Kilka dni temu swoją premierę miała pierwsza pełna (nie oznaczona jako beta) wersja promoda do Wolfensteina. Pierwsza oficjalna wersja moda nazwana została Wolfpro 0.1. Promod ma oczywiście na celu przystosowanie niedawno wydanej gry do realiów profesjonalnych rozgrywek, zarówno jeśli chodzi o mecze i turnieje, jak i rozgrywkę na serwerach publicznych.
Lista zmian w Wolfpro 0.1:
- Czasy zrzutów ustalono na 15/20 na mapach: Bank, Hospital, Manor, Canals
- Czasy zrzutów ustalono na 15/25 na mapach: Facility, Tesla
- Naprawiono brakujące efekty wybuchu granatu/ panzerfausta/ataku Woalu/miotacza ognia
- Naprawiono błąd cienia na kartach ATI
- Naprawiono brakujące efekty na Tesli (elektryczna bariera)
- Naprawiono weapprev/weapnext fov bug
- Zmieniono działanie Panzerfausta: 20 sekund opóźnienia między strzałami, brak konieczności przeładowania, szybszy strzał, większy rozrzut i obrażenia
- Paski zdrowia / energii Woalu teraz zmieniają kolor (białe czerwone)
- Czcionka ekranowa jest mniejsza
- Elementy czcionki mają cień
- Znaczek pojawia się na ekranie gdy nagrywamy demo
Listę zmian w języku angielskim znajdziecie także pod tym adresem. Z kolei jeśli chcecie pobrać Wolfpro, należy odwiedzić tą stronę. Na koniec warto dodać, że jeden z autorów promoda do Wolfensteina, Chris, udzielił wywiadu polskiemu serwisowi yourstation.pl. Rozmowa (w języku angielskim) znajduje się w tym miejscu.
Źródło: Crossfire, Wolfentein.pl, yourstation.pl.