Akcja - Reakcja - opinie graczy

Dostosuj

Akcja - Reakcja - opinie graczy

Jak wszyscy wiemy, niedawno zespół valve uraczyl nas kolejna porcją "poprawek" do Steam'a. Fakt ów odbił sie szerokim echem w światku CS'a . Serwis klanu NoA przepytał czołowych graczy o ich odczucia względem tychże poprawek. Wychodząc naprzeciw nie-anglojęzycznym czytelnikom naszej strony postanowiłem przetłumaczyć część wywiadu.

dots3.gifWywiad Interkontynentalny



[EYE]Hyper

NoA: Co stanowi dla Ciebie największą przeszkodę w Steam'ie ?

[EYE]Hyper: Największą przeszkodą jest to, iż czasem muszę robić zeza żeby zobaczyć celownik, innych poważnych kłopotów nie mam ponieważ nie jestem "awper'em".

NoA: Czy nowe awp zmieni styl lub taktyki Waszego zespołu na mapach, na których awmki używa sie często, takich jak de_train czy de_cbble?


[EYE]Hyper: Myślę, że nie. Vilden z początku sie zdenerwował ale niedługo powinien się przyzwyczaić. Każdy z nas radzi sobie całkiem nieżle z karabinami więc nie martwimy się tym za bardzo, tym bardziej, że nigdy nie używaliśmy awp zbyt często.

NoA: Czy wg Ciebie są jakieś bug'i w Stem'ie, które powinny być jak najszybciej usunięte ?

[EYE]Hyper: Jedyne co mi przychodzi do głowy, choć nie jest to błąd, to fakt, że podczas aktualizacji Steam strasznie zwalnia. Niby nie jest to spowodowane ograniczeniami przepustowości - tak twierdzi valve - ale w takim razie czym ?


tsg`josh

NoA: Czy w związku z opóźnieniem awp taktyki tsg sie zmienią?

tsg`josh: Hmm, chyba nie. Myślę, że wszyscy oswoją sie z awp i będą grać tak jak robili to 2 tygodnie temu.

NoA: Co myślisz o hit-boxach, szczególnie jeśli chodzi o te kiedy strzelasz od tyłu?

tsg`josh: Próbowałem zabić paru AFK'ów pewnego dnia, strzelałem im prosto w głowę z paru metrów - 6 kul przeszło na wylot i dopiero 7 trafiła. Klikałem nie ruszając celownikiem ... Counter-Strike to wielka niewiadoma.

NoA: Czy błąd związany z modelem gracza naprawdę wpływa na wyniki Waszej gry?

tsg`josh: Nie wiem czy aż tak bardzo wpływa to na nas ale na pewno przyczynił się do kilku śmierci - podchodzisz do gościa i myślisz sobie, że masz cały dzień żeby strzelić i nagle okazuje się, że kule z jego broni lecą prosto w ciebie mimo 90 stopniowej różnicy kąta.

Całość wywiadu znajdziecie TUTAJ


Idąc za świetlanym przykładem "kolegów" z NoA zdecydowałem sie spytać o opinię również naszych rodowitych Graczy. Na udzielenie odpowiedzi zdecydowali się CNN|napalm, ArenA|raiden i FF|westside:

dots3.gifWywiad Lokalny

Zadałem im 3 pytania:

1. Co sądzisz o opóźnieniu awm ?

2. Czy owa zmiana wpłynie na strategie Waszej gry gdzie awm używane jest "w nadmiarze" - tzn. cbble i train ?

3. Czy osobiście zauważyłeś jakieś bug'i, które w znaczny sposób utrudniają grę ?

CNN|napalm

Ad1. Uważam, że rozgrywki mogą stać się dużo ciekawsze, osobiście sam jestem/byłem snajperem i ta zmiana strasznie mnie zniechęciła do gry tą bronią lecz myślę, że to kwestia przyzwyczajenia i opanowania.

Ad2. Tak na pewno wpłynie: zmienione zostaną główne pozycje snajperów, juz zaczęliśmy opracowywać nowe strategie z związku z tym, że rezygnuję z tej broni. Można więc powiedzieć, że zmiany wprowadzone przez valve przyspożyły nam dużo dodatkowiej roboty.

Ad3. Wciąż nie podoba mi się bug z typem, który patrzy w przeciwną stronę, w ktorą strzela...

ArenA|raiden

Add1. Sam osobiście nie gram tą bronią i jest to dla mnie obojętne. Wiem, że gracze ode mnie z klanu, a najbardziej Saviola bardzo narzekają na opóźnienie tej broni. Mi trudno się wypowiadać, ale wydaje mi się, że teraz avm straci bardzo na znaczeniu. Przedtem ta broń u dobrego gracza była zbyt potężna.

Ad2. Myślę, że nie zmieni to naszych taktyk w jakiś drastyczny sposób.

Ad3. Valve z każdym updatem stara się naprawiać wszelkie bugi. Poprawiono ostatnio pewne błędy na mapach np. prześwit pod skrzynką na nuke, ale pozostaje jeszcze jeden poważny błąd, czyli kwestia hitboxów. Czasem dochodzi do dziwnych i frustrujących sytuacji gdy nie można zabić przeciwnika mimo (wydawałoby się) idealnego strzelania.

FF|westside

Ad1. Mi osobiście nowe awp bardzo sie podoba :D dużo ludzi narzeka ale ja szybko się przyzwyczaiłem :D według mnie to dobra zmiana, ale i tak dalej da sie zbyt dużo zrobić z awp jak ktoś umie :D

Ad2. Myślę, że najlepsze klany i tak nie grały za dużo awp :D więc raczej dla nich to mała zmiana. Myślę, że na trainie spokojnie można grać kilkoma awp. Dla nas to raczej nie ma znaczenia bo jest jeden snajper ;)

Ad3. Nie zauważyłem bugów, poza hitboxami - mi tam wszytskie zmiany się podobają, myśle że w dobrym kierunku cs zmierza :)

Wszystkim Przepytanym bardzo dziękuję za poświęcony czas i życzę wielu Fragów (mierzonych)


A co Wy drodzy Czytelnicy sądzicie o nowych zmianach? Swoje opinie możecie umieścić w komentarzach.

KomentarzeKomentarze

  • Azrael

    #0 | Azrael

    2004-05-21 20:21:14

  • devorin

    #0 | Devorin

    2004-05-22 02:19:56

  • Stoper

    #0 | stoperrr

    2004-05-22 09:44:56

  • Blom

    #0 | bl0m9

    2004-05-22 13:28:47

  • quantin

    #0 | quantin

    2004-05-22 18:02:32

  • Azrael

    #0 | Azrael

    2004-05-22 19:23:55

  • Azrael

    #0 | Azrael

    2004-05-22 19:27:35

  • Kramp

    #0 | Kramp

    2004-05-23 08:05:49

  • MeTaa

    #0 | MeTaa

    2004-05-23 13:04:32

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4395 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie