WCG przedłuża umowy z OGN

Dostosuj

Wszyscy obawiający się, że rozbuchany „kryzys” uderzy także w World Cyber Games, mogą chociaż na chwilę odetchnąć. Dziś przekazano informację o przedłużeniu umowy sponsorskiej z koreańską telewizją OnGameNet, która jest głównym partnerem medialnym WCG od 2006 roku, kiedy to zawiązana została współpraca między podmiotami. Partnerstwo przedłużone zostało do roku 2010.

 

Pierwszym WCG, które OGN pomogło transmitować w świat, były finały we Włoszech. Wielu fanów skarżyło się jednak, że stacja nie podołała zadaniu i dostęp do transmisji był w wielu wypadkach bardzo trudny. Niemniej, następne finały nie pozostawiły już złudzeń, że koreańska ekipa doskonale zna się na pokazywaniu gier w telewizji, ale także przez Internet. Podczas minionych finałów OGN puściło sygnał do 27 milionów użytkowników! Dzięki rozbudowanemu systemowi, koreański kanał przekazał relacje ze wszystkich pięciu dni w trzech językach (koreańskim, niemieckim i angielskim) na różnych kanałach TV całej Europy oraz w sieci.

 

OnGameNet, jako bogata marka, jest bardzo istotnym partnerem WCG i właścicielem wszelkich praw do transmisji. Dodatkowo, dążący do ciągłego rozwoju Koreańczycy opracowali cały system wspomagający relację, który zobaczymy w akcji przy okazji WCG 2009. Mowa tutaj o GABS (Game Analysis Broadcasting System), stworzonym razem z WCG. Dzięki GABS, w meczach na żywo widzieć będziemy wszelkie statystyki pojedynczych jednostek, status ekonomiczny gracza i jego rywala, prędkość ruchów etc. Wszystko to powinno znacznie podnieść satysfakcję widzów. O tym, jak w rzeczywistości wypadnie GABS przekonamy się dopiero śledząc finały - w tym roku, w Chinach.

 

Hyoung Seok Kim, prezes WCG: Szczerze nie możemy się doczekać poszerzenia naszej współpracy z OnGameNet i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością nadawania elektronicznego sportu na najwyższym poziomie. Popularność WCG w Chinach, razem z wynikami oglądalności z minionej edycji, jest dla nas jasnym sygnałem, że tegoroczne finały będą najlepszymi i najbardziej oglądanymi finałami w historii.

 

Źródło: wcg

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2458 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie