Update Quake Live beta

Dostosuj

Dostępna jest najnowsza aktualizacja gry Quake Live, która obecnie znajduje się w fazie otwartych beta testów. Wprowadza ona kilka poprawek, jak i zmian w samej grze. Między innymi usprawnia obliczanie celności podawanej w profilu, nasza ulubiona broń wyliczana jest od teraz na podstawie zadanego nią damage`u, a nie czasu jej trzymania. Oprócz tego wprowadzono nowe opcje dostępne z menu podręcznego, jak i usprawniono działanie "friends list", jak i wbudowanego chata.

 

Aby dokonać aktualizacji wystarczy jak zwykle odwiedzić stronę www.quakelive.com i przejść przez proces instalacyjny. Dla tych z Was, którzy dopiero zaczynają swą przygodę przypomnę, iż po instalacji plug-inu należy zrestartować przeglądarkę i wejść ponownie na stronę główna gry oraz zaczekać aż reszta plików zostanie pobrana automatycznie.

 

Pełna lista zmian

The following changes were made in the March 25 update:

--Fixed - Several crash fixes

-- Fixed - Player profiles were reporting inaccurate overall and weapon accuracies.

-- Change - The method of calculating weapon 'use' on the player profile statistics tab has been altered to now be based off of damage dealt by the weapon, rather than time held.

--Fixed - There was an issue preventing the "you have the flag" voice-over from playing.

--Add - There have been several additions made to the in-game configuration menus. These additions include several 'actions' and a new 'chat' tab under the 'Controls' menu and new 'Intermediate' and highly revised 'Advanced' tabs under the 'Game Settings' menu.

--Change - Updated the shader for the Keel, TankJr, Crash and Visor 'bright' skin options. Shadows no longer affect these skins in vertex light mode.

--Fixed - An issue in the railgun prediction: If you were spectating a player with the railgun who quits, you could shoot a massive amount of clientside effect railgun shots. These shots were completely client-side, and simply caused a visual/audio glitch on that particular player.

--Fixed - Removed an unprintable character that followed the "server is full" message.

--Add - We have added a new console command, "togglechathistory" to use as an alternative to "+chat". This is a new command that will allow you to toggle the chat history rather than being required to hold down a bind in order to see the chat. It is still in testing and has a few known issues, such as the chat history toggling off when you issue a new chat message.

--Fixed - The QUAKE LIVE Chat friends list should now load and perform faster.

--Add - Friend's clan tags are now displayed prefixed to their name on the QUAKE LIVE Chat friends list.

--Add - While playing in a browser, if you refresh or issue a command that would cause your browser to navigate away from the website, it now asks you to validate whether or not you wish to do so.

 

Jak widzicie programiści id Software nie próżnują i raz po raz wypuszczają kolejne łatki przeznaczone dla swojego najnowszego dziecka. Można powiedzieć, iż beta testy są tutaj wykorzystywane naprawdę dobrze, a opinie użytkowników brane są pod uwagę jak nigdzie indziej (przynajmniej opinie użytkowników związane z rozgrywką masową, w przypadku sceny competitive póki co jest tutaj trochę gorzej). Zachęcam także do częstego przeglądania oficjalnego forum gry.

 

Źródło: www.quakelive.com

KomentarzeKomentarze

  • Tixer10

    #1 | t1xer

    2009-03-26 17:07:40

    :)
  • NEC4game

    #2 | NEC

    2009-03-26 17:35:57

    pozdro nie mogę tego zainstalować ...
  • mefikh

    #3 | mefajpe^

    2009-03-26 17:59:44

    Ma ktos jakies rady albo tips&tricks azeby wycisnac max FPS-ow?

    Strasznie mnie to irytuje, w Q3 na 1024x768 mam stale 125 klatek, nawet na dm7 z 6 graczami, a w QL 800x600 w duelu ciezko o te stale 125, a o FFA czy TDM-ie nie mowiac...

    Btw. zmiany jak zwykle z dupy. Dalej czekam na cos konkretnego.
  • qwe

    #5 | qwe

    2009-03-26 19:21:48

    po co Ci 125 fps ?? :P
  • [fhn]AL|EN

    #6 | AL|EN

    2009-03-26 19:52:02

    Znaczy to sarkazm był tak :-]
  • qwe

    #8 | qwe

    2009-03-26 20:51:59

    nie no, myslalem, ze blad z 125fps poprawili.
    Przeciez juz arQon w swoim cpma to poprawil
  • [fhn]AL|EN

    #12 | AL|EN

    2009-03-27 14:26:48

    qwe spoko fizyka jest niezależna od ilości FPS ale w grach FPS to 90/120 FPS + 120Hz to absolutne minimum. Kto uważa inaczej, niech zagra 3 dni w Q3 na 120 FPS + 120Hz a potem spojrzy na LCD. Jeżeli nie czujesz różnicy to znaczy, że masz coś z oczami ;-]
  • qwe

    #13 | qwe

    2009-03-27 14:43:48

    zawsze gralem na 90hz, na moim CRT.
    Sprobuje zrobic tak jak mowisz czyli 120Hz.
  • bloodpa1nt

    #4 | CEFO bloodpa1nt

    2009-03-26 18:29:43

    r_enablepostprocess 0
    vid_restart

    + niska rozdzielczość, + vsync off, + aa off
  • qim

    #7 | qim

    2009-03-26 20:33:43

    Czy wy też tak macie że jak nacisnięcie na avatar friendsa obok nicku w czacie, to zamiast do niego przesyła was do jakiegoś niemca o nicku Undefined? :D
  • raul

    #10 | raul

    2009-03-27 00:11:39

    nie :D
  • a1mar

    #9 | aimowy

    2009-03-26 21:56:32

    nic
  • bloodpa1nt

    #11 | CEFO bloodpa1nt

    2009-03-27 07:26:48

    A właśnie, że tak. Czyta wartość undefined bo ktoś z id się pierdolnął =)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

173 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie