ET Pro 3.2.0!
3.2.0 pod tym numerem kryje się nowa, oficjalna i kompatybilna z patchem 2.60 wersja najpopularniejszego moda do ET - ETpro!
Nie znaczy to, że już wszyscy mamy sciagać i instalować 2.60, należy jeszcze poczekać na decyzję Clanbase, Warleagues i innych lig/cupów czy uwzględnią nową wersję w regulaminie.
Przeglądając listę ulepszeń i poprawek znalazłem kilka bardziej interesujących:
poprawki
- b_maxmortarpitch - ustawia maksymalny wpływ ustawienia moździerza na wzgórzu na jego zasięg/kąt strzału, wg. mnie rozsądne zastosowanie tej opcji wyeliminuje np. strzelanie z mortara bezpośrednio w "pięterko" na Supply Depot
- b_distancefalloff - wpływ zasięgu na zadawane obrażenia (dotyczy smg/rifle/pistoletów), sprawi to ze trafienia z drugiego końca mapy będą zadawały mniej obrażeń
- b_shrug - włączenie/wyłączenie możliwości używania komendy /shrug, w związku z którą powstało dużo zamieszania po meczu w EuroCupie Roistot, a idle.eu, gdzie zawodnicy idle.eu używając tej komendy wykorzystywali bug gry związany z hitboxami.
- b_realhead - tego nie muszę chyba nikomu tłumaczyć, po prostu poprawione hitboxy, będące do tej pory zmorą wszystkim aimerów
- ważną zmianą jest również zmiana działania hitsoundsów, będą one działać tylko dla broni "hitscanowych", czyli nie będzie się już dało sprawdzić granatem/nalotem czy ktoś siedzi za rogiem! - wg. mnie jest to dobry pomysł, który zmieni odrobinę sposób gry.
Pełną listę bugfixów i dodatków znajdziecie tutaj!
Ściągnąć ETpro 3.2.0 możecie stąd.
ClanBase.com; ETpro.anime.net
#0 | tymek
2005-05-27 13:18:08
#0 | Kha!n
2005-05-27 13:21:19
#0 | tymek
2005-05-27 13:41:35
dla mnie ET to tylko dodatek do fify :P
#0 | Mrozu
2005-05-27 15:02:51
to był mecz 6on6 w EuroCup\'ie a nie 3on3 :o
\" ustawia maksymalny wpływ ustawienia moździerza na wzgórzu na jego zasięg,\"
nie wpływ, tylko kąt.
#0 | Kha!n
2005-05-27 15:17:58
co do 6on6 faktycznie :) info o shrugu bralem ze swertcw a tam cos o 3on3 wspominali sie zasugerowalem :)
#0 | nrs
2005-05-27 17:23:55
1. brak hitsoundow - przeciez to kapa, na tym przede wszystkim opiera sie rifla, ze strzelasz i wiesz ile przeciwnikow i jaki damage otrzymali, jesli jestes kumaty to strzelasz na slepo i wiesz ktoredy przeciwnik idzie etc. Nie za bardzo uczciwe. Jak juz wylaczaja hitsoundy dla rofli powinni wylaczyc hitsoundy dla smg :P
2. oslabienie dmg granatow - kolejna paranoja. O ile dla smg jest to zrozumiale - bo w koncu jest tak w naturze [i bylo tak we wczesniejszych etpro] to dla granatow jest to po prostu glupie [w koncu jak granat wybucha to ma damage granatu a nie polowe nizszy bo przelecial iles tam metrow]. Nie po to dobrzy gracze uczyli sie trickow strzelania rofla na drugi koniec mapy zeby teraz to nic nie dawalo. Kolejna sprawa jest to ze przy strzelaniu rifla na duze odleglosci przeciwnik ma szanse ucieczki, dlatego trzeba strzelac tam gdzie on bedzie a nie tam gdzie jest - notabene strzelanie na odleglosc jest bardzo trudne, a teraz jak ja jeszcze oslabili to eng vs fild/medyk nie bedzie mial szans na duza odleglosc - bo k43/garant ma taki rozrzut ze mozesz co najwyzej trafic slonia a nie jakas mala skampiona pipke.
Widze zydzi narzekaja na brak dobrych rifli i chca jak najbardziej oslabic przeciwnikow :P.
Moim zdaniem czesc zmian [hitboxy etc] jest jak najbardziej na miejscu ale bani powinien zajac sie zacinajaca rifla a nie jej oslabianiem. Zobaczymy co bedzie z tym nowym etpro - ale dla mnie jak rotfla bedzie nie do przyjecia i wszystko tego czego sie uczylem spali na panewce to szukam sobie innej gry.
#0 | kLuchA
2005-05-27 19:06:23
wiem bo grałem i powiedziałem ze jesli ten etpr0 wejdzie to ja kończe z ET :P
a zresztą i tak kończe bo zaczynam grać w WC3
#0 | arm
2005-05-27 21:52:33
#0 | Conte
2005-05-27 23:25:32
#0 | majcok
2005-05-28 10:36:35
btw.tam mu narzekac :U
#0 | BeNiek`
2005-05-28 10:37:53
#0 | Kha!n
2005-05-28 13:44:14
#0 | BeNiek`
2005-05-28 14:59:30
#0 | znajda
2005-05-28 18:37:19
#0 | znajda
2005-05-28 18:38:18
#0 | Kha!n
2005-05-28 20:22:48
#0 | znajda
2005-05-28 23:34:38
Dla mnie moze w ogole nie byc hitsoundow. Przynajmniej mniej byloby medow spierdalajacych na paczkach. A tak jak wystrzela caly magazynek i uslyszy mala ilosc hitsoundow a na sobie poczul duze obrazenia spierdala gdzie pieprz rosnie na paczkach :|
#0 | nrs
2005-05-29 02:46:47
#0 | Mrozu
2005-05-29 16:09:35
- w CS\'ie żaden \"lamerek\" nie jest w stanie zabić żadnego \"pro\" i gra w CS\'a na wysokim poziomie w żadnym razie nie opiera się na farcie
- to co mówisz, o ułatwianiu sobie gry przez żydów to czysty absurd, ponieważ takie klany jak eSrael czy insanity, które cokolwiek osiągneły w tą grę były znane z tego że spamowały, a jedna z najlepszych rifli jakiegokolwiek grały w ET, czyli AQI jest żydem...
- grałeś w tą grę ponad rok temu jak w ogóle nie bylo hitsoundów, to co przeszkadza Ci teraz ?
Ogólnie usunięcie hitsoundów z broni typowo spamerskich to bardzo dobry pomysł, nareszcie zmniejszy się spam w ET...
#0 | nrs
2005-05-30 00:58:25
Primo, kiedy nie bylo hitsoundow nie gralem rotfla :P Wiec nie moglo mi to przeszkadzac.
Secundo, czasy kiedy nie bylo hitsoundow byly rowniez czasami kiedy w teamie byly dozwolone 2 i wiecej rotfle i z tego co dobrze pamietam ff gralo na 2 rotfle [napewno na oazie - mam nawet jakies demka] :P. Nie narzekaj wiec teraz na ten spam, bo sami to stosowaliscie. BTW. powiem szczerze wcale nie podoba mi sie to upodabnianie [bo nic innego to nie jest] tej gry do rtcw. Jakbym chcial grac w rtcw to bym gral - ale nie gram bo mi sie znudzilo.
#0 | papus
2005-05-30 12:12:46
#0 | papus
2005-05-30 12:17:26
#0 | arm
2005-05-31 14:58:30
#0 | gotti
2005-06-01 12:12:44
#0 | papus
2005-06-01 18:54:35
#0 | majcok
2005-06-01 21:16:02
tak btw. to w blackliscie powinien byc wybor kanalow, chociaz i tak kazdy by pewnie wybieral wszystko co mozliwe :(
a nowe etpro jest zajebiste :P hitsoundy mam naprawde w dupie, a narzekac zawsze jest na co, wiec... bani moglby nieco dodac nadow do rifli