CPMA 1.32 wydane

Dostosuj

CPMA 1.32 wydane

Challenge Pro Mode Arena jest chyba najlepiej konserwowanym i najszybciej rozwijającym się modem w historii gier. Od ponad 5 już lat jego autorzy raz po raz raczą nas nowymi wersjami, pełnymi zmian (jakże często kontrowersyjnych) i nowych możliwości. Od wydania ostatniej kontrowersyjnej wersji 1.31 upłynęło już sporo miesięcy, a w międzyczasie w sieci krążyły różne mniejsze upgrade'y i buildy, ale wreszcie przyszedł czas na finalne wydanie oznaczone zaskakującym numerkiem - 1.32. Co prawda dostępne jest już ono w sieci jakiś czas, ale na naszych łamach jeszcze o tym nie wspominaliśmy.

hide_dot.gifZmiany

Jak pisze arQon na oficjalnej stronie, wydanie to wprowadza pierwsze poważne zmiany w rozgrywce od czasu ustanowienia trybu PM2 standardowym. Lightning Gun powrócił do łask i został wzmocniony - zabiera teraz 10hp na strzał i ma odrzut 150%. Zmiany jakich doczekał się z kolei Grenade Launcher mają uczynić z niego broń do blokowania przeciwnika i męczenia go, zamiast zwykłego spamowania granatami ile wlezie.

Ponadto doszedł nowy tryb rozgrywki - 2v2, ustawiający automatycznie timelimit 15, weapon respawn 15, overtime 5 min i możliwość wyrzucania przedmiotów i amunicji.

Jeszcze jedną ważną rzeczą jest zmiana systemu respawnów, a raczej powrót do oryginalnego, stworzonego przez ID. Od teraz gracz po śmierci będzie respawnował się w możliwie najdalszym zakątku mapy. Koniec spawnrape'ów?

Po listę dokładnych zmian odsyłam do changelog.txt.


A co dalej? Oczywiście będą kolejne wersje, z których pierwsza zapowiadana jest na połowę lipca i będzie zawierała raczej kosmetyczne poprawki, usunie bugi jakie zostaną wykryte do tego czasu. Nie zapowiadane są żadne kolejne zmiany w gameplay'u, a jedynie być może wizualne zmiany w menu. Ale na razie autorzy mają zamiar zrobić sobie miesiąc wakacji.

Pełny pakiet CPMA 1.32 ważący 120 MB znajdziecie na Challenge-TV, a dla tych, którzy posiadają 1.31 upgrade dostępny jest tutaj.

ProMode.org

KomentarzeKomentarze

  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-08 00:21:30

    Kurde, lepsze newsy w zyciu pisalem :F Forma juz nie ta... :F
  • edix

    #0 | psy|edix

    2005-06-08 01:21:27

    najwikszy bug to rg 80hp :o
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2005-06-08 08:08:27

    E tam - jest cpma i jest wersja full - a to moja zasluga :))))))
  • aphex

    #0 | digit

    2005-06-08 08:31:52

    \"lightning gun (...) zabiera teraz 10hp na sekunde\" chyba powinno byc na strzal
    edit. juz poprawilem
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2005-06-08 08:54:13

    lg to cięzko na strzały mierzyć :D
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2005-06-08 08:54:55

    powoli będzie coraz lepiej, tego się nie zapomina, jak jazdy na rowerze:D [+]
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-08 11:58:26

    racja edzio :)
    jednak chyba nie przekonamy ludzi zeby rejl w cpma wrocil do 100 hp :/
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-08 12:01:34

    ale za to calkiem sprosny obrazek ;-))
  • Hakan

    #0 | Hakan

    2005-06-08 12:22:27

    E... chlopaki zaspaliscie troche z tym newsem :P
  • edix

    #0 | psy|edix

    2005-06-08 12:22:52

    chyba nie :p
    ed. ciekawe czemu nie dal tak prostego rozwiaznia jakie jest RESPAWN z 105 hp lub wyzszym a odjol moc z rg z 100hp do 80. WTF? :}
    wniosek nie nie garc w cpma 1.32 albo sie powiesic i nie uzywac RG :OOO
  • grzEs

    #0 | grzEs

    2005-06-08 13:32:34

    spójrz na swój rocznik staruszku :)
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-08 14:05:13

    Znaczy, ze jak, bo nie kumam? ;D
  • grzEs

    #0 | grzEs

    2005-06-08 14:42:17

    stary jesteś, to już nie te lata
  • szkut

    #0 | szkut

    2005-06-08 15:02:13

    1.32 smierdzi :(
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2005-06-08 17:30:03

    CPMA nie jest juz PRO ;
  • Insect

    #0 | iNsEcT

    2005-06-08 17:35:34

    Lightning Gun powrócił do łask i został wzmocniony

    - wzmocniony to on zostal teoretycznie !!! Jezeli ktos pogral troche w CPMA 1.32 to wie, ze zeby zespawac kolesia to tutaj niezle trzeba sie naspawac.

    Z czystem sumieniem moge przyznac, ze jest to najgorszy CPMA jaki kiedykolwiek wyszedl. Dno i 5 metrow mułu. O ile miedzy 1.11 a 1.31 mialem dylematy bo w 1.31 jeszcze mozna z musu bylo grac, tak w ten shit \"ni ch**a k**wa nigdy\" parafrazujac wypowiedz pana z tele2.mp3 :]
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-08 18:10:41

    10 dmg / 1 ammo ;)
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-08 18:11:13

    Tylko troszczeczke ;).
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-08 18:12:55

    Co takiego sie zmienilo niby w 1.32 w stosunku do 1.31 ze ni ch** grac sie nie da?
  • seVen

    #0 | seVen

    2005-06-08 20:26:43

    I to jest bardzo dobre pytanie :) Jak dla mnie wszystko powinno zostac na 1.0 albo 1.11, ale tak sie nie stalo i pojawily sie inne. 1.31 bylo denne strasznie, 1.32 rewelka nie jest, ale od poprzedniego dzieki drobnym zmianom jest lepsze i ja to czuje, inni tez, przynajmniej ci co umieja grac :P
  • Insect

    #0 | iNsEcT

    2005-06-08 22:17:40

    gra sie jeszcze wolniej, do tego dwie bezuzyteczne giwery (rail i LG, no chyba ze ktos chce 8 strzalami z raila zdobywac fraga albo spawac robota 10sekund), wiec nie ma sie co dziwic chyba, w 1.31 IMO mozna bylo grac, dosyc mocna plazma, dosyc szybko to wszystko sie ruszalo, teraz to wyglada jakby default speed = 275 a nie 320.
    Takie jest moje zdanie na ten temat
  • seVen

    #0 | seVen

    2005-06-09 02:53:02

    No to moje jest inne - lg to dalej strasznie mocarna bron, oczywiscie tylko w rekach ludzi ktorzy potrafia sie tym wprawnie poslugiwac, rg daje 80dmg wiec roznicy nie ma zadnej w porownaniu do poprzedniej wersji, tez wolalem jak zabieralo 100, bo potrafilem momentami robic tym fajne rzeczy, ale nie narzekam bo pamietam tez jak bardzo sie wk***ialem gdy ginolem ze 100/200 bo kolo stal akurat ciut daleko i mial farta. Co do speedu to nie wiem czy cos zmienili, raczej nie, mi sie biega nawet chyba ciut lepiej, ale to moze dzieki autosugestii :) Z drugiej strony movement nigdy nie byl moja mocna strona, odkad weszlo 1.2 poprostu wiecej chodze :)
  • aUroR

    #0 | auror

    2005-06-09 11:16:16

    Seven i tak rzadzi :D, ale na weekend sie odegram! :DD
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-09 11:32:19

    tak se mysle ze jakby dali hp po respawnie np 105 lub 110 to wtedy bylyby wielkie buchy o to, ze juz nie mozna jedna rakieta zajebac kolesia po respie
    ale to tylko subiektywna opinia... :-P
  • edix

    #0 | psy|edix

    2005-06-09 13:01:57

    a mnie ciekawi czemu nie dali rl 85 hp : ]
  • seVen

    #0 | seVen

    2005-06-09 14:27:38

    Nie watpie, moje zakaprawione oko nie doscignie juz twego gibkiego robota, starosc i pijactwo - zmora mego pokolenia :D
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-09 14:38:50

    bo niby latwiej jest trafic i zabic z rl niz z rejla ;ddd
    a tak na serio to powinnismy se sami ed zrobic promoda takiego co by nam odpowiadal, ja bym postawil server ty tez i bysmy grali w naszego promoda :->>
  • dota

    #0 | gr

    2005-06-10 00:44:03

    eeee tam to prawdziwy swiezak xD
  • sinbad

    #0 | sinbad

    2005-06-21 10:07:52

    ech insect nie gadaj glupot... lg jest teraz duzo silniejsze niz bylo. rg zostalo rowniez bardzo wzmocnione (bardzo silony odrzut), zostalo usuniete ograniczenie predkosci. i 1.32 rox a nie jakies tam ...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2633 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie