Battle for Berlin
Kilka tygodni temu informowaliśmy was w tym newsie o nadchodzącym międzynarodowym turnieju w grę Return to Castle Wolfenstein, który będzie rozgrywany w trybie 3vs3. Do cupa zapisały się 32 klany, w których szeregach znajdziemy ksywy takich sław, jak FeTTe,
edge czy
gifty. Niewątpliwie będzie to ciężki turniej do przeprowadzenia, ze względu na odległość, jaką dzieli Europę i Stany Zjednoczone. Postawiłem więc zadać pare istotnych pytań organizatorowi całego przedsiewzięcia, którym jest amerykanin
Mortal.
Wywiad z Mortal'em
Witam Mortal, czy na początku mógłbyś coś o sobie powiedzieć?
Cześć, nazywam się Zach 'Mortal' Hooper, mam 19 lat i za miesiąc będę miał 20. Mieszkam w Seattle, gdzie chodzę do szkoły, pracuję, spotykam się ze znajomymi. W wolnym czasie grywam w RTCW, ET, WoW, Q4.
Jak się miewa amerykańska scena RtCW?
Nie jest tak jak to było kiedyś, otóż amerykańska scena RtCW jest trochę rozbita, a to co z niej zostało, tworzy miłą, małą społeczność. Mamy około 20 aktywnych zespołów w tym sezonie, który jest bardzo dobrze prowadzony przez serwis Planet-RtCW.com, oraz około 40 drużyn w innych ladderach.
Czym kierowałeś się organizując turniej w grę, której scena dla większości osób jest "martwa"?
Zorganizowałem ten turniej, ponieważ scena wciąż lubi starszą(lecz w cale nie gorszą!) część Wolfensteina i chce w nią grać. Uważam, że 3vs3 jest dobrym trybem rozgrywki, a ET nie jest najlepsze do tego typu rozgrywek, poza tym czuję, że jestem bardziej przywiązany do RtCW, gram w nią od wielu lat i przeżyłem przy niej wiele wspaniałych momentów. Argument jakoby RtCW było już martwe jest po prostu bzdurą, myślę że scena jest nazywana martwą, jedynie przez graczy, którzy od dłuższego czasu są na niej nieaktywni lub przenieśli się na całkiem inną platformę. Drugim powodem zorganizowania turnieju jest to, iż zawsze lubiłem oglądać mecze z Quakecona pomiędzy drużynami z Ameryki i Europy, dlatego postanowiłem stworzyć symulacje czegoś podobnego. Trudno jest zrobić wszystko na takich samych warunkach, ale zdecydowanie wierzę, że ilość europejskich zespołów, które zapisały się, pokazuje zainsteresowanie turniejami w RtCW.
W jaki sposób sprobujecie rozwiązać problem związany z pingami w meczach pomiędzy drużynami z USA i Europy?
Niestety nie możemy nic na to poradzić, takie są skutki grania w RtCW pomiędzy odległymi od siebie krajami. Serwery będą postawione we wschodnich rejonach USA i mam nadzieję, że europejskie zespoły będą miały ping tam około 100-140. Drugą rzeczą jaką zrobiliśmy w kierunku graczy ze Starego Kontynentu są mniej restrykcyje ustawienia sieciowe. Ogolnie myślę że rozegranie tego turnieju na takich warunkach będzie wystarczająco sprawiedliwe. Co do meczów pomiędzy zespołami z Europy to będą oczywiście rozgrywane na euroserwerach. No cóż, każdy klan zapisując się wiedział, że jest to miedzynarodowy cup i musi pogodzić się z tym, iż nie będzię to zbyt sprawiedliwie br grać mecze z rożnicą pingów. No cóż, bedzięmy musieli spróbować takiego rozwiązania.


z U.S.A.
Critical Impluse
Animate Gaming #1
Animate Gaming #2
Reflexive Gaming
Team Rage
evil
Indifference
Dark
Blur
WANsanity
3 Stooges
AOL Disk
Team Trinity
Fear Us
Point.Blank
Order Thru Chaos
TOEZ
H4X sQuaD
Total Havoc
Armed Aggression
Hostile^Inc
z Europy
Nameless
HighBot
n1ce.it
ShadowFighters
Yokohama Fragers
svper(ex vib)
emc
Fallanx
imbecilS clan
Knö i Hörn
Xeimos





Jak widzimy organizator postarał się o wartościowe nagrody, jak również o media, otóż potronat medialny nad całym turniejem objęło, chyba wszystkim dobrze znane, radio Inside The Game, pod wodzą

Battle for Berlin
#0 | JC
2006-10-26 23:59:59
#0 | icee
2006-10-27 00:22:54
#0 | kumar
2006-10-27 11:33:25
#0 | JC
2006-10-27 16:00:06