CPMA 1.32 wydane
Challenge Pro Mode Arena jest chyba najlepiej konserwowanym i najszybciej rozwijającym się modem w historii gier. Od ponad 5 już lat jego autorzy raz po raz raczą nas nowymi wersjami, pełnymi zmian (jakże często kontrowersyjnych) i nowych możliwości. Od wydania ostatniej kontrowersyjnej wersji 1.31 upłynęło już sporo miesięcy, a w międzyczasie w sieci krążyły różne mniejsze upgrade'y i buildy, ale wreszcie przyszedł czas na finalne wydanie oznaczone zaskakującym numerkiem - 1.32. Co prawda dostępne jest już ono w sieci jakiś czas, ale na naszych łamach jeszcze o tym nie wspominaliśmy.
Zmiany
Ponadto doszedł nowy tryb rozgrywki - 2v2, ustawiający automatycznie timelimit 15, weapon respawn 15, overtime 5 min i możliwość wyrzucania przedmiotów i amunicji.
Jeszcze jedną ważną rzeczą jest zmiana systemu respawnów, a raczej powrót do oryginalnego, stworzonego przez ID. Od teraz gracz po śmierci będzie respawnował się w możliwie najdalszym zakątku mapy. Koniec spawnrape'ów?
Po listę dokładnych zmian odsyłam do changelog.txt.
A co dalej? Oczywiście będą kolejne wersje, z których pierwsza zapowiadana jest na połowę lipca i będzie zawierała raczej kosmetyczne poprawki, usunie bugi jakie zostaną wykryte do tego czasu. Nie zapowiadane są żadne kolejne zmiany w gameplay'u, a jedynie być może wizualne zmiany w menu. Ale na razie autorzy mają zamiar zrobić sobie miesiąc wakacji.
Pełny pakiet CPMA 1.32 ważący 120 MB znajdziecie na Challenge-TV, a dla tych, którzy posiadają 1.31 upgrade dostępny jest tutaj.
ProMode.org
#0 | SweepeR
2005-06-08 00:21:30
#0 | psy|edix
2005-06-08 01:21:27
#0 | Lucas
2005-06-08 08:08:27
#0 | digit
2005-06-08 08:31:52
edit. juz poprawilem
#0 | kaboom
2005-06-08 08:54:13
#0 | kaboom
2005-06-08 08:54:55
#0 | ajss
2005-06-08 11:58:26
jednak chyba nie przekonamy ludzi zeby rejl w cpma wrocil do 100 hp :/
#0 | ajss
2005-06-08 12:01:34
#0 | Hakan
2005-06-08 12:22:27
#0 | psy|edix
2005-06-08 12:22:52
ed. ciekawe czemu nie dal tak prostego rozwiaznia jakie jest RESPAWN z 105 hp lub wyzszym a odjol moc z rg z 100hp do 80. WTF? :}
wniosek nie nie garc w cpma 1.32 albo sie powiesic i nie uzywac RG :OOO
#0 | grzEs
2005-06-08 13:32:34
#0 | SweepeR
2005-06-08 14:05:13
#0 | grzEs
2005-06-08 14:42:17
#0 | szkut
2005-06-08 15:02:13
#0 | wzf | yeltzyn
2005-06-08 17:30:03
#0 | iNsEcT
2005-06-08 17:35:34
- wzmocniony to on zostal teoretycznie !!! Jezeli ktos pogral troche w CPMA 1.32 to wie, ze zeby zespawac kolesia to tutaj niezle trzeba sie naspawac.
Z czystem sumieniem moge przyznac, ze jest to najgorszy CPMA jaki kiedykolwiek wyszedl. Dno i 5 metrow mułu. O ile miedzy 1.11 a 1.31 mialem dylematy bo w 1.31 jeszcze mozna z musu bylo grac, tak w ten shit \"ni ch**a k**wa nigdy\" parafrazujac wypowiedz pana z tele2.mp3 :]
#0 | yar
2005-06-08 18:10:41
#0 | yar
2005-06-08 18:11:13
#0 | yar
2005-06-08 18:12:55
#0 | seVen
2005-06-08 20:26:43
#0 | iNsEcT
2005-06-08 22:17:40
Takie jest moje zdanie na ten temat
#0 | seVen
2005-06-09 02:53:02
#0 | auror
2005-06-09 11:16:16
#0 | ajss
2005-06-09 11:32:19
ale to tylko subiektywna opinia... :-P
#0 | psy|edix
2005-06-09 13:01:57
#0 | seVen
2005-06-09 14:27:38
#0 | ajss
2005-06-09 14:38:50
a tak na serio to powinnismy se sami ed zrobic promoda takiego co by nam odpowiadal, ja bym postawil server ty tez i bysmy grali w naszego promoda :->>
#0 | gr
2005-06-10 00:44:03
#0 | sinbad
2005-06-21 10:07:52