CPMa 1.46 dostępne

Dostosuj

CPMa 1.46 dostępne

Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena, a wszystko to w jedyne dwa miesiące po ukazaniu się ostatniej aktualizacji. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji, a także personalizacji ustawień.

hide_dot.gifZmiany w CPMa 1.46


1.46 Challenge Promode Arena changelog
  • chg: mode_current tagged as serverinfo for MAXBrowse / ASE / etc
  • chg: FFA mode uses 5s weapon respawns
  • chg: reverted to 1.43 cg_altLightning
  • chg: removed hemostick's RL explosions
    they're derived from something other than Q3 apparently
  • chg: removed uriel's wings - they're annoyingly defective
  • fix: listen servers hanging sometimes on map load
  • fix: loud LG impact sounds with correctly-functioning Q3 clients

Pobierz CPMa 1.46 (7,60MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)

Jak widzicie zmiany w najnowszym CPMa są raczej czysto kosmetyczne. Dla przykładu modyfikacja niweluje głośny dźwięk promienia LG, który można usłyszeć po jego zetknięciu się z teksturą mapy (dzięki najnowszemu CNQ3). Zapraszam wszystkich do aktualizacji swoich klientów Q3, gdyż już niebawem najnowsza wersja CPMa stanie się standardem na serwerach gier.

ProMode

KomentarzeKomentarze

  • yeltzyn

    #1 | wzf | yeltzyn

    2008-04-28 08:44:52

    Zycze powodzenia adminom serwerow w rozwiazaniu dylematu:
    PB albo lepsze CPMa ;)
  • kaboom

    #2 | kaboom

    2008-04-28 09:36:10

    pb dziala i nie ma z nim problemow :)
  • kaboom

    #3 | kaboom

    2008-04-28 09:36:22

    popoludniu wrzuce na nasze serwery

    ale te zmiany to takie kosmetyczne strasznie...
  • yeltzyn

    #4 | wzf | yeltzyn

    2008-04-28 09:44:55

    Oj, mialem na mysli cq3 dla serwerow a nie cpma 1.46. Skoro CQ3 nie wspiera PB i o ile serwery beda korzystac z tego pliku wykonywalnego, to admini beda mieli dylemat czy walczyc z czitami czy polepszyc rozgrywke.
  • [fhn]AL|EN

    #5 | AL|EN

    2008-04-28 10:22:15

    z punktu serwera on nic prawie nie polepsza - \"it offers fixed event handling that ensures MVDs are correctly recorded.\" pierwsze słyszę i 0 wzmianek w changelogach wiec czuję marketingową ściemę ...
  • yeltzyn

    #6 | wzf | yeltzyn

    2008-04-28 11:39:28

    chmm, widze ze cos jest nie tak z ch_recordmessage (nawet jak jest na 1 to i tak nie wypisuje na ekranie). To jest cos z cq3 bo spod normalnego exeka jest ok.
  • aiken

    #7 | aiken

    2008-04-28 12:38:55

    Sugeruje zeby odnosnie nazwy klienta challenge quake3 uzywac raczej nazwy CNQ3, bo CQ3 to rodzaj gameplay\'u w CPMA. Zreszta sam klient rozpowszechniany jest w postaci cnq3.exe.
  • P!thrawn

    #8 | ThrawN

    2008-04-28 12:45:28

    Admini ruszta dupe z update ;] o/
  • yeltzyn

    #9 | wzf | yeltzyn

    2008-04-28 13:06:45

    CNQ3 to akronim a nie nazwa ;p ale nie o to chodzi. Mysle, ze z kontekstu wiadomo bylo co mialem na mysli, ale na przyszlosc sie postaram.
  • kaboom

    #10 | kaboom

    2008-04-28 15:29:43

    zaraz sie za to biore
  • kaboom

    #11 | kaboom

    2008-04-28 16:32:43

    servery esp.pl i nagroda matroxa juz na cpma 1.46 stoja

    195.42.112.97:28004
    195.42.112.97:28104
    195.42.112.6:28004
    195.42.112.6:28008
  • Cwirkov

    #12 | Cwirkov

    2008-04-28 20:48:51

    Yeltzyn, Ty sie znasz na cfg dobrze. Czemu mi nie dziala bind z timescale, tak samo z cl_avidemo :| wpisze w konsoli to dziala, a z binda nie :| z gory dzieks za helpa
  • yeltzyn

    #13 | wzf | yeltzyn

    2008-04-28 21:53:59

    To sie dzieje na tym cnq3.exe czy zwyklym quake3.exe? Ew. wyslij mi cfg to sobie zobacze.

    Jedyne co mi teraz przychodzi do glowy, to moze masz podbindowane pod klawisze, ktore sa \"nadpisywane\" przez cpma. O takie cos:flip('36e97f26b0_1');
    Keystrokes and mouse clicks no longer abort demos. If you have binds
    that you wish to use, press ESC once. However there are a standard
    set of keys for most common demo functions:

    .:Standard Demo
    TAB brings up the scoreboard
    PGUP / PGDN adjusts playback speed by +-0.25
    HOME sets playback speed to 1.0
    KP_5 toggles third-person rendering
    KP_UPARROW / KP_DNARROW moves camera to / from player
    KP_LEFT / KP_RIGHT moves camera around player
    KP_HOME resets camera distance and angle
    F11 takes a screenshot

    .:MultiViewDemo only
    SPACE/MOUSE2 switches to next player
    ALT switches to previous player
    MOUSE1 in a coachview zooms in to that player
    MOUSE1 in a main view switches to coachview
    MOUSE1 on a subview switches to that player
    B - Blue Flag, i.e. *red* FC (CTF duh!)
    R - Red Flag, i.e. *blue* FC
    F - either FC
    I - Invis player
    Q - Quad player
    S - Batsuit player
    P - any player with a real PU (i.e. not Regen/Flight/Speed)
    for F and P, if there\'s more than one PU/flag in play
    each keypress will cycle to the next one

    Sprawdz z tym wcisnieciem 1 raz ESC
    Czy inne bindy dzialaja? (np zrob sobie bind na s_volume 0)
  • maydayyy

    #14 | maydayyy

    2008-04-28 23:36:22

    Edit: one important difference that didn\'t make the changelog is the removal of the FPS cap. LCD users should try using com_maxfps 166, the game should be smoother.

    WPISUJE I DALEJ 125 !!!!!! OCB ?
  • Cwirkov

    #15 | Cwirkov

    2008-04-29 09:34:19

    Ok, przebadam to wieczorem po robocie, ale chyba faktycznie to ma zwiazek z tym ze klawisz nie wplywa nijak na demko, nie pomyslalem o tym
  • yeltzyn

    #16 | wzf | yeltzyn

    2008-04-30 16:19:24

    I jak z tymi bindami?
  • ziooombel

    #17 | adsik

    2008-04-30 19:17:23

    jest słowo \"should\" a nie will be :P pewnie dlatego :ASD
  • gumol_15

    #18 | gumol_15

    2008-07-13 15:10:43

    Hey.Mam Pytanko gdy gram z botem na Tournament i wpisuje komende ready to mam dziwny czas \"15:xx\" wiecie moze jak zrobic zeby nie było tego xx?
  • dadek_pl

    #19 | dadek_pl

    2008-07-13 15:33:57

    \\callvote gameplay vq3
  • gumol_15

    #20 | gumol_15

    2008-07-13 16:33:08

    No ale wtedy nie ma juz takiej dynamiki jak na CMPA
  • kaboom

    #21 | kaboom

    2008-07-13 17:23:16

    no to na cpm niestety jest taki timer :)
  • gumol_15

    #22 | gumol_15

    2008-07-15 21:36:56

    Jeszcze jedno pytanko.Dlaczego na pro-q3tourney4 MH pojawia sie co 1.30sec?
  • kaboom

    #23 | kaboom

    2008-07-15 22:53:13

    akurat nie co 1,30 tylko co 2 minuty :D

    no bo tak jest :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2156 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie