Brightskiny
Jedną z wielkich bolączek nowch unreali jest bardzo kiepska widoczność i zlewanie sie postaci z otoczeniem. W UT2003 problem został rozwiązany przez Pakmana, twórcę moda, który zdominował całą ówczesna scene i stał sie ogólno obowiazujacym standardem na serwerach i turniejach. Wnosił m.in. ze sobą brightskiny dzięki, którym w końcu z różnych ozdobników, trawy, skał, ziemi, wyłaniała się sylwetka gracza, a tym samym można było uruchomić bronie punktowe. Dzisiaj niespełna tydzień po premierze sequela UT2003 scena musi borykac sie dokładnie z tą sama bolączką co poprzednicy. Na szczęście naprzeciw twórcom gry tym razem wychodzą gracze i aktualnie mamy już dwie wersje brightskinów, które z pewnoscia umilą, a co najwazniejsze ułatwią czas oczekiwania na TTM2004.
Skriny
Download
Fora inunreal.de
#0 | Pajda
2004-03-21 21:03:22
#0 | Icarium
2004-03-21 21:08:44
#0 | KNT
2004-03-28 20:03:08