Electronic Arts bardziej nierealne

Dostosuj

Electronic Arts bardziej nierealne

Electronic Arts i Epic Games rozszerzyły podpisaną w 2006 roku umowę, na mocy której ta pierwsza firma ma prawo używać w swoich grach silnika Epic, Unreal Engine 3. Dotychczas EA oparło na trzeciej odsłonie jednego z najbardziej cenionych narzędzi do tworzenia gier chociażby Medal of Honor: Airborne. Nowa umowa obejmuje licencje na sześć gier, aczkolwiek na razie znamy tylko jedną z nich, strzelaninę osadzoną w świecie Command & Conquer - Tiberium. Pozostała piątka pozostaje sekretem "elektroników".

Prezydent Electronic Arts, Frank Gibeau:

Mając największy i najbardziej utalentowany zespół na świecie, bardzo ważne jest dla nas zapewnienie mu najlepszych dostępnych narzędzi do tworzenia wspaniałych gier. To porozumienie odzwierciedla nasze zaufanie do technologii Epic, która, w połączeniu z naszymi nowatorskimi systemami, pozwoli nam tworzyć wielkie hity.

ClanBase

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1765 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie