arQon i Q4MAX
Na wyróżnionym za profesjonalizm w roku 2005 anglojęzycznym serwisie GotFrag znów czeka na nas ciekawy kawałek tekstu. Tym razem jest to wywiad, zaś osobą która odpowiada na pytania Davida Lighta z GotFrag jest znany wszystkim graczom Quake3 programista arQon, odpowiedzialny za późniejsze stadium rozwoju modu Challenge ProMode Arena, tak bardzo kochanego przez wielu Polaków.
Dla nieświadomych wspomnę, iż obecnie arQon zajmuje się modem Q4MAX do Quake4, który już teraz wybrany został przez znaczącą większość lig i organizacji turniejowych na standardową modyfikację do rozgrywek. Co takiego dowiemy się z wywiadu? W 13 udzielonych odpowiedziach arQon mówi na temat współzawodnictwa Q4MAX z modem X-Battle, o świetnych relacjach z CPL (które bardzo wychwala, zdaje się że w Angelu rzeczywiście nastąpiła wielka zmiana), o Software Development Kit (SDK) do Q4, a także generalnie o przyszłości moda i gry. Wszystko to czyta się bardzo przyjemnie.
Wywiad nie jest wielkim potworem, w sam raz do strawienia między pierwszym i drugim daniem lub jedną i drugą niedzielną telenowelą. Polecam wszystkim fanom Q4, którzy chcą dowiedzieć się czegoś na temat programisty, który prawdopodobnie stanie się znakiem firmowym Q4 i CPL: click.
GotFrag.com
#0 | xew4N
2006-01-15 14:19:13
Czytalem. Bardzo fajny wywiadzik. Teraz chociaz juz wiem czemu Battle-X i Q4Max sie nie polaczyly. A to bylo jedno z tych pytan, ktore mnie bardzo nurtowalo.
GJ ! [+]
#0 | sxl
2006-01-15 14:20:40
#0 | xew4N
2006-01-15 14:37:44
Chodzi tu o pochodne Gimme ? Czyli \"daj\" ?
Ze wciskaja tam wszystko co moga ?
#0 | kaboom
2006-01-15 15:04:34
choć z drugiej strony, jak jedni coś wymyślą, to drudzy i tak to prędzej czy później wdrożą i będzie tak w kółko
#0 | Lukin
2006-01-15 15:15:37
Wywiad fajny, ale to zdanie wypowiedziane przez arQona nie jest prawdziwe: \"We produced something that was rock solid and ran in CPL Winter without a single problem.\" Z tego co pamiętam turniej rozpoczął się z opóźnieniem spowodowanym przez problemy z Q4MAX (nie działał na serwerach z dwoma procesorami, czy jakoś tak).
P.S. \"Trzynastka\" na ilustracji do newsa bardzo nieczytelna :P
#0 | sxl
2006-01-15 15:16:46
edit: ctrl+f5. Dla ciebie wszystko :*
#0 | Lukin
2006-01-15 19:07:22
#0 | SpOOnman
2006-01-16 09:59:53
Wywiad fajny. Nie wiedziałem, że arQon to doradca programistyczny. Chciałbym zobaczyć kod, jaki pisze, musi być czysciutki jak kaczuszka ;)
A co sądzicie o zdaniu, ze SDK jest w niektórych miejscach paskudne, a w innych - ooo f*ck! Nawet nie mogę sobie wyobrazić, co będziemy mogli zrobić z tym kawałkiem za pół roku! ;) MVD2? :P
#0 | auror
2006-01-16 12:32:11
#0 | [3M.Luq]
2006-01-20 09:25:53