ClanBase Q3 1v1 SummerCup 2008 na CQ3

Dostosuj

ClanBase Q3 1v1 SummerCup 2008 na CQ3

Największe na naszym kontynencie centrum ligowe ClanBase zaprezentowało dziś listę pucharów SummerCup. Jednym z przygotowanych turniejów na wakacje są zmagania na platformie Quake 3 Arena 1v1. Najważniejszą zmianą wprowadzoną przez organizatorów - Saharaka i xou - jest wybór trybu gry CQ3 zamiast popularnego vQ3. Administratorzy chcą sprawdzić czy słabnąca z odległością siła RailGuna i LightinGuna spodoba się europejskim zawodnikom. Cechą CQ3 jest także zbliżona do OSP fizyka gry, bardziej niż to jest to w popularnym obecnie CPMa vQ3.

ClanBase Q3 CPMA CQ3 1v1 SummerCup 2008

Puchar rozpocznie się 30 czerwca. Na zapisy macie czas do 18 dnia obecnego miesiąca. System rozgrywek będzie tradycyjny dla pucharów ClanBase, będzie się składał z dwóch etapów - fazy grupowej i pucharowej. Szczegółowy regulamin nie jest jeszcze opublikowany, ale możecie wpłynąć częściowo na jego treść. Chodzi o mapy, które zostaną wybrane w sondzie internautów. Pewniakami są areny ztn3tourney1, pro-q3dm6 i hub3aeroq3, trzy kolejne mapy zostaną dodane po zakończeniu ankiety, którą znajdziecie tutaj. Możecie oddawać swój głos na areny q3tourney2, pro-q3tourney4, pro-nodm9, pukka3tourney2, pukka3tourney5, hub3tourney1 i ne_duel.

Zapraszamy do zapisów.

ClanBase

KomentarzeKomentarze

  • yeltzyn

    #1 | wzf | yeltzyn

    2008-06-07 11:48:54

    jak sie na cq3 da hopnac z tele na t2 to mysle ze ta mapa wygra glosowanie.

    Ta mapa ne_duel przypomina mi bardzo jedna mapke z w§w - wdm15.
  • n4rf

    #2 | satan

    2008-06-07 12:10:44

    sie nie da hopnac :A z tego co pamietam predkosc przy wypadaniu z tele jest obnizona wzgledem osp wiec to pewnie przez to. w ogole ta fizyka wyglada przedziwacznie, dluzsze skoki prawie jak na osp + wieksza kontrola w powietrzu jak na cpma.vq3. parodia ;s
  • kaboom

    #3 | kaboom

    2008-06-07 12:51:07

    tutaj znajdziecie kilka roznica miedzy cpma vq3 a cq3
  • kaboom

    #4 | kaboom

    2008-06-07 12:51:51

    byc moze ci z wsw sie wzorowali, bo ne_duel to juz stara mapa

    ja bym chcial znow hub3t1 w akcji zobaczyc, na miszczu polski #1 sprawdzil sie przeciez :)
  • Xsi

    #5 | Xsi

    2008-06-07 13:03:25

    dokladnie, hub3t1 rzadzi !
  • Cwirkov

    #6 | Cwirkov

    2008-06-07 14:18:49

    hub3t1 bardzo fajna mapa, powinna wrocic do lask, ale t2 to juz mistrzostwo swiata
  • r1val

    #7 | r1val

    2008-06-07 14:22:39

    zdecydowałem się zapisać
  • P!thrawn

    #8 | ThrawN

    2008-06-07 15:06:05

    to jest podobne do vq3 ? bo ja myślałem że odwrotnie ;o
  • yeltzyn

    #9 | wzf | yeltzyn

    2008-06-07 16:10:11

    Sprawdzilem samemu i nie udalo mi sie. Arqon cos pierdzial, ze pewnie sie skilla nie ma (wychodzac z ulatwienia jakie dawala fizyka osp). Ta mapa albo potrzebuje remaku albo zniknie w czelusciach. A szkoda bo jest szybka.
  • yeltzyn

    #10 | wzf | yeltzyn

    2008-06-07 16:11:35

    Ale jestes na + czy -, bo pamietam ze pisales ze cq3 powinno byc standardem? Czy nadal to podtrzymujesz?
  • yeltzyn

    #11 | wzf | yeltzyn

    2008-06-07 16:22:08

    Ciekawa kwestia z Item sizes [cpm-overjumpable] [cq3-unoverjumpable]

    Jest roznica na hubie bo po wysjciu z tele zbiera sie RG, ale na ztn MH sie w biegu nie zbierze. No i na cpm3a z naroznika MH tez sienie zbiera (AL|EN cos kiedys demko pokazywal). Wychodzi na to ze na szerokosc jest jak w cpma.vq3 ale za to nie da sie przeskoczyc.
  • yeltzyn

    #12 | wzf | yeltzyn

    2008-06-07 16:25:22

    Czy hub3t1 to to samo co CPM12?
  • P!thrawn

    #13 | ThrawN

    2008-06-07 16:34:19

    niegadzie nie pisałem, że cq3 powinno byc standardem, na początku pisałem ze jest grywalne tylko zaczynam sie obawa iz ma za dużo różnic w porównaniu z vq3 + kiedy mamy ESWC na cpma vq3 nie jest to właściwy moment na zmiany.
  • n4rf

    #14 | satan

    2008-06-07 17:08:28

    tak
  • [fhn]AL|EN

    #15 | AL|EN

    2008-06-07 17:56:52

    No dokładnie - itemy na cq3 są tak samo wysokie jak na cpm.

    To, że możliwe jest teraz stanie w rogu z MH na cpm3a i nie wzięcie go(stoisz całyczas a MH nadal jest zawdzięczamy: fix: item bboxes were asymmetric and misaligned (id bug)
    Ale oczywiście autor mapy cpm3/cpm3a w założeniu umieścił MH tak aby nie dało się go nie zebrać.
  • [fhn]AL|EN

    #16 | AL|EN

    2008-06-07 17:57:28

    Nie - RA jest na hub3t1 a na cpm12 są tylko YA.
  • Crash_

    #17 | Crash

    2008-06-07 20:00:35

    zapisany ;p
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5559 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie