Wolfenstein - szczegóły multiplayera

Dostosuj

Producent najnowszej części kultowej serii gier Wolfenstein podał ostatnio więcej szczegółów dotyczących trybu rozgrywki wieloosobowej gry. Dowiedzieliśmy się, że przyjdzie nam grać jedną z trzech klas postaci, na początek na ośmiu mapach. Do wyboru otrzymamy trzy tryby rozgrywki - w tym doskonale znane z Enemy Territory Stopwatch oraz Objective. 

 

W nowym "Wolfie" wcielimy się w żołnierza niemieckiej armii bądź też członka ruchu oporu. Do dyspozycji otrzymamy trzy klasy: medyka, inżyniera oraz klasycznego żołnierza. Na podobnych zasadach co w Enemy Territory, każda z postaci będzie mogła wykonywać czynności niemożliwe dla innych, na przykład inżynier będzie mógł dostarczać amunicję kolegom z drużyny. Kolegów nie zabraknie, bowiem w grze dostępne będą wyłącznie zespołowe tryby rozgrywki.

 

Będzie ich w sumie trzy - klasyczny Team DeathMatch, a także polegające na wykonywaniu określonych zadań Objective i Stopwatch. W tym pierwszym trybie jedna z drużyn będzie osiągała wyznaczone cele, a druga przeszkadzała jej w tym, przez szereg ciągnących się za sobą map. Z kolei w Stopwatch w połowie danej mapy zespoły zamienią się stronami, zaś wygra ta z nich, która wykona swoje zadanie szybciej.Walki toczyć się będą na początku na ośmiu mapach.

 

Nasz bohater otrzyma zarówno broń konwencjonalną, jak i część fantastycznych mocy znanych z trybu dla pojedynczego gracza - a jednak nie wszystkie. Niektóre z nich - jak na przykład możliwość spowolnienia czasu, w grach multiplayer znana na przykład z F.E.A.R - została uznana przez autorów za zbyt potężne. Będziemy jednak mogli w trybie multiplayer korzystać z alternatywnego wymiaru o nazwie Veil. Premiera Wolfensteina w sierpniu.

 

KomentarzeKomentarze

  • Van Helsing

    #1 | 3r!c

    2009-08-03 21:42:01

    więc oznacza to to że ta beta mp okazuje się być wersją prawie finalną? :-O

    oczekuję w takim razie potężnej łaty/dodatku czy czegokolwiek co będzie przypominało multi
  • rml

    #2 | rml

    2009-08-04 11:05:54

    keidyś ma wyjść samodzielne multi (tak jak było z rtcw i et)
  • Van Helsing

    #3 | 3r!c

    2009-08-04 12:31:34

    tym się pocieszam ;]
  • LordPavo

    #4 | Pavo

    2009-08-04 20:00:42

    Czy ktoś mi może powiedzieć, po co w ogóle są te klasy? Chyba specjalnie pod niedzielnych graczy, bo szczerze mówiąc nie widzę tego w praktyce zbyt dobrze. Opłaca się grać np. medykiem? Kto w ogóle by chciał nim grać? Sprawdza się w polu? Chyba że tak, ale wtedy po co robić różne klasy, skoro wszystkie wykonywać te same czynności?
  • kluczmen

    #5 | kluczmen

    2009-08-04 21:04:50

    bys pogral troche w et/rtcw/tf2/bf2 to bys wiedzial po co jest med ;X
    chyba ze to co piszesz to podpucha :D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

127 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie