Beta Promode'a 1.2
Kradzieże wersji beta stały się ostatnio koszmarem programistów, niedawno Half-Life 2, jeszcze wcześniej Doom III - to tylko niektóre przykłady, a teraz przyszła kolej na Promode'a.
W sieci już krąży wczesna wersja dosyć długo oczekiwanego Promode'a 2 jednak jak informuje nas arQon - zawiera ona kilka nowych raczej dziwacznych pomysłów, ale nie ma w niej nowych trybów rozgrywki i nie jest ona podobna do aktualnych buildów nowego Promode'a. Prawdziwa beta ma być gotowa w przyszłym tygodniu, być może nawet zostanie ona udostępniona do publicznego testowania.
Na serwisie promode.org możemy także przeczytać listę zmian, jakie mają być wprowadzone do nowego Promode'a. Niestety mój angielski nie stoi na wystarczającym poziomie, abym mógł ją całą przetłumaczyć, a przetłumaczenie tylko części niema sensu. Kiedy będę miał czas zrobię to, a w tej chwili pozostaje mi jedynie zamieścić wersję angielską:
Zmiany w Promode 1.2 - wersja angielska
ALL: DM uses the PM2 spawn system.
ALL: Weapon tiers move a little closer together (IOW, the "weak" weapons become a bit stronger, but still don't match up to the power weapons).
ALL: The "cripple effect" on the LG is removed (this is the thing that spazzes up your movement when you're being shaftlamed, especially if you're HPB). In return, LG gets a bit more "real" knockback.
ALL: RL self-damage rules are tweaked to reduce "magic" behaviour (RL only does 50% damage to you ATM, which is retarded: it lets people just whore it at point-blank range and only take half damage while the enemy takes full. If you remember, we did something similar with the GL a long while back). We reluctantly decided it still had to keep SOME magic, because otherwise RJ's become prohibitively expensive.
ALL: Ammo counts (pickups, boxes, maxes) have been tweaked a bit.
PM*: Backpacks hold slightly less ammo.
PM*: Something magic happens that makes CTF good again. :P
PM2: RL bias drops from 15 to 10.
PM2: plasma becomes "fat" (plasma is actually the same size as an MG bullet right now, despite what it looks like - this gives shots real volume).
PM2: BFG gets a wider splash (halfway between PM1 and the current PM2).
promode.org
#0 | yar
2003-11-12 00:42:26
#0 | Krypton
2003-11-12 00:49:56
#0 | yar
2003-11-12 00:51:54
#0 | ovyr
2003-11-12 00:53:22
#0 | yar
2003-11-12 00:56:15
#0 | Lucas
2003-11-12 01:18:34
#0 | Mad
2003-11-12 01:24:18
#0 | Mad
2003-11-12 01:24:34
#0 | ovyr
2003-11-12 01:50:32
#0 | yar
2003-11-12 01:50:36
#0 | yar
2003-11-12 01:52:44