CPMa 1.45 oraz ChallengeQ3 1.41

Dostosuj

CPMa 1.45 oraz ChallengeQ3 1.41

Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena. Całkiem niedawno, bo zaledwie miesiąc i sześć dni po ukazaniu się wersji testowej doczekaliśmy się pełnego wydania CPMa 1.45. Najważniejszą i chyba najbardziej wyczekiwaną zmianą są poprawki związane z "rakietnicą". Odnoszą się one do sławnego już błędu związanego z bądź to niezaliczaniem trafień lub przekraczaniem hitboxu. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji a także personalizacji ustawień.

hide_dot.gifZmiany w CPMa 1.45


Notes for version 1.45 (18 Feb 08)
  • add: callvote remove is back
  • chg: RG low ammo warning
  • chg: CQ3 pg/sg ammobox
  • chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80
  • chg: CQ3 hitsound from CPM
  • fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash
  • only took seven years to track the damn thing down...
  • fix: IDs bot stuck
  • fix: PMC ctfs/ctf heavy flag
  • fix: CPM ctfs heavy flag

Pobierz CPMa 1.45 (7,71MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)

Równolegle z ukazaniem się najnowszej wersji CPMa światło dzienne ujrzał ChallengeQ3 1.41 (plik, który jest zamiennikiem Quake3.exe, pozwala on ładować automatycznie mod CPMa oraz usuwa kilka błędów). Możecie go pobrać z tej lokalizacji. Pełna lista zmian, jakie wprowadza najnowszy CQ3 znajduje się hide_dot.giftutaj
18 Feb 08 - 1.41

removed all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive
(except from the bot code, which has bigger problems)
added sv_singleplayer

improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D

removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only
(ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).

only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time

removed the broken stencil/projection shadow code

avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)

fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma
which caused random dropped sounds for no reason
it's a miracle it doesn't segfault any real OS
also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft

fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior

loop (ie ambient) sounds are now 75% volume

q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes
it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV
UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something

--

!!! Note that since versions of CPMA prior to 1.45 used the defective TA calls that have been removed, they will not work with this version of the engine.
. Zapraszam więc wszystkich do niezwłocznej aktualizacji CPMa oraz zamiennika Quake3.exe, gdyż zapewne od dzisiaj rozpocznie się proces wdrażania najnowszej wersji modyfikacji na serwerach. Wszelkie spostrzeżenia na temat CPMa 1.45 możecie zgłaszać na oficjalnym forum ProMode, a także w komentarzach pod tym newsem.

ProMode

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • raul

    #43 | raul

    2008-02-28 15:08:30

    Bo CPMa jest słabo przystosowany do single. To modyfikacja turniejowa.
  • Nighter

    #44 | infin

    2008-03-20 16:10:02

    kurfa... wypakowalem to nowe cpma, zamieniłem za stare i mam jakiś znowu problem, bo jak sie chce polaczyc z jakimkolwiek serwerem wyskakuje ściągnie jakiegos: zzz_Old_Simpleitem_Icons.pk3

    ktoś potrafi pomóc? :(
  • n4rf

    #45 | satan

    2008-03-20 16:58:15

    cl_allowDownload 0
  • Nighter

    #46 | infin

    2008-03-20 17:26:52

    wszystko sie posypało, potem wyskakiwało ze brakuje jakiegos innego pliku, potem że nieprawidłowy cd key... wyjeb*** wszystko, zainsatloawlem na nowo q3 i teraz sciagam cpma mappack. Zastanawia mnie jak ktoś przez bodajże 2 lata nie mogl wrzucic tego pieprzonego mappacka na normalny serwer tylko sciaga sie gowno z predkoscia 100kb/s albo 50 -.-\'
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6091 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie