ClanBase Spring Cup 2on2 - 1 kolejka

Dostosuj

ClanBase Spring Cup 2on2 - 1 kolejka

Z tygodniowym opóźnieniem w stosunku do pozostałych pucharów Quake 3 Arena organizowanych przez ClanBase ruszyła edycja drużynowa w odmianie 2on2. Porównując jednak te rozgrywki do reszty pucharów wiosennych Q3, można zauważyć dużo mniejsze zainteresowanie klanów biorących w nich udział. Do soboty na 139 zapisanych klanów rozegrano zaledwie 14 spotkań. Ogromna większość pojedynków musiała zostać zatwierdzona odgórnie przez organizatorów.

Przypomnę, że Polskę w pucharze ClanBase TDM 2on2 OpenCup Spring 2005, który jest w tym roku zapleczem rozgrywek EuroCup 2on2, reprezentuje osiem drużyn, w tym połowę z nich możemy zobaczyć w najwyższej lidze.

hide_dot.gifGrupy Polaków

Premier League:
Group E:
  • the h00ligans
  • Impact
  • wreCkamob
  • Into the Spirit
  • United Forces
  • Clan Dominion

Group F:
  • sYnthesis
  • medusa
  • coyotes
  • team-enclave
  • Dead And Forgotten
  • Saint Warriors *

Group G:
  • Fear Factory
  • FiaNna
  • Clan Reality
  • cataclysm
  • Artists of Death
  • grrr

Second League:
Group B:
  • malleus maleficarum
  • pillZ
  • xupamela
  • Genetic Failures
  • GermanPsychoForce-RED-
  • sai

Group D:
  • pa1n
  • Morana Clan
  • Army of Sin
  • Gods Incorporated
  • perpetuum mobile
  • PfM

Group F:
  • death kings
  • Opus dei - The work of God
  • tribute to roxy
  • wadlviaririchta
  • les newbies

Third League:
Group F:
  • Apeiron
  • abfall
  • Schagen
  • xChat Team
  • JustinTimberlakeGamers

* klany, które w z różnych przyczyn nie biorą dalszego udzału w pucharze


Na razie reprezentaci naszego kraju radzą sobie dość dobrze. Z siedmiu spotkań, które miały się odbyć do tej pory (tylko siedem, gdyż w pierwszej kolejce grała polska para - UF vs h), nasi zawodnicy wygrali aż pięć, nie licząć wspomnianego przed momentem rodzimego pojedynku. Szkoda tylko, że aż pięć spotkań zakończyło się przez def win, czyli oddanie za darmo punktów przeciwnikowi.

Fear Factory [2]:[0] FiaNna
w/o hide_dot.gifInfo
Gracze z Grecji nie zjawili się umówionej godzinie na IRCu i przegrali walkowerem przez tzn. noshow.


the h00ligans [2]:[0] United Forces
53:40 pro-q3dm6
104:35 pro-q3dm6 hide_dot.gifInfo
Drużyny zdecydowały się zagrać dwukrotnie chyba wszystkim znaną proszóstkę. O ile na pierwszej mapie gracze UF stawili h00lsom zacięty opór, a wynik był sprawą otwartą do praktycznie samego końca, to już w powtórce byli tylko cieniem dla doskonale grających av3k'a i tox1c'a. Wynik koncowy mówi sam za siebie.


malleus maleficarum [0]:[2] pillZ
w/o hide_dot.gifInfo
Pod nieobecność swojego wodza nomada, ekipa mm nie przygotowała się do meczu i oddała za darmo punkty rywalowi.


death kings [2]:[0] Opus dei - The work of God
w/o hide_dot.gifInfo
Kolejny walkower przez "noshow". Nikt z graczy Odei nie stawił się 30 minut przed meczem na wyzwaczonym kanale IRC.


Apeiron [2]:[1] abfall
77:41 pro-q3dm6
25:92 ospdm11
51:41 ospdm6 hide_dot.gifInfo
Debiutujący w europejskich rozgrywkach gracze Apeiron sprawili miłą niespodziankę na początek zmagań. W ich grze widać jeszcze słabe ogranie na mało popularnych w Polsce mapach, ale można liczyć, że wkrótce to zostanie nadrobione. Chłopaki pewnie wygrali "polską" pro-q3dm6, następnie zostali wręcz zmieceni na ospdm11, by ostatecznie wygrać 10 fragami trzecią decydującą mapę, jaką była ospdm6.

Przy okazji - co za głupi pomysł, żeby w rozgrykach 2on2 grać tak dużą mapę jaką jest dm6 w wydaniu osp.


sYnthesis [2]:[0] team-enclave
w/o hide_dot.gifInfo
Kolejne darmowe zwycięstwo naszego klanu. tym raze, na IRCu nie pojawili się przedstawiciele austryjackiej drużyny laVe.


pa1n [2]:[0] Gods Incorporated
w/o hide_dot.gifInfo
Gracze zza zachodniej granicy oświadczyli, że zapisali się do rozgrywek EC, a nie do OC, po czym opuścili kanal IRC. Wynik nie jest jeszcze potwierdzony, ale na 99% zostanie podyktowany walkower na korzyść pa1n.


Na koniec jeszcza luźna i bardzo przyjemna wiadomość. Otóż głównym adminem lub też jak kto woli supervisorem rozgrywek ClanBase TDM 2on2 OpenCup Spring 2005 został nasz rodak riper. Miejmy nadzieję, że pod jego "panowaniem" rozgrywki będą toczyły się duzo sprawniej niz wcześniej. Powodzenia.

źródło: ClanBase TDM 2on2 OpenCup Spring 2005

KomentarzeKomentarze

  • tysik

    #0 | tysik

    2005-02-28 00:01:41

    Przy okazji - co za głupi pomysł, żeby w rozgrykach 2on2 grać tak dużą mapę jaką jest dm6 w wydaniu osp. - lol - bez komentarza -.-
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2005-02-28 08:02:45

    nie uważasz jej za trochę za dużą?
  • tysik

    #0 | tysik

    2005-02-28 08:10:41

    mysle ze jest wlasnie dobra, przynajmniej ogladajac ostatnie demka jakie serwuje nam cyberfight widze ze jej wielkosc pasuje do kazdego trybu - dla najlepszych graczy te wielkosci i tak duzo roznicy nie robia... czy ztn czy dm6 czy t7 - dobry gracz potrafi przeleciec sie na koniec mapy w 3 sekundy. Na dm6 jest duzo ciekawych taktyk mimo ze to raczej otwarta mapa. Moim zdaniem ta mapa pasuje... wydaje mi sie jednak ze napisales to bo masz tej mapy juz po dziurki w nosie przez jej tak czeste wystepowanie w Polsce (od n lat...) :-) no to moze sie zgadzam ze lepiej byloby dac jakas dm9 albo dm13 - to by moglo troche wiecej emocji przyniesc i liczyloby sie oprocz zgrania i skilla opanowanie mapy, a wtedy moze iC by nie wygralo :P
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2005-02-28 08:23:43

    akurat ma mapa jest bardzo rzdko u nas grana, bo ludzie jej nie lubia nie wime czemu, ja osobosiscie ja bardzo lubie, bo jest taktyczna

    chodzi mi o to, że zrobić tu respawn fraga to jest cud, i nie mów mi, że np z YA/PG dobiegniesz do RA w 3 sekundy

    to jest typowa mapa 4v4, ale to tylko moja opinia, kazdy może mieć swoją
  • tysik

    #0 | tysik

    2005-02-28 15:42:25

    no dokladnie - kazdy mowi co uwaza sa sluszne :P opinni jest tyle co graczy a nawet wiecej :D
  • sent3nce

    #0 | sent3nce

    2005-02-28 22:14:17

    ale wyraznie boja sie Polakow tyle w/o
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2005-03-01 09:56:14

    myśle, że się nie boją, tylko nie znają regulaminu, bo w wielu przypadkach były głosy, ze nie wiedziano, że trzeba wejść na kanał irc przed meczem
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6333 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie