Błędy Counter-Strike'a 1.6 !
Na Steam Users Forum został umieszczony bardzo ciekawy artykuł, dotyczący niedociągnięć w Counter-Strike. Jak na razie zostały znalezione 43 błędy. Autorzy dzięki tej liście pragną uświadomić Valve, jakich jeszcze poprawek wymaga CS. Na Steam Users Forum każda wypowiedź będzie brana pod uwagę, więc zapraszam do zgłaszania nowych usterek właśnie tam.
Aktualna lista błędów
- Skrzynki na de_nuke
- Niedozwolone miejsca, głównie niebo na de_dust
- Niewidzialne ściany, de_dust2
- Zwiększona wysokość progu przy dachach.
- Bronie, które widać przez ścianę, przykład: przy skrzypiących drzwiach na górnym BS'ie na de_nuke.
- Modele, które widać przez ścianę, jak wyżej :)
- cl_righthand - przy wychodzeniu do Windowsa poprzez tabulator musimy ponownie wpisać cl_righthand 1 [zakładając, że taką mamy standardową wartość], żeby zmienić widok broni na prawą rękę.
- Modele kształtujące zły kierunek.
- Przeładowywanie.
- Glock.
- Ciche podkładanie bomby.
Jak widzicie, wypisałem tylko 11 "dziur", a nie jak wcześniej wspominałem 43 - niestety lista jest ciągle aktualizowana i wszystkie błędy ukażą się dopiero za jakiś czas. Wszystkie błędy, napisane w języku angielskim znajdziecie na Steam Users Forum. A jeśli znacie jakieś niedociągnięcia, których na forum jeszcze nie wymieniono, to możecie przyczynić się do poprawy naszej gry. Sposób jest prosty: wystarczy, że opiszecie dany błąd w odpowiednim temacie na forum Steama.
#0 | girith
2004-05-02 18:31:39
#0 | KopusDupus
2004-05-02 18:47:01
#0 | pokjutah
2004-05-02 18:50:40
#0 | EnemY^^
2004-05-02 19:30:45
#0 | Krypton
2004-05-02 22:17:17
#0 | Krypton
2004-05-02 22:19:19
#0 | pokjutah
2004-05-02 23:32:49
#0 | cyberqs^^
2004-05-03 09:58:56
#0 | pokjutah
2004-05-03 11:02:07
#0 | Meitner
2004-05-05 21:14:34
#0 | K@Cz@N
2004-05-07 23:51:18
#0 | F!F!
2007-03-16 21:04:45
#0 | eQq!aW
2007-03-16 21:24:30
# Bronie, które widać przez ścianę, przykład: przy skrzypiących drzwiach na górnym BS\'ie na de_nuke.
# Modele, które widać przez ścianę, jak wyżej :)
Tego nie da sie usunac, to wymaga napisania gry od nowa i zastosowania innej metody budowania map.
#0 | exootic
2007-03-17 07:05:52
#0 | exootic
2007-03-17 07:06:37
#0 | eQq!aW
2007-03-17 10:18:10