CNL2: koniec fazy ligowej

Dostosuj

CNL2: koniec fazy ligowej

Wczoraj rozpoczął, a dziś zakończy się finisz fazy ligowej CNL2. Wiadomo już, że będzie to ostatnia polska liga PM rozgrywana na modzie OSP, dla kolejnych bazą będzie już CPMa (zainteresowanych odsyłam do tego wątku seta). Wczoraj rozegrano mecze XVII kolejki, na dziś wieczór danie główne szykuje dla nas ekipa dioxide, która spotka się najpierw z cB, a następnie z fUzz. Dla tych ostatnich mecz przeciwko Dwutlenkom jest ostatnią szansą na awans. Dziewiąta ekipa CNL2 musi pokonać dx, aby wyprzedzić w ostatecznym rozrachunku cLan Blokers i awansować do playoffów. Ekipa zawiadywana przez steefa mogła zapewnić sobie miejsce w "8" już wczoraj, ale w meczu bezpośrednim uległa rywalowi do awansu - malleus maleficarum.

hide_dot.gifXVII kolejka


hide_dot.gifmalleus maleficarum vs cLan Blokers

188:71 @ pro-q3dm6 (dema: mm*rutt, mm*gosti)

Gdy gra się przeciwko mm na dm6, trzeba liczyć się z porażką. Blokersi, mając do wyboru dm14 i właśnie pro6 postawili na tę drugą mapę i to by chyba błąd. Młoty, mimo braku OloKKM'a nie miały żadnych problemów z kontrolowaniem gry od początku do końca. Rolę quadrunnera przejął gosti, który poradził sobie świetnie mimo niewielkiej ilości czasu, jaki poświęca na grę. Dzielnie wtórował mu nowicjusz w drużynie mm, rutt. Dla odmiany pingi połowy cB (steef & Yas1U) niespecjalnie nadawały się do gry w Quake'a, tak więc mecz miał o wiele bardziej jednostronny przebieg, niż może mógłby mieć. Blokersi przeprowadzili tylko kilka udanych akcji, ale to wszystko było za mało na mądrze pilnujących mapy malleusów, którzy łapali przeciwników na respawnach i kosili ich jak lemingi. Pod koniec limitu 20 minut mm zluzowało nieco, pozwalając cB na przejęcie kilku quadów i zmniejszenie dzielącej oba klany różnicy o kilka fragów. Generalnie mecz miał jednak mało interesujący przebieg - typowy jednostronny pojedynek przebiegający w dobrej atmosferze i bez większych problemów z serwerem.
Malleus maleficarum przypieczętowało swój awans do najlepszej ósemki klanów w Polsce, natomiast cB muszą poczekać do 21:00, kiedy zakończy się mecz fUzz-dx. No, chyba że samym Blokersom uda sie pokonać dx, ale biorąc pod uwagę aktualną formę klanu mar1a i matr0xa, jest to dość mało prawdopodobne.

mm: gosti, rutt, nomad, reap
cB: Guffy, Bsod, Yas1U, steef

MOTM: gosti (mm) - dzieląc sumę jego umiejętności przez czas, jaki poświęca ostatnio na q, otrzymamy imponujący wynik. Były reprezentant Polski to przykład gracza, który potrafi ownowac bez większego przygotowania.

hide_dot.gifgreen and pissed vs radioactiv

Nie wiadomo nic o wyniku tego meczu, ale wydaje mi się, że g&p dostało darmowe 3pkt :)


hide_dot.gifMecze zaległe

hide_dot.gifcLan Blokers vs dioxide

53:171 @ ospdm5 (demo: dx-dave)

W przypadku wygranej, cB miałoby zagwarantowany awans do fazy playoff. Gdyby wygrało dx - co było o wiele bardziej prawdopodobne - Blokersi musieliby czekać na wynik następnego meczu, pomiędzy dx a fUzz. W rzeczy samej, musieli, bo dwutlenki za bardzo nie dały im pograć. Wyraźnie widać było różnicę między drugą, a siódmą ekipą w tabeli i była to różnica zastraszająca. Trzeba przyznać, że tym razem serwer nieco lagował. Blokersi mieli gorsze pingi od swoich przeciwników, których mimo to lag także nie oszczędzał. Warunki były zatem dość przeciętne, ale to w niczym nie zmniejszyło siły miażdżenia dx, w których szeregach wyróżnili się zdecydowanie goblin i matr0x. Gob jest znany jako osoba potrafiąca radzić sobie z wysokim pingiem, takie warunku na xa.pl były wodą na jego młyn. Przez pierwsze kilkanaście minut był zdecydowanie najlepszy w zespole dx, dopiero w drugiej połowie meczu przebudził się mat i dopełniła się miazga cB. Podsumowując: bardzo ładny mecz dwutlenków i bardzo lagowe spotkanie Blokersów. W świetle wyniku ostatniego meczu, rezultat zadowoli obie ekipy.

cB: Yas1U, steef, Guffy, Bsod
dx: matr0x, goblin, dave, thor

MOTM: goblin (dx) - on i matr0x w największym stopniu przyczynili się do rozmontowania cB. Wybrałem goba, gdyż trzymał się równo przez większą część meczu i nie można nie być pod wrażeniem jego gry na pingu powyżej 100.

hide_dot.giffUzz vs dioxide

Walkower. Kilkanaście minut przed 21:00 na serwerze pojawił się hanti, który oznajmił, że fUzz nie rozegra tego meczu. Wicemistrzowie Polski z CNL1 przestali grać PM po odejściu mada i kilku innych zawodników do innych klanów promode'a. Tak więc dx dostaje walkower i kończy fazę grupową CNL2 z jedną tylko porażką - przeciwko BMF.



Po dzisiejszych roztrzygnięciach znamy już szczęśliwą ósemkę klanów, które zachowały szanse na mistrzostwo Polski. Faza playoff rozpocznie się już w przyszłym tygodniu, zgodnie z obietnicą podaję Wam jak na tacy finałową wersję tabeli.

hide_dot.gifTabela fazy ligowej CNL2

1. t5 - 52pkt (18m/17w/1p)
2. dx - 52pkt (18m/17w/1p)
3. cOd - 48 (18m/15w/3p)
4. mm - 46pkt (18m/14w/4p)
5. g&p - 44pkt (18m/13w/5p)
6. BMF - 44pkt (18m/13w/5p)
7. bF - 44pkt (18m/13w/5p)
8. cB - 42pkt (18m/12w/6p)


9. fUzz - 39pkt (18m/11w/6p/1wo)
10. |r| - 25pkt (18m/6w/7p/5wo)


W kilku przypadkach decydowała liczba zdobytych fragów. Moim zdaniem bardziej miarodajne jest roztrzyganie miejsca w tabeli przy równej liczbie punktów za pomocą roztrzygnięcia w meczu bezpośrednim, ale regulamin jest, jaki jest - każdy widzi. Na podstawie powyższej tabeli zostaną utworzone pary pierwszej rundy DE, które przedstawiam w hidzie.

hide_dot.gifPierwsza runda DE

t5 vs cB
dx vs bF
cOd vs BMF
mm vs g&p


Wow, wow, kilka hitów! Na dzień dobry spotkanie t5 z cB, w którym faworyta wskazać raczej nietrudno. Nękana kłopotami pingowo-składowymi drużyna Blokersów zakończy najprawdopodobniej playoff po dwóch meczach, co i tak jest wynikiem bardzo dobrym. Cienie mierzą w mistrzostwo, każdy inny wynik niż wygrana będzie porażką dla klanu, który poniżej oczekiwań spisywał się w rozgrywkach vQ3.
W fazie ligowej spotkanie między dx i bF roztrzygnęło się w końcówce, różnicą dwóch fragów. Drużyna soohego dostanie okazję do rewanżu, ale czy wobec fantastycznej formy przeciwnika będzie w stanie ją wykorzystać?
Ekipa Zniszczenia dostała ostatnio mocne baty od BMF, w barwach których ponownie pojawił się 5 duelowiec Europy - mess. Mimo to cOd w przekroju 18 meczów prezentowało się równiej, nie zaliczyło ani jednej kompromitującej porażki (BMF vs t5...), grając czasem nawet na 110% umiejętności, jak w meczu z mm. W najmocniejszym składzie są na tyle silną drużyną, że mogą przeciwstawić się nie tylko BMF, ale i wielu innym polskim klanom.
Mecz mm i g&p będzie moim zdaniem najciekawszym w pierwszej fazie. Jako że w systemie drabinkowym obowiązuje best of 3, o wyniku zadecyduje znajomość i zgranie na takich mapach, jak dm14, cpm14, ospdm5 czy cpm4. Bo wielkiej siły gry jednych i drugich na pro-q3dm6 nie sposób znegować.

Pytań jest zatem wiele, a odpowiedzi na nie poznamy już po pierwszych meczach drabinkowych. Niespodzianką jest brak w finałowej ósemce wicemistrzów CNL1 - fUzz. Jak widać warszawiacy nie byli w stanie utrzymać równej formy, na ich w sumie słaby bilans w lidze wpływ miały także rotacje w składzie.
Zaczyna się decydująca rozgrywka o mistrzostwo Polski i musimy mieć nadzieję, że klany dostosują się o stawki i wynagrodzą nam bardzo długie oczekiwanie na drabinkę.

Specjalnie dla soohego :) zamieszczam zaległe demka z meczu g&p vs mm: zoom g&p, amkacz g&p. OloKKM poprosił o niezamieszczanie dema z jego povu :)


CNL2
Tabela

Dema

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4203 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie