CUED Map Contest 2005 - Głosowanie
Scena danej gry, to nie tylko gracze, to także ludzie, którzy starają się graczom urozmaicić życie i przedłużyć żywotność swojej ulubionej gry. Do takich ludzi zaliczają się także mapperzy - chyba najważniejsi ludzie ze sceny edycyjnej. Pierwsze mapy do UT ludzie zaczęli robić, gdy tylko pojawiło się demo tej gry. Szybko pojawiły się pierwsze gwiazdy sceny mapperskiej, wspomaganej przez autorów oryginalnych map.
Często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele perełek zawdzięczamy takim właśnie "zwykłym" ludziom, którzy często nie pracując dla żadnego developera, wyczarowują w domowym zaciszu nowe areny. Czy komuś pisać kim jest Rich 'Akuma' Eastwood, David 'DavidM' Munnich, Eric 'Ebolt' Boltjes? A znacie DM-Malevolence, DM-1on1-DavidM, DM-Nitro? To ich autorzy. W kraju nad Wisłą także robi się mapy. W latach świetności polskiej sceny działała grupa Trinity Design, która wówczas nie miała konkurencji w Polsce na tym polu. Po unrealowej twórczości Lokiego, Mr_Hyde'a i Jammera pozostał tylko mit, co nie oznacza końca polskich mapperów. Rok temu Piter ogłosił na www.unreal.pl konkurs na najlepszą mapę. Nadesłano 10 prac, w tym DM-Antixx, chyba ostatnia mapa wykonana przez Jammera. Pojawiły się także produkcje aktywnych maperów - Kaki oraz Ravena. Konkurs wygrał jednak niemal nikomu wówczas znany Charon ze swoją małą duelową mapą DM-Restless][, zaś Kaka i Raven zajęli odpowiednio drugie i trzecie miejsce.
Dziś scena edycyjna skupia się już niemal wyłącznie wokół Polskiego Centrum Unreal Editor . I to właśnie CUED ogłosiło w listopadzie ub. roku kolejny konkurs. Zakończył się właśnie etap przysyłania prac i można już głosować na tę, Waszym zdaniem, najlepszą polską mapę. "Kandydatek" jest tym razem 14. Wszystkie możecie ściągnąć tutaj . Możecie również sami wziąć udział w głosowaniu, tak jak ja, lecz wymagane jest do tego zarejestrowanie się. Rejestracja bezproblemowa i bezbolesna, więc zachęcam. CUED niestety nie ogłosiło, jak długo głosowanie na mapy będzie możliwe, jednak na pewno macie na to kilka długich dni. O oficjalnych wynikach oczywiście Was poinformujemy.
Cetrum Unreal Editor
#0 | Vanson | off
2006-01-16 18:45:07
#0 | macabre
2006-01-17 11:13:45
#0 | Lukin
2006-01-17 17:24:13
Rozmowa zmierza donikąd, ale przynajmniej temat dłużej będzie na topie :P
#0 | macabre
2006-01-18 14:08:41
#0 | macabre
2006-01-18 20:49:56
#0 | Charon
2006-01-20 01:36:58
#0 | Vanson | off
2006-01-20 02:32:39
#0 | Charon
2006-01-20 02:44:01