Bardziej grywalne?
Widząc ciągłe narzekania na mało grywalne mapy, na nieustający spam z flaka oraz bio, postanowiłem niektóre z nich nieco zmodyfikować. Możecie je sciągnąć stąd. Zdaje sobie sprawą, że częsci z was moje przeróbki mogą sie nie spodobać. Zrobiłem to, dlatego, bo uważam, że dotychczasowe mapy nie są do końca sprawiedliwe, a przy graczach o podobnych umiejętnosciach decyduje pierwszy respawn (oczywiscie nie wszędzie). Zmieniłem rozkład pu oraz broni na mapach: DM-Antalus, DM-Compressed, DM-Campgrounds2003-LE oraz DM-DE-Ironic. I tak, kolejno:
* DM-Antalus
Jako, że na mapie respawn przy bio rifle imo w dużym stopniu decyduje o wyniku mapu (w ciągu 10sek możemy zebrać zarówno 100a, jak i dd), postanowiłem zamienić miejscami 100a+adrenaline oraz 50a+fiolki. Dzięki temu pierwszy respawn nie gra juz tak olbrzymiej roli, gra nie ograniczy się do czyhania na 100a, wzrośnie również znaczenie 50a.
* DM-Compressed
Imo najgorsza mapa, z tych, które gra się 1/1. Tutaj pierwszy respawn zdecydowanie przesądza o wyniku. Moje zmiany zacząlem od przeniesienia dd na miejsce lg. Następnie lg przeniosłem na miejsce 50a, a 50a na miejsce starego dd. Aby był zachowany balans broni, zamieniłem miejscami miniguna oraz link guna. Dzięki tym zmiano mapa jest bardziej grywalna i nieco szybsza imo. Gra nie ograniczy sie do przebywania w pomieszczeniu ze 100a i zbierania fiolek. Dzieki umieszczeniu 50a na miejscu dd jego znaczenie również wzrośnie, a będzie tak samo osiągalne dla zawodnika, ktory wziąl dd, jak i dla tego z 100a.
* DM-Campgrounds2003-LE
Chyba najlepsza mapa, a jedyne co jej mogę zarzucić to rozmieszczenie pu. Zamieniłem dd z 50a. Dzięki temu pierwszy respawn kolo shocka nie będzie miał juz tak wielkiego znaczenia jeżeli chodzi o końcowy wynik. Ktoś może zarzucić, ze wtedy łatwiej zebrać 150a, ale imo lepiej pojedynkować sie 100/150a vs 100+dd, niż 100/100a+dd vs 100/50a.
* DM-DE-Ironic
Świetna mapa, posiada ogromne możliwości taktyczne. Jednak nie mogą one być do końca wykorzystane przez zarówno flaka, jak i bio (przez nie, podczas gry, panuje tam czysty spam). Dlatego własnie postanowiłem wyrzucić obie te bronie z mapy. 50a przeniosłem na miejsce bio rifle, przez co przejście z 100a do 50a nie trwa juz niecałe 5 sekund, ale 6, a nawet 7 :P z tym, ze próbując zajść 50a od 100a najkrótsza drogą jest się w pozycji nieco gorszej od przeciwnika (my jesteśmy na górze, on niżej - czyli taktycznie mamy przewagę :P). Przez to szanse nieco się wyrównują. Usunąlem link guna znajdującego sie obok 100a i umiesciłem go na miejscu miniguna, tego natomiast umiesciłem wraz z ammo na dawnym miejscu flaka. Wg mnie dzięki tym zmianom zlikwiduje się bezsensowny, psujacy rozgrywke spam i siłą rzeczy mapa stanie się bardziej grywalna oraz mniej przypadkowa.
#0 | brO
2003-09-17 20:24:01
#0 | hodek
2003-09-17 21:32:06
#0 | ortho
2003-09-17 21:45:32
#0 | igor
2003-09-17 21:46:58
#0 | ortho
2003-09-17 22:47:04
#0 | ovyr
2003-09-17 23:39:23
#0 | imper
2003-09-18 12:31:00
#0 | Krypton
2003-09-18 15:27:35
#0 | ortho
2003-09-18 15:44:55