EC XII -kwalifikacji ciąg dalszy - EDIT*

Dostosuj

EC XII -kwalifikacji ciąg dalszy - EDIT*

Cztery spotkania rozegrane i 4 bilety rozdane. Chodzi oczywiście o możliwość dalszej gry w EC XII. Trafiły one do zwycięzców dotychczasowych spotkań kwalifikacyjnych. Poniżej znajdują się opisane wszystkie 4 mecze.

Pierwszy został rozegrany już w dwa dni po ogłoszeniu zaproszeń. Chodzi oczywiście o pojedynek pomiędzy dwoma niemieckimi zespołami Death's Embrance oraz team-beTa. Mecz zakończył się wynikiem 4-0 na korzyść team-beta.

hide_dot.gifCzytajcie dalej



team-beTa [ 4:0 ] Death`s Embrace


Mapy: sw_goldrush_te, supplydepot2


hide_dot.gifGOLDRUSH

Axis: Death’s Embrance
Allies: team-beta


Pierwsze ataki bety nie były najskuteczniejsze, jednak już po niespełna 3 min czołg został naprawiony. Team-de zdołali wprawdzie zatrzymać przeciwników, ale nie na długo i po 2 min od pierwszej naprawy, drzwi do banku zostały zniszczone. Kilka pierwszych prób zdobycia złota nie udało się, ale w końcu, gdy na zegarze było 9:20 złoto zostało uprowadzone. Zawodnicy Death’s Embrance nie zdołali odbić go, ale udało im się na 3 min zatrzymać przeciwników przy Truck barrier #1, ci jednak o 6:37 drugi raz podłożyli dynamit. Tym razem skutecznie i o 6:07 ciężarówka podążała do celu, by bez większych problemów dotrzeć na miejsce. Czas: 9:54.

Axis: team-beta
Allies: Death’s Embrance


Team-de po kilku nieskutecznych atakach przejęło czołg po ponad 3 minutach. Allies próbowali jak mogli, jednak nic nie pomagało na naprawdę bardzo dobrą obronę i bezlitosne wykorzystywanie mg zamontowanego na czołgu. W końcu team-de udało się przejąć czołg i zniszczyć drzwi banku. Do końca pozostało jedynie 1:30. Death’s Embrance mieli jeszcze szansę na zwycięstwo, było ona jednak bardzo mała, tym bardziej przy niezmiennie dobrej defensywie axis, którzy nie pozwilili zawodnikom team-de nawet zbliżyć się do banku. Fullhold.


hide_dot.gifSUPPLYDEPOT 2

Axis: team-beta
Allies: Death’s Embrance


Allies bardzo ładnie zaczęli i po upływie zaledwie pół minuty od rozpoczęcia podłożyli dynamit pod Forward bunker gate. Axis nie zdołali go rozbroić i o 14:00 team-de całkowicie opanowali bunkier. Chwilę później sacc uzbroił ładunek przed Forward spawn, a po minucie pod Depot Gate tykał już dynamit. O 10:35 East oraz West depot wall były już zniszczone, a w między czasie team-beta zbudowali Depot Fence. Dwie minuty później Crane controls zostało naprawione, ale Allies nie zdążyli uruchomić go. W tym momencie atak Death’s Embrance stracił tempo i dopiero, gdy na zegarze było ok. 5:00 mogli odjechać ze złotem. Axis próbowali jeszcze zatrzymać ciężarówkę, ale dzięki dobrej osłonie gyzr odprowadził ciężarówkę na miejsce. Czas 11:07

Axis: Death’s Embrance
Allies: team-beta

Team-beta podobnie jak wcześniej Death’s Embrance bardzo szybko podłożyli dynamit pod Forward bunker gate i momentalnie zajęli bunkier, po czym o 9:37 podłożyli także pod Forward spawn. Po upływie zaledwie minuty po Depot Gate pozostały jedynie wspomnienia. East, a później West depot wall zostały bardzo szybko zniszczone (8:25). Ten zapas czasu team-beta wykorzystała i o 4:54 crane controls zostały zbudowane i aktywowane, ok. 4:30 ciężarówka ze złotem podążała do celu i dotarła na 3:40 min przed końcem. Czas pobity.




W następnym meczu spotkały się drużyny z Francji oraz Rosji. Rosję reprezentował team-zenith, a Francję Team Fusion Wolfenstein. Wszystko zakończyło się zgodnie z przewidywaniami i zwycięstwem zenith 4-0.

team-zenith [ 4:0 ] TFW


Mapy: supplydepot2, radar


hide_dot.gifSUPPLYDEPOT 2

Axis: TFW
Allies: team-zenith


Rosjanie szybko przejęli bunkier, w tym samym momencie podkładając dynamit pod Forward bunker gate i przejmując flagę (13:25). Kilkanaście sekund później ładunek był także pod Forward spawn rear exit. TFW całkowicie się potracili, w skutek czego zenith bez większych problemów wysadzili najpierw East depot wall (11:45), a później Depot Gate(9:50). W czasie, kiedy całe TFW skupione było na obronie Depot Gate, jeden z graczy zenith – diablo niepostrzeżenie przez East depot wall dotarł do Crane controls (9:35). Po chwili reszta Allies doprowadziła ciężarówkę pod Crane controls i o 8:55 złoto jechało już na miejsce przeznaczenia. Niestety TFW nie udało się zatrzymać truck’a ani na chwilę. Czas: 7:09

Axis: team-zenith
Allies: TFW


Pobicie tak dobrego czasu było dla Francuzów niemożliwe. Dynamit pod Forward gate podłożony został dopiero w 2:25 min do końca, a flaga 10 sekund później, podobnie jak Forward spawn rear exit. Na tym się skończyło. Dzięki bardzo dobrej obronie zenith, TFW nie zdołali przejąć choćby command post’a. Fullhold.


hide_dot.gifRADAR

Axis: team-zenith
Allies: TFW


Atak TFW nie był najskuteczniejszy i dopiero po ponad 5 minutach gry udało im się podłożyć pod Main Gate (9:50), a flagę ostatecznie kilka sekund później (9:43). Długo TFW nie mogło zabezpieczyć części, jednak w końcu emorej zdołał ukraść East (5:40), a później xenium West (3:45). Czas 8:20.

Axis: TFW
Allies: team-zenith


Zenith zajęło bunkier w pierwszym ataku (8:00), a następnie podłożyli pod Main Gate (7:40). Później próbowali wziąć West, jednak bezskutecznie. Dopiero, gdy wysadzili Side Door, zdołali ukraść East (3:50), które na ciężarówkę dostarczył Clown. Niecałą minutę później przejęli West, które tym razem zabezpieczyli na ciężarówce.



Godzinę później rozegrany został mecz, który nas najbardziej interesował. Mowa o
Logitech UVM vs Pimps. Prawdę mówiąc Pimps bardzo mnie zaskoczyli stawiając taki opór Polakom i tworząc naprawdę nerwową atmosferę. Kto wie, gdyby nie wysokie pingi dwóch graczy Pimps, spotkanie mogło się zakończyć już po dwóch mapach z wynikiem korzystnym dla Estończyków, jednak taki ping to z drugiej strony pomoc dla Pimps, gdyż chyba każdemu znane jest zjawisko warp'owania. W każdym bądź razie po bardzo zaciętych i emocjonujących trzech mapach Polacy wygrali i możemy być dumni z UVM :)

hide_dot.gifRADAR

Axis: Logitech
Allies: Pimps


Atak Pimps nie wyszedł najlepiej. Co prawda już w półtorej minuty po rozpoczęciu podłożyli dynamit pod Main Gate, jednak ten szybko został rozbrojony. Później, po 35 sekundach podłożyli ładunek pod Side Door, który wybuchł w 9:26 otwierając Pimps drogę do East Radars. Dopiero minutę po zniszczeniu Side, Pimps udało się zając bunkier (8:30) i podłożyć dynamit pod Main Gate (8:25). W między czasie Estończycy próbowali dostać się, przez CP do East, jednak przez ponad 3 minuty nie udało im się przełamać obrony East Radar i dopiero w 6:45 podprowadzili części, które zostały zabezpieczone niecałą minutę później. To jednak był mały problem, porównując do to tego ile czasu zajęło im rozbicie defensywy Logitech i ostateczne doniesienie West. Po wielu próbach zagarnięcia części, wreszcie Pimps w 40 sekundzie udało się i gdy do końca było zaledwie 27 sekund zabezpieczyli West. Czas 11:32.

Axis: Pimps
Allies: Logitech


Atak Logitech był wyraźnie szybszy i pewniejszy od ataku Pimps. Po niecałej minucie Polacy zdobyli bunkier i podłożyli dynamit pod Main Gate Kilkanaście sekund później także pod Side Door został uzbrojony ładunek. Po zniszczeniu Side Door już w drugim ataku trio nrs, Tsunami oraz noone udało się zgarnąć West, który w 7:47 min na ciężarówkę dostarczył noone. Później od strony Side oraz Main Polacy starali się dostać do West. W 4:15 min pierwszy raz Logitech zdobyli części, jednak w ostatniej chwili zawodnicy Pimps odzyskali je i dopiero w 47 sekundzie Allies udało się ukraść West i donieść go gdy na zegarze było 40 sekund do końca.


hide_dot.gifOASIS

Axis: Pimps
Allies: Logitech


Atak Logitech (na flagę) znów bardzo dobry i po upływie zaledwie dwóch minut flaga należy do nich. Mur zostaje wysadzony w 17:27 min. W między czasie Pimps zbudowali Garrison Side Door i CP. Kilka minut później nrs i mrozu dostali się pod South Gun. Nrs zginął od miny, jednak mrozu szybko go podniósł, ale po chwili obaj potrzebowali pomocy, której nrs’owi udzielił Tsunami i dzięki temu nrs uzbraja dynamit (15:03) pod South Gun, które pół minuty później zostaje zniszczone. Drugie działo mogło być już w 8 minucie zniszczone, jednak zabrakło szczęścia i ostatecznie zostaje dopiero, kiedy zegra pokazywał 2:03 min do końca. Czas 17:56

Axis: Logitech
Allies: Pimps


Obrona flagi w wykonaniu Logitech była bardzo dobra. Co prawda Pimps przejęło flagę dosyć szybko, ale Axis jeszcze szybciej ją odebrali. Później jeszcze raz flaga była przejmowana, ale z takim samym skutkiem. Ostatecznie dopiero po ponad 7 minutach gry Pimps udało się przełamać obronę UVM, przejąć flagę i po kilkudziesięciu sekundach podłożyć dynamit pod murem. Po bardzo ładnym ataku od strony tunelu, Pimps podłożyli dynamit pod South Gun (8:17), ale nrs zdązył go rozbroić. Minutę później znów został podłożony dynamit pod South Gun, jednak tym razem nie było nikogo, kto mógł by go rozbroić, w skutek czego działo zostało zniszczone (6:10). Widać było, iż Logitech nie za dobrze sobie radzi z atakującymi, co skończyło się podłożeniem dwóch ładunków pod North Gun (5:42, 5:43). Po zlikwidowaniu Allies broniących dostępu do działa, nrs wziął się za rozbrajanie ładunków. Jeden dynamit został rozbrojony, jednak na drugi zabrakło 2-3 sekund.


hide_dot.gifGOLDRUSH

Axis: Logitech
Allies: Pimps


Kolejny raz Logitech popisali się znakomitą obroną. Dzięki dobremu crossfire’owi i spam’owi zdołali utrzymać czołg przez ponad 9 minut (po ok. 8 minutach Pimps zdołali go naprawić, ale nie ruszył się nawet z miejsca)! Gdy tylko Pimps ponownie naprawili czołg (6:39), Logitech szybko zbudowali barierę, pod którą podłożony został szybko dynamit (6:24), ale jeszcze szybciej rozbrojony przez nrs. Po niecałej minucie dynamit znów wylądował na barierze, tym razem wysadzając ją. Gdy tylko bariera została zlikwidowana czołg zniszczył drzwi od banku (4:25). Chwilę później Pimps podłożyli dynamit pod Truck Barrier, ale od razu został rozbrojony przez nrs. Po kilku atakach Pimps wreszcie udało się w 2:38 min zabrać złoto, ale już kilka sekund później było na swoim miejscu. Gdy do końca zostało zaledwie niecałe 2 min engineer Pimps ponownie uzbroił ładunek przy Truck Barrier i podobnie jak w przypadku Tank Barrier ten wysadził barierę. Pimps starali się jak mogli, aby dostać się do banku, jednak Logitech byli skoncentrowani do końca i dopiero na 3 s przed końcem Allies przechwycili złoto. Fullhold!

Axis: Pimps
Allies: Logitech


Logitech na swój atak miało całe 15:00 min, byli więc w bardzo dobrej sytuacji. Z początku atakowali przez bramę oraz od strony Tank Barrier. Po dwóch minutach nrs udało się naprawić czołg, ale z takim skutkiem, jak to miało miejsce podczas ataku Pimps, czyli czołg nawet się nie ruszył z miejsca. Logitech atakowali 2 engineer’ami i 4 medykami. Postanowili zaatakować z trzech stron, czego skutkiem było przejęcie czołgu (10:57), który nie musiał się zatrzymywać przed barrierą, bo Pimps jej nie zbudowali, a która mogła zahamować atak o bardzo cenne 7 sekund . Gdy na zegarze było 9:15 drzwi do banku były już zniszczone. Po takim ataku wszystko wskazywało, że z odebraniem złota nie będzie dużych problemów. Stało się inaczej, mimo bardzo dużej szansy w 8 minucie min. Chodzi o przejęcie złota, które było „przekazywane z rąk do rąk” i udało z nim się dotrzeć do drogi, którą podąża ciężarówka. W momencie, kiedy fieldops Pimps biegł, aby je „zwrócić” do banku nrs zaczął go strzelać i dosłownie w momencie kiedy zawodnik Pimps został zabity udało mu się dotknąć złota! Zdarza się :D Kolejna szansa dostarczenia złota nadarzyła się ponad 3 minuty później, kiedy to nrs dostał się do banku, wziął złoto i wychodząc z pomieszczenia ze złotem zjawił się jeden z graczy Pimps  Kiedy do końca zostało niecałe półtorej minuty none przejął skrzynię, gdy został zabity złoto szybko odebrał nrs, który jak najszybciej dostarczył je na truck’a. Od tego momentu Pimps w ogóle nie stawiali oporu i ciężarówka beż żadnych problemów dotarła na miejsce 7 sekund przed końcem! \o/



Logitech UVM [ 4:2 ] Pimps


Mapy: radar, oasis_b3, sw_goldrush_te


Ostatnim dotychczasowym meczem był insta-Gods vs remedium. Na CB większość osób postawiła na Finów. Jak się jednak okazało, remedium bardzo dobrze się przygotowało i sprawiło niespodziankę pokonując insta-Gods.

remedium [ 4:0 ] insta-Gods


Mapy: supplydepot2, sw_goldrush_te



Natomiast dzisiaj czeka nas kolejny mecz. A mianowicie SoF - aurea.
Na to spotkanie zapowiedziano aż 560 slotów ETTV!

SoF [ 4:0 ] aurea

Data: Piątek, 18.11.2005
Godzina: 21:00
Mapy: supplydepot2, sw_goldrush_te
ETTV: GamesTV.org


Składy
SoF
Ste
Marvel
Fatal
Dawber
Allegra
emzii
aurea
CLOUTER
a1rs
oopz
marte
poncho
radikal


Kto wygra?

Jauhis: Myślę, że SoF ma lepszych graczy, ale nie grają długo w takim składzie. Natomiast aurea może nie ma takich umiejętności, ale znają się lepiej i chyba mają lepszy team-play. Jednak nadal myślę, że umiejętności SoF dadzą im zwycięstwo.

BuLL: Naprawdę nie wiem, kto wygra. Nie grałem przeciwko SoF ostatnio, ale nie sądzę, aby aurea zasługiwała na miejsce w EC, więc jeżeli SoF gra tak jak to mieli w zwyczaju, wygrają bez problemów 4-0. Jednak jak powiedziałem, nie wiem jak obecnie grają.

Fractose: Hm... głupio, że SoF wyrzuciło sock'a, jest najlepszy, ale myślę, że nadal mogą wygrać z aurea.


*EDIT
Jak obiecałem, dodałem opisy paru meczy (niestety nie wszystkich), a dokładnie to teamde - team-beta, TFW - zenith oraz Logitech - Pimps.

CB

KomentarzeKomentarze

  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-18 20:52:40

    sorry ze nie dodalem relacji jakichowliek, ale chcialem zdazyc i wszystko dodam moze jeszcze dzisiaj a jak nie to jutro, chcialem zdazyc przed meczem sof - aurea
  • Stork

    #0 | Stork

    2005-11-18 21:24:27

    heh mogles chociaz dopisac ze logitech wygral na 3 mapie o 6 sek :o
  • nrs

    #0 | nrs

    2005-11-18 21:43:34

    7 sek :P
  • nrs

    #0 | nrs

    2005-11-18 21:48:37

    Wszyscy sie strasznie podniecaja tymi 7 sekundami i mowia coby to nie bylo gdyby pimpy nie graly na izraelskich pingach... Tak naprawde to zagranie taktyczne - meczyc lekko przeciwnika, pokazywac sie z najgorszej strony az poczuja sie pewnie - pozniej w ich glowie rodzi sie mysl - \"dobra dobra jeszcze 1 min utrzymamy i koniec\"... A jak wiecie stress/nerwy dzialaja in minus na gre [skill/aim/myslenie/teamplay]... A wtedy podpieprzyc cos i doniesc w ostatnich sekundach to naprawde nie problem. Przyklad? Radar zakonczony pare sekund przed koncem, gold praktycznie to samo...
  • lab

    #0 | lab

    2005-11-18 21:56:39

    gratz Logitech, co do SoF-aurea imo 4-0
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-18 21:58:14

    izraelskie pingi czy nie i tak by nic to nie zmienilo, najwyzej bardziej by dostali, a co do tego zagrania taktycznego to z poczatku podobnie myslalem, ze to specjalnie, ale troche dziwne mi sie wydawalo, bo nieco ryzykowne imo :P w kazdym badz razie jesli to wszystko bylo calkowicie pod kontrola ;o to gg :D
  • no1se

    #0 | kichus

    2005-11-19 11:25:28

    Tru. Na ok. 2 min przed końcem zazwyczaj w teamie broniącym następuje takie rozluźnienie lub spięcie, że zazwyczaj nie wiedzą co się dzieje, a na dźwięk słów \"objective taken\" następuje paranoja, panika i ogólny burdel :D chociaż na niektórych mapach można sobie pozwolic na takie rozluźnienie, np. na sd2, chociaż raz zdarzyło się mojemu teamowi naprawic crane\'a na 1:30 przed koncem i na 2 sek zdazylismy dojechac.. :C
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2005-11-19 17:48:10

    Gw majcok [+]
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-19 19:23:06

    to nie koniec :P zaraz dodam jeszcze opis meczu umv - pimps ;]
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-19 21:37:05

    skonczylem :D mysle, ze ktos to jeszcze przeczyta, bo nie chce miec swiadomosci, ze nadaremno sciaglem te dema, ogladalem je kilka razy i pisalem te opisy :D
  • monk_ey

    #0 | monk_ey

    2005-11-19 21:48:56

    hmm... powiedzmy, że napisałeś to dla mnie;)
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-19 22:08:40

    przy okazji chcialem dodac dema z meczu logitech - pimps, ale maksymalnie demo musi miec 7mb, radar spakowany ma 6.16 mb i nie mozna go dodac, a gold i oasis spakowane ok. 7 - 8 mb. wiec od razu odpadaja, ale postaram sie cos wykombinowac ;]
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2005-11-19 23:45:02

    No i tak trzymać :)
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-19 23:50:50

    a jutro powinny się pojawic dema z tego meczu, tylko jak je admini zatwierdza :) naprawde warto je obejrzec :D
  • RagnaRock

    #0 | RagnaRock

    2005-11-20 16:10:04

    No to dajesz, dajesz! :D
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-20 16:21:40

    uploaduja sie wlasnie ;]
  • *Warning

    #0 | *Warning

    2005-11-21 10:14:09

    Spakuj (np. winrarem) z podzialem na wielkosc woluminu :P
    v44
  • majcok

    #0 | majcok

    2005-11-21 15:22:16

    demo juz dawno sa zuploadowane :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

935 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie