CPMA 1.22 - Publiczna Beta

Dostosuj

CPMA 1.22 - Publiczna Beta

19 lutego 2004, godzina 00:07:53, arQon przemówił na kanale #promode @ irc.quakenet.org:

[00:07:53] [arQon] http://www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=106

I WSZYSTKO JASNE :]

dots3.gifchangelog



add: bots use
ick

add: rat bot (finally :P)

add: callvote armordecay, vote_allow_armordecay (CA/DA/CTFS)
(it's always been in there, but was disabled years ago
because clueless CA admins would turn it off
which makes CA even more of a campfest than usual)

add: callvote gameplay alias for callvote promode

add: ch_customLoc (default 1)
use custom locations for a map if possible
loc files are locs/map.cfg, and must have a "v2" header
different to OSP: can only replace existing locations

add: /ff for demos ('>' does /ff 30 - handy for skipping pauses)

add: g_smoothclients (0|1, default 0)
very annoying to have to do this...
cg_smoothclients 1 (especially with timenudge) is the
main cause of misleading enemy positions (and the whole
"shooting behind people to hit them" whine).
although we disable it on the client by default, pollution
from baseq3 often enables it again without players noticing.
ideally players would fix their configs, but apparently
that's too much to hope for so the only option left is to
force it off from the server side like OSP does. :(

chg: RL self-damage is back down to 50%
now always split *at least* half H rather than half H half A
but still regardless of armour type
i.e. a 100/0 player takes 50H total damage
a 100/200 player takes 25H *and* 25A total damage

chg: RL self-damage even split is only for CPM and CQ3

chg: drag isn't applied during knockback
means you get a few ms of "unlimited boost" on rocket runs
to help close the gap better when chasing, then drag kicks in
as normal to avoid "rj+permabunny" FC stupidity

chg: FFA doesn't use backpacks
they penalise newbs for picking up weapons in the wrong order

chg: maxpacketsmin upper limit raised to 60

chg: maxpacketsmax lower limit raised to 60

chg: maxpacketsmin/maxpacketsmax not changed by modes

chg: server_promode renamed to server_gameplay (default "CPM")

chg: vote_allow_promode renamed to vote_allow_gameplay
(default "", behaves like server_availmodes)

chg: removed Q1+Q2 armour systems

chg: shards are 2 in CPM1.0 armour system

chg: PG pickup has 40 ammo

chg: default MH behaviour for CTF is simplemega 0

fix: FC time included pauses



Wszystkich zapraszam do ściągania i testowania nowego CPMA, plik możecie zassać stąd (CHTV).

HF!

KomentarzeKomentarze

  • nita

    #0 | nita

    2004-02-19 00:36:17

  • [FPP]jarzabek

    #0 | jarz

    2004-02-19 01:52:22

  • yareq

    #0 | yar

    2004-02-19 08:08:21

  • -mess-

    #0 | -mess-

    2004-02-19 09:06:26

  • Baczek

    #0 | Baczek

    2004-02-19 10:07:58

  • nita

    #0 | nita

    2004-02-19 11:53:49

  • edix

    #0 | psy|edix

    2004-02-19 12:19:31

  • Hakan

    #0 | Hakan

    2004-02-19 12:31:13

  • edix

    #0 | psy|edix

    2004-02-19 12:34:35

  • acci

    #0 | acci

    2004-02-19 16:12:06

  • nita

    #0 | nita

    2004-02-19 17:06:25

  • Baczek

    #0 | Baczek

    2004-02-19 17:07:12

  • Nikon

    #0 | Nikon

    2004-02-19 21:18:15

  • Baczek

    #0 | Baczek

    2004-02-19 22:52:48

  • mat1x

    #0 | mat1x

    2004-02-19 23:31:20

  • Nikon

    #0 | Nikon

    2004-02-20 00:04:22

  • nita

    #0 | nita

    2004-02-20 00:07:20

  • nita

    #0 | nita

    2004-02-20 00:29:22

  • -mess-

    #0 | -mess-

    2004-02-20 01:25:09

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2004-02-20 12:12:01

  • -mess-

    #0 | -mess-

    2004-02-20 13:10:02

  • seVen

    #0 | seVen

    2004-02-20 18:18:17

  • MsT

    #0 | MsT

    2004-02-21 12:34:13

  • sEctOr

    #0 | sector_

    2004-03-05 10:00:54

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5000 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie