CPL i Quake 4 razem!
Tak, tak, tak! Tłumy szaleją! Dlaczego? Jak można przeczytać na oficjalnej stronie Cyberathlete Professional League, grą, która pojawi się w przyszłorocznej edycji World Tour, w trybie 1v1, będzie długo oczekiwany przez wszystkich Quake 4! Po wszystkich sprzeczkach i nieporozumieniach między ID Software a Angelem Munozem, wreszcie doszło do porozumienia. Długo czekaliśmy na tę chwilę, ale, że porozumienia spadnie jak grom z jasnego nieba? Tego się nie spodziewałem.
Pełen radości i optymizmu, poniżej zamieszczamj oficjalną informację, która pojawiła się na stronie CPL.
CPL Announces New 1v1 Competition Game
The CPL announced today the one-versus-one competition game for 2006.
At the first Cyberathlete Professional League® (CPL) event in October of 1997, the primary competition game was id Software's first-person action game QUAKE®.
A year later, the CPL commenced using QUAKE II®, and in September 1999 the CPL launched the first professional gaming competition for QUAKE III Arena® in New York City.
Less than a year later, the CPL introduced the first ever $100,000 tournament for QUAKE III Arena. This ground breaking tournament was won by Johnathan "Fatal1ty" Wendel and helped launch him into worldwide fame.
Today, the CPL is proud to announce that it is returning to its hardcore gaming roots by selecting id Software's upcoming QUAKE 4® as the primary one-versus-one competition game for the 2006 World Series events.
QUAKE 4 marks the return of id's trademark deathmatch-style multiplayer formula. Online gameplay action in QUAKE 4 is based on the speed, style and overall multiplayer feel found in the popular QUAKE III Arena, and allows gamers to compete in deathmatch, team deathmatch, capture-the-flag, and tournament modes.
NOTE: If QUAKE 4 is released prior to the Winter Event 2005, the CPL will conduct a small qualifying tournament at that event.
CPL wybiera nową grę w trybie 1v1
Dzisiejszego dnia, władze CPL wybrały grę, w trybie 1v1, która pojawi się na zawodach w roku 2006.
Grą, która pojawiła się w Październiku w 1997 roku, na turnieju CPL był Quake, wydany przez firmę ID SOFTWARE.
Rok później, komitet CPL promował swoją działalność, używając Quake'a II, a już w Grudniu 1997 roku, wystartowaliśmy z pierwszym, profesjonalnym turniejem Quake'a II, w Nowym Yorku.
Mniej niż rok później, CPL zaprezentowało pierwszy w historii turniej, w którym użyto Quake'a III Areny, a pula nagród wyniosła 100,000 dolarów. Ten zwalający z nóg turniej, wygrał Jonathan 'Fatal1ty' Wendel, który pomógł mu w ogólnoświatowej sławie.
Dziś, jesteśmy dumni z tego, że oficjalnie możemy ogłosić, iż wracamy do starych korzeni i grą, która zostanie wykorzystana do przyszłorocznego turnieju z serii WORL TOUR, będzie nadchodzący wielkimi krokami Quake 4.
Quake 4 oznacza powrót, stworzonego przez ID SOFTWARE multiplayerowego stylu gry. Grywalność Quake'a 4 jest oparta na szybkości, i prawdziwej multiplayerowej grywalności popularnego już Quake'a III Areny, co pozwala graczom rywalizować w trybach deathmatchowych, team-deathmatchowych, capture-the-flag i trybach turniejowych.
ADNOTACJA: Jeżeli Quake 4 zostanie wydany wcześniej, niż zimowy turniej Winter Event 2005, CPL zaprazentuje maly, kwalifikacyjny turniej.
Miejmy nadzieję, że wszystko co dla Nas szykują władze CPL, okaże się trafne, pozytywne i jak najbardziej zadawalające. Może w koncu jakiś Polak pokaże się na scenie międzynarodowej i zdominuje turniej lanowy, udawadniając po raz kolejny, że mamy wiele do pokazania?:) Zacznijcie trenować i to ostro.
CPL
#0 | SweepeR
2005-09-15 18:08:48
#0 | cmx
2005-09-15 21:05:51
#0 | majcok
2005-09-15 22:42:33
Fajny news :)
#0 | Krypton
2005-09-18 02:56:08
#0 | Krypton
2005-09-18 03:05:32
#0 | Krypton
2005-09-18 03:06:57
Oczywiste bylo, ze ta scena bedzie wytworem tymczasowym. Choc przy starcie World Tour\'a wygladalo, ze sytuacja moze gwaltownie sie zmienic. Wszystko jednak zabila monotonia w postaci Voo... I brak gtv... I wsparcia tworcow... I w ogole...
#0 | Krypton
2005-09-18 03:08:02
#0 | Krypton
2005-09-18 03:08:55
#0 | Krypton
2005-09-18 03:10:17
#0 | Xsi
2005-09-18 10:20:52
#0 | vdr
2005-09-18 11:47:00