CS World Summer Championships - zasady
CPL podczas swojego najbliższego turnieju, mianowicie CPL Pentium 4 Processor Summer 2003 World Championship (dłużej się nie dało :)), postanowiło używać Counter-Strike'a w wersji 1,5. Czy wpłynie to pozytywnie na rozgrywkę? Sam nie wiem - pozostawiam to waszej opinii.
Ogłoszono także listę map, które będą używane podczas turnieju.
Lista map na CS CPL Summer World Championships
De_Aztec
De_Cbble
De_Clan1_Mill
De_Clan2_Fire*
De_Dust2
De_Inferno
De_Nuke
De_Prodigy*
De_Train
* zależy od ewentualnego wydania nowszej wersji mapy
Ustawienia serwerów na CS CPL Summer World Championships
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime .25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 12
mp_playerid 0
mp_roundtime 3
mp_startmoney 800
mp_timelimit 999
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0