ESL:IPS pierwsze mecze
Kwalifikacje ESL International Premiership Series ruszyły pełną parą. Za sobą mamy już trzy mecze. Rozegrane zostały pojedynki między idle.ee i Routiniers, overload - euthanasia i Rewind.ET, oraz dtekt-WoW z cdap - oddjob. Spotkania rozegrane były na mapach Warbell i sw_goldrush_te. Thoro wielokrotnie wypowiadał się pejoratywnie na temat tej pierwszej. Mówił wręcz wprost, iż ta mapa nie nadaje się do gry w czasie oficjalnych meczów. Być może dlatego tak fatalnie im poszła… Jednak WoW przyzwyczaił nas do świetnej gry i tym razem chłopaki pokazali co mają najlepszego. Po szczegóły zapraszam do dalszej części newsa.
Szczegóły spotkań
cdap-oddjob vs. dtekt-WoW
x cdap-oddjob - vs - dtekt-WoW | |
cdap-oddjob [ 2:4 ] dtekt-WoW | |
x cdap-oddjob: Marvel, Baggiez, Ste, Tango, ngotie, vEg dtekt-WoW: r1co, S4rna, wiesiek, Thoro, Wróbel, Robol^ x Data: 17.08.2006, godzina 21:15 Mapy: Warbell/sw_goldrush_te/radar ETTV: GamesTV.org Shoutcast: WooKasH (Polish) x | |
Również wczoraj grali ze sobą overload - euthanasia i Rewind. Mecz należał raczej do tych jednostronnych pojedynków. Szwedzi na Warbell ustawili czas na 8:37, co było za dobrym wynikiem dla Overload, natomiast na sw_goldrush_te znów był fullhold. Gładkie i łatwe 4-0.
overload - euthanasia vs. Rewind
x overload - euthanasia - vs - Rewind | |
overload - euthanasia [ 0:4 ] Rewind | |
x overload - euthanasia: Feldze, sereg, purtzi, vauhti, stuka, slender Rewind: wizzel, uniX, jONAS, kiitos, Nils, NuggaN, Crajsor x Data: 17.08.2006, godzina 20:00 Mapy: Warbell/sw_goldrush_te ETTV: GamesTV.org Shoutcast: TosspoT ( English ) x | |
Wstyd się przyznać, ale trzeciego meczu, rozegranego w środę nie widziałem. Po pierwsze założyłem, że idle.ee poradzi sobie spokojnie z Routiniers, po drugie, prawie w tym samym czasie Polewka rozgrywała swój mecz w WarLeague, po trzecie wreszcie nigdzie nie mogłem znaleźć informacji o ETTV. Na dodatek ESL nie zamieścił nawet screenów z tego meczu. Podaje więc suche fakty. Jak się okazuje, mecz zakończył się przez noshow. Wildcatowi dziękuję za zwrócenie uwagi.
idle.ee vs. Routiniers
x idle.ee - vs - Routiniers | |
idle.ee [ 1:0 ] Routiniers | |
x idle.ee: AdZz, ferus, Holz, Night, senji, teKoa, urtier Routiniers : rocky, ven0m, p0rn, Raptor, rdcl, sAcral, spho x Data: 17.08.2006, godzina 20:00 Mapy: Warbell/sw_goldrush_tex | |
Na pozostałe mecze pozostaje nam czekać do niedzieli. Wszystkie mecze są już potwierdzone, a Team Delta zagra o godzinie 21:00 z zeroPoint Gaming. Następna kolejka zapowiadana jest na 24 sierpnia (czwartek). My postaramy się zrelacjonować Wam najciekawsze mecze!
Electronic Sports League
#0 | wildcat
2006-08-18 14:42:58
#0 | Thoro
2006-08-18 14:57:53
#0 | buzka
2006-08-18 15:05:43
#0 | conish
2006-08-18 15:08:26
#0 | kot
2006-08-18 15:12:27
#0 | buzka
2006-08-18 15:14:40
#0 | Thoro
2006-08-18 15:23:52
EDIT: A odnosnie Frostbite napisalem dlatego, ze wczesniej tylko na tej mapie potrafili cos zdzialac, co nie znaczy, ze nie dalo ich sie tam pokonac, co udowodnilismy wygrywajac z nimi na frostcie w wl.
#0 | lab
2006-08-18 15:40:59
#0 | nrs
2006-08-18 15:44:11
a to pierwszy raz? thoro juz w wywiadzie przed meczem z nami tlumaczyl sie dlaczego przegraja ;-)
#0 | Mrozu
2006-08-18 15:47:18
#0 | nrs
2006-08-18 15:49:01
\"Our squad lost versus Delta. This also comes trough the server crash it took our players out of the concentration. \"
http://dtektion.com/?page=news&newsID=49
#0 | Mrozu
2006-08-18 15:49:59
a co do tego ze SoF umialo grac tylko na nowych mapach, a stare im nie wychodzily (poza radarem) to fakt i z nimi tak jest od dawna, gralem przeciwko nim z 6 officiali w roznych czasach i zawsze bylo tak samo, na starych mapach do przodu, na nowych w plecy.
#0 | Mrozu
2006-08-18 15:51:05
#0 | Mrozu
2006-08-18 15:53:05
#0 | nrs
2006-08-18 15:53:24
#0 | Mrozu
2006-08-18 15:54:37
#0 | Artlight
2006-08-18 15:59:52
naprawde chcialbym zeby taki klan jak WoW trzymal jednak pewnien poziom. bylo by fajnie miec takiego skillowego przeciwnika w pl, ktory oprocz skilla potrafi sie takze zachowac tak jak na klan z takimi tradycjami przystalo.
chyba kazdy kto ogladal ettv widzial, ze jesli komus crash serwera zaszkodzil to byla to delta. przeciez WoW nie bylo w stanie nawet przelamac pierwszej fazy obrony delty przez dlugi czas, a na tej mapie to zwykle jest tylko formalnosc. i to walsnie crash serwera rozbil ta doskonale funkcjonujaca obrone delty, bo tak b. duzo wskazywalo na fullhold.
#0 | nrs
2006-08-18 16:00:20
#0 | nrs
2006-08-18 16:04:15
#0 | conish
2006-08-18 16:06:42
#0 | lab
2006-08-18 16:07:50
#0 | Mrozu
2006-08-18 16:08:30
#0 | lab
2006-08-18 16:10:10
#0 | Artlight
2006-08-18 16:13:39
ja osobiscie WoW bardzo lubie , szanuje ich za to ze tak dlugo trwaja itp. i po prostu chcialbym ich lubic nadal :)
#0 | Artlight
2006-08-18 16:15:32
pisz sprostowanie !!! ;DDDD
#0 | Mrozu
2006-08-18 16:19:44
#0 | r1co
2006-08-18 16:20:33
#0 | Kiuff
2006-08-18 16:23:05
#0 | Mrozu
2006-08-18 16:24:55
#0 | r1co
2006-08-18 16:36:35
#0 | adam@UK
2006-08-18 16:55:32
#0 | lab
2006-08-18 17:14:49
#0 | Thoro
2006-08-18 17:19:51
#0 | r1co
2006-08-18 17:23:55
#0 | incognito
2006-08-18 17:28:48
#0 | Robol^_^
2006-08-18 19:03:20
#0 | zolciak
2006-08-18 20:39:32
#0 | Wrobel
2006-08-18 23:11:15
#0 | Mrozu
2006-08-19 01:33:06
#0 | OMAJGAT
2006-08-19 09:23:55