ClanBase Q3 1v1 SummerCup 2008 na CQ3
Największe na naszym kontynencie centrum ligowe ClanBase zaprezentowało dziś listę pucharów SummerCup. Jednym z przygotowanych turniejów na wakacje są zmagania na platformie Quake 3 Arena 1v1. Najważniejszą zmianą wprowadzoną przez organizatorów - Saharaka i xou - jest wybór trybu gry CQ3 zamiast popularnego vQ3. Administratorzy chcą sprawdzić czy słabnąca z odległością siła RailGuna i LightinGuna spodoba się europejskim zawodnikom. Cechą CQ3 jest także zbliżona do OSP fizyka gry, bardziej niż to jest to w popularnym obecnie CPMa vQ3.
ClanBase Q3 CPMA CQ3 1v1 SummerCup 2008
Puchar rozpocznie się 30 czerwca. Na zapisy macie czas do 18 dnia obecnego miesiąca. System rozgrywek będzie tradycyjny dla pucharów ClanBase, będzie się składał z dwóch etapów - fazy grupowej i pucharowej. Szczegółowy regulamin nie jest jeszcze opublikowany, ale możecie wpłynąć częściowo na jego treść. Chodzi o mapy, które zostaną wybrane w sondzie internautów. Pewniakami są areny ztn3tourney1, pro-q3dm6 i hub3aeroq3, trzy kolejne mapy zostaną dodane po zakończeniu ankiety, którą znajdziecie tutaj. Możecie oddawać swój głos na areny q3tourney2, pro-q3tourney4, pro-nodm9, pukka3tourney2, pukka3tourney5, hub3tourney1 i ne_duel.
Zapraszamy do zapisów.
ClanBase
#1 | wzf | yeltzyn
2008-06-07 11:48:54
Ta mapa ne_duel przypomina mi bardzo jedna mapke z w§w - wdm15.
#2 | satan
2008-06-07 12:10:44
#3 | kaboom
2008-06-07 12:51:07
#4 | kaboom
2008-06-07 12:51:51
ja bym chcial znow hub3t1 w akcji zobaczyc, na miszczu polski #1 sprawdzil sie przeciez :)
#5 | Xsi
2008-06-07 13:03:25
#6 | Cwirkov
2008-06-07 14:18:49
#7 | r1val
2008-06-07 14:22:39
#8 | ThrawN
2008-06-07 15:06:05
#9 | wzf | yeltzyn
2008-06-07 16:10:11
#10 | wzf | yeltzyn
2008-06-07 16:11:35
#11 | wzf | yeltzyn
2008-06-07 16:22:08
Jest roznica na hubie bo po wysjciu z tele zbiera sie RG, ale na ztn MH sie w biegu nie zbierze. No i na cpm3a z naroznika MH tez sienie zbiera (AL|EN cos kiedys demko pokazywal). Wychodzi na to ze na szerokosc jest jak w cpma.vq3 ale za to nie da sie przeskoczyc.
#12 | wzf | yeltzyn
2008-06-07 16:25:22
#13 | ThrawN
2008-06-07 16:34:19
#14 | satan
2008-06-07 17:08:28
#15 | AL|EN
2008-06-07 17:56:52
To, że możliwe jest teraz stanie w rogu z MH na cpm3a i nie wzięcie go(stoisz całyczas a MH nadal jest zawdzięczamy: fix: item bboxes were asymmetric and misaligned (id bug)
Ale oczywiście autor mapy cpm3/cpm3a w założeniu umieścił MH tak aby nie dało się go nie zebrać.
#16 | AL|EN
2008-06-07 17:57:28
#17 | Crash
2008-06-07 20:00:35