach typu Eliminacja posiadając najwyższy wynik w momencie upływu czasu gry.
- Miernik wyniku w HUD-dzie działa teraz poprawnie we wszystkich grach trybu Eliminacji.
- Zdalni klienci nie mogą się już logować do SCMD w grach hostowanych, tak jak to było pierwotnie zaplanowane. SCMD działa jednak bez zmian na serwerach dedykowanych.
- Broń gracza śledzonego przez ciebie nie będzie już widoczna na ekranie podczas trybu podążania.
- Naprawiono problem z granatami, które utykały lub odbijały się od możliwych do zbicia okien na niektórych poziomach.
- Poprawiono optymalizację wydajności i naprawiono kilka mniejszych błędów z oświetleniem i grafiką na poziomie do CTF "Ulice".

Patch 1.01 (22 MB) - Download

W sumie są to kosmetyczne poprawki, dlatego też VU Games uruchomiło pod tym adresem bazę wsparcia technicznego. Jest to specjalna strona, na której można zgłaszać swoje problemy techniczne z grą i na niej także szukać wszelakich porad i pomocy.

Dla osób, mających kłopoty z językiem angielskim polecamy szukać porad na polskich forach dyskusyjnych, m.in. oficjalnego polskiego serwisu F.E.A.R. - FearGame.pl oraz na stronach polskiego dystrybutora - CD Projekt. Dla opornych jest także polski kanał irc #feargame.pl w sieci QuakeNet gdzie zawsze można poprosić o pomoc innych graczy.

Mamy nadzieję, że wszelkie problemy z grą będą zgłaszane jak najrzadziej. Niemniej jednak służymy pomocną reką.

FearGame.pl

KomentarzeKomentarze

  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-10-18 22:33:10

    omg w dniu premiery pierwszy patch ;DDDDDDDD n1 ! lol
  • ArmaGedoN

    #0 | arm

    2005-10-18 23:04:31

    Pół-produkt? :/ Generalnie to łaski nie robią że dają Pomoc Techniczną jeżeli w dniu premiery są już takie bugi ;/ Chociaz z drugiej strony to są bugi znalezione od ogłoszenia statusu Gold do dzisiaj więc wykryte przez ostatni miesiąc... Może nie będzie tak źle...
  • neoxs

    #0 | neoXs

    2005-10-19 19:41:39

    Szybka reakcja programistów i tyle. Wtopy raczej nie ma bo bez patcha na demku nie zauważyłem żadnych takich problemów - pomijam granaty, które czasami się mogły zdarzyć. Zobaczymy co będzie dalej....
  • Zemun

    #0 | Zemun

    2005-10-19 20:01:59

    Lepiej wypuścić szybko patch, który poprawia niewielki bug, niż wydać program z wirusem niby nie groźnym, ale obciach jest. ;]
  • s4trab

    #0 | satrab

    2005-10-19 20:13:24

    Patrząc na wszystkie twoje komentarze na temat tej gry dziwie się ze masz w ogóle zaznaczone przeglądanie newsów z nią związanych, skora ta gra sux, i w ogóle jeżeli to nie quake to musi być porażką to co Ci przeszkadza ze jest patch. Chyba taki uzdolniony człowiek jak Ty potrafi dojść samemu do wniosku, że widocznie nie mogli przełożyć premiery i dlatego wyszedł patch w zaraz po premierze. Nie wiem gdzie jest tu coś śmiesznego poza twoją reakcją.

  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-10-19 20:56:08

    hehe :) nie przezywaj tak tego.
    Wyrazam swoje zdanie, mam do tego prawo.
  • s4trab

    #0 | satrab

    2005-10-19 21:13:39

    Masz prawo, ja tez mam prawo i też je wyrażam, ale nie musze być podniecony żeby napisać co myślę.
  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-10-19 21:36:02

    Srednio rozumie koncowke zdania. Ja tez nie musze sie podniecac zeby pisac co mysle ;D

    Gra mi sie NIE PODOBA ! To jest moje zdanie. Ty masz odmienne, co nie skresla Cie w moich oczach.. po prostu nie musimy myslec tak samo. peace \\/
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3761 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie