ESWC zezwala na używanie "xerpclients 1"

Dostosuj

ESWC zezwala na używanie "xerpclients 1"

W wydanym dziś oświadczeniu włodarze Electronic Sports World Cup znieśli kilka restrykcji związanych z osobistymi ustawieniami graczy. Chodzi tutaj o trzy komendy: cg_laghax, cg_nudge i wzbudzającą najwięcej kontrowersji w ostatnim czasie cg_xerpclients (dyskusja na naszym forum) Organizatorzy postanowili dać zawodnikom wolną rękę w ustawianiu wartości wspomnianych komend. Powodem tej decyzji jest fakt niemożliwości sprawdzenia ustawień wszystkich zawodników w czasie narodowych eliminacji.

Pozostałe restrykcje dotyczące komend uczestników, które opublikowano w regulaminie jakiś czas temu, zostały utrzymane w mocy. Ich listę znajdziecie poniżej.

hide_dot.gifObowiązkowe ustawienia zawodników podczas ESWC 2008

  • cl_maxpackets 125 (tylko na LAN)
  • rate 25000 (tylko na LAN)
  • snaps 30 (tylko na LAN)
  • r_lodcurveerror 250
  • cl_timenudge 0 (tylko na LAN)
  • cg_nudge 0 (tylko na LAN)
  • cg_optimiseBW 0
  • ch_thirdperson 0
  • pmoved_fixed 0
  • r_picmip =


Electronic Sports World Cup

KomentarzeKomentarze

  • samolot

    #1 | Krolewicz

    2008-03-28 22:25:29

    jaki wplyw ma ta komenda ?
  • Cwirkov

    #2 | Cwirkov

    2008-03-28 22:35:45

    Jakos lepiej sie spawa i machineganuje
  • lecho

    #3 | lecho

    2008-03-29 01:13:21

    Xerpa zasadniczo uzywa sie przy pingu 100 i wyzszym z tego co pamietam. Inaczej troche \'przelicza\' pozycje klienta przez co jak ma sie nizszy ping to jest wrazenie jakby postac skakala i trudniej trafic :)
  • v3rb

    #4 | v3rb

    2008-03-29 02:44:42

    przecież to nie ma żadnej różnicy na lanie

    ... imho dobre posunięcie
  • kaboom

    #5 | kaboom

    2008-03-29 10:02:38

    przewiduje jakby pozycje gracza, przez co latwiej strzela sie z niektorych broni (lg, mg, niektorym takze rg), wszystko fajnie, jest tylko jedna wada, gdyz lg staje sie zbyt mocne w porownianiu z innymi broniami, bez tego bronie sa bardziej zbalansowane

    ale tak jak napisal v3rb nizej - ona na lanie nic nie daje

  • Bitman

    #6 | B1tman

    2008-03-29 10:28:08

    omg max picmip 5....
  • kaboom

    #7 | kaboom

    2008-03-29 10:30:35

    takie ustawienia byly od zawsze
  • P!thrawn

    #8 | ThrawN

    2008-03-29 11:06:19

    Pan arQ zdziałał swoje xD
  • Cwirkov

    #9 | Cwirkov

    2008-03-29 12:16:21

    O kurcze, tego nie wiedzialem a nie wiesz czemu tak ?
  • kaboom

    #10 | kaboom

    2008-03-29 12:51:28

    nie mam pojecia, ale odkad sie zajmuje e-sportem, to zasze byly ograniczenia picmip do 5, nawet kiedys servery internetowe to ograniczaly
  • Cwirkov

    #11 | Cwirkov

    2008-03-29 12:58:52

    Ciekawe dlaczego, jak ktos wie to piszcie
  • kaboom

    #12 | kaboom

    2008-03-29 13:21:51

    moze na duzym picmip przez sciany widac? :P
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3323 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie