Będzie Insta Unlagged 2!

Dostosuj

Będzie Insta Unlagged 2!

Po półrocznych próbach kontaktu z DigitalDelay przez redaktorów BadaBum oraz Insta Polish Center, odpowiedział Paradox - główny koder zespołu DD.

hide_dot.gifParadox e-mail - PL


"Mimo, że nie odpowiadałem na wiadomości, i w zasadzie, jestem bardzo zajęty, pisze by zapewnić was że IU2 jest w fazie przygotowań. Wiem, że niektórzy z was obawiają się, że przerwaliśmy na dobre prace nad IU2, ale wiedzcie, że to nieprawda

Wiem,że nie byłem sumienny jeżeli chodzi o poprzednie daty wypuszczenia IU2, ale nowa, oficjalna data wypuszczenia to 1 KWIECIEŃ 2005. Nie planuje odpowiadać na żadne kolejne pytania na temat tego, co będzie zawierała nowa wersja, ani podawać żadnych szczegółów dotyczących modu, dopóki nie zostanie oficjalnie wypuszczony.

Powiem tylko że IU2 będzie zawierał prawie wszystkie rzeczy, o które prosiliście nas na naszym forum, tak samo jak wiele innych udogodnień, włączając w to nowe tryby rozgrywki!
(...)

W marcu rozpoczniemy publiczne beta testy. Daty testów będą podane kiedy zajdzie potrzeba zebrania wielu osób na serwerze (w celu sprawdzenia bugów itp - przyp. red.). W ostatnim tygodniu Marca udostępnię wersje beta kilu wybranym przeze mnie adminom serwerów w celu dalszych beta testów, aby być pewnym, że wszystkie usterki zostały usunięte. W przypadku ich odkrycia, data oficjalnego wypuszczenia IU2 może się przesunąć(...).

Jeżeli jesteś zaznajomiony z pracami nad modami włączając w to: grafikę dla modów ( modele, skiny, itp), dźwięki czy kodowanie i chciałbyś wziąć udział w pracach nad IU2, wpisz się na naszym forum w dziale IU2 Developers(...)

Dziękuje wszystkim wam za zamiłowanie i wsparcie

Aaron (a.k.a.) Paradox"


hide_dot.gifParadox e-mail - orginalny

"Although I have been unavailable for questions, and in general, very busy; I am writing this to assure you that IU2 is under development. I know some of you are concerned that I have given up on IU2, but I please know this is untrue.

I know I have been tardy on previous publicated release dates; but the official release date of IU2 is April 1st, 2005. I do not plan to answer any further questions about what will be included in the mod or give any more detail about the mod until it has been released.

I will say this: the new IU2 will contain nearly all your feature requests as well as numerous other new features; including new gameplay modes!

Regarding beta testing; beta tests will be conducted from my servers only. In March I will begin public beta testing. Dates will be released when I need to fill the servers. The last week of March I will release a beta to a limited number of servers for further public beta testing to make sure all bugs have been removed. If any bugs are found, this may delay the release release date.

If your proficient with developing mods; including graphics for mods (as in the UI, model, skins, etc), developing sounds, or coding and would like to help develop IU2, please post your information and skills in the new forum section labelled 'IU2 Developers'.

I am in need of people who are willing to help me during private beta testing. I need people I can contact without scheduling, to join the server and try to accomplish certain tasks in an effort to make sure everything is functioning correctly. If you are interested in this send your information (please include the name of your messaging program and your screenname) to: [email protected]. English Speakers Only (can't deal with a language barrier while trying to kill bugs).

Thank you all for your love and support!

-Aaron (a.k.a) Paradox"



Wiadomo, że twórca modu x-battle ^CHAMPI^ skontaktował się z Paradoxem i jest duże prawdopodobieństwo, że wspólnie zrobią IU2.

Teraz trochę o Polskiej Lidze Insta Unlagged (PLIU). Otóż jak dowiedziałem się z forum niżej wymienionego serwisu, czwarta kolejka zostanie rozpisana 20 stycznia obecnego roku. Razem z rozpiską kolejki ma także wejść w życie nowa wersja regulaminu PLIU, który będzie bardziej rozległy i szczegółowy niż obecny.

hide_dot.gifObecny regulamin PLIU

(kopiuj/wklej ze strony PLIU)
1. Spotkanie rozgrywa się po 15 minut każdą mapę (pierwszą jest q3dm17 następnie klan, który przegrał wybiera drugą mapę i trzecią drugi klan). Serwer jak i termin rozegrania spotkania z góry ustala sędzia i uzgadnia je z liderami klanów.
2. Sędzia ma prawo nie dopuścić zawodnika do spotkania z powodu laga i usunąc zawodnika z serwera jeżeli ten się nie odpowiednio zachowuje.
3. Punktacja w lidze :
- 3 pkt za każdą wygraną mape
- za w/o klan dostaje 12 pkt
- klan który da w/o odejmuje mu się 3 pkt
- za wygranie spotkania (ilością wygranych map) dodatkowo 3 pkt
4. Jeśli w jakimś klanie zostanie wykryty zawodnik, który gra w 2 składach
pod fake nickiem zostaje usunięty z ligi, a klany w których grał zawodnik
tracą możliwość zmiany zawodnika (ma to na celu uniknięcie, by ten zawodnik
nie wrócił do innego składu swojego klanu pod kolejnym fake nickiem).
5. Jeśli jakiś zawodnik wyraża pogardę dla ligi oznacza to ze nie chce
dłużej w niej grac i tym samym może skończyć udział w niej.
6. Jeśli jakiś skład odda, co najmniej 3 w/o zostaje usunięty z ligi.
7. Jeśli klan nie stawi się na mecz uzgodniony z sędzią, przegrywa w/o.
8. Każdy mecz musi zacząć się w składzie 4/4, granie np. 4/3 jest
zabronione.
9. Każdemu klanowi przysługuje jedna tzw dzika karta. Czyli w ostatniej
chwili, bez podawania przyczyny, klan może przełożyć spotkanie. Warunkiem
jest powiadomienie sędziego przed wyznaczonym spotkaniem o braku możliwości zagrania.
10. Podczas meczu na serverze na spect będzie przebywać operator GTV lub sędzia ligi nagrywający demo na portal (nie będą oni się mieszać w spotkanie) plus rezerwowi poszczególnych klanów.
11. Gramy na mapach dostępnych w czystym q3 (tzn. bez map dostępnych w modach takich jak OSP itp.), oprócz dm0.


Insta Polish Center

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

609 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie