Bardziej grywalne?

Dostosuj

Bardziej grywalne?

Widząc ciągłe narzekania na mało grywalne mapy, na nieustający spam z flaka oraz bio, postanowiłem niektóre z nich nieco zmodyfikować. Możecie je sciągnąć stąd. Zdaje sobie sprawą, że częsci z was moje przeróbki mogą sie nie spodobać. Zrobiłem to, dlatego, bo uważam, że dotychczasowe mapy nie są do końca sprawiedliwe, a przy graczach o podobnych umiejętnosciach decyduje pierwszy respawn (oczywiscie nie wszędzie). Zmieniłem rozkład pu oraz broni na mapach: DM-Antalus, DM-Compressed, DM-Campgrounds2003-LE oraz DM-DE-Ironic. I tak, kolejno:

dots3.gif* DM-Antalus


Jako, że na mapie respawn przy bio rifle imo w dużym stopniu decyduje o wyniku mapu (w ciągu 10sek możemy zebrać zarówno 100a, jak i dd), postanowiłem zamienić miejscami 100a+adrenaline oraz 50a+fiolki. Dzięki temu pierwszy respawn nie gra juz tak olbrzymiej roli, gra nie ograniczy się do czyhania na 100a, wzrośnie również znaczenie 50a.

dots3.gif* DM-Compressed

Imo najgorsza mapa, z tych, które gra się 1/1. Tutaj pierwszy respawn zdecydowanie przesądza o wyniku. Moje zmiany zacząlem od przeniesienia dd na miejsce lg. Następnie lg przeniosłem na miejsce 50a, a 50a na miejsce starego dd. Aby był zachowany balans broni, zamieniłem miejscami miniguna oraz link guna. Dzięki tym zmiano mapa jest bardziej grywalna i nieco szybsza imo. Gra nie ograniczy sie do przebywania w pomieszczeniu ze 100a i zbierania fiolek. Dzieki umieszczeniu 50a na miejscu dd jego znaczenie również wzrośnie, a będzie tak samo osiągalne dla zawodnika, ktory wziąl dd, jak i dla tego z 100a.

dots3.gif* DM-Campgrounds2003-LE

Chyba najlepsza mapa, a jedyne co jej mogę zarzucić to rozmieszczenie pu. Zamieniłem dd z 50a. Dzięki temu pierwszy respawn kolo shocka nie będzie miał juz tak wielkiego znaczenia jeżeli chodzi o końcowy wynik. Ktoś może zarzucić, ze wtedy łatwiej zebrać 150a, ale imo lepiej pojedynkować sie 100/150a vs 100+dd, niż 100/100a+dd vs 100/50a.

dots3.gif* DM-DE-Ironic

Świetna mapa, posiada ogromne możliwości taktyczne. Jednak nie mogą one być do końca wykorzystane przez zarówno flaka, jak i bio (przez nie, podczas gry, panuje tam czysty spam). Dlatego własnie postanowiłem wyrzucić obie te bronie z mapy. 50a przeniosłem na miejsce bio rifle, przez co przejście z 100a do 50a nie trwa juz niecałe 5 sekund, ale 6, a nawet 7 :P z tym, ze próbując zajść 50a od 100a najkrótsza drogą jest się w pozycji nieco gorszej od przeciwnika (my jesteśmy na górze, on niżej - czyli taktycznie mamy przewagę :P). Przez to szanse nieco się wyrównują. Usunąlem link guna znajdującego sie obok 100a i umiesciłem go na miejscu miniguna, tego natomiast umiesciłem wraz z ammo na dawnym miejscu flaka. Wg mnie dzięki tym zmianom zlikwiduje się bezsensowny, psujacy rozgrywke spam i siłą rzeczy mapa stanie się bardziej grywalna oraz mniej przypadkowa.

KomentarzeKomentarze

  • brO

    #0 | brO

    2003-09-17 20:24:01

  • hodzio

    #0 | hodek

    2003-09-17 21:32:06

  • ortho

    #0 | ortho

    2003-09-17 21:45:32

  • igor

    #0 | igor

    2003-09-17 21:46:58

  • ortho

    #0 | ortho

    2003-09-17 22:47:04

  • overeq

    #0 | ovyr

    2003-09-17 23:39:23

  • imper

    #0 | imper

    2003-09-18 12:31:00

  • Krypton

    #0 | Krypton

    2003-09-18 15:27:35

  • ortho

    #0 | ortho

    2003-09-18 15:44:55

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

264 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie