Kolejna aktualizacja do Call of Duty: World at War została wydana. Dzisiaj pojawiła się już siódma oficjalna modyfikacja do tej gry, za którą odpowiedzialne jest studio Treyarch. Autorzy wyeliminowali dzięki niej wciąż nurtujące do tej pory graczy problemy. Ma to na celu usprawnienie rywalizacji, a także pokazanie fanom, że twórcy wciąż liczą się z ich zdaniem i dbają o swój produkt nawet po premierze Modern Warfare 2.
World at War w rankingu złotych joysticków uznane zostało za najlepszą grę sieciową tego roku. Współpracownicy Josha Olina w dalszym ciągu starają się utrzymać ją na wysokim poziomie i właśnie dlatego zdecydowali się wyeliminować z niej kolejne błędy. Pierwsze informacje na temat dodatku przeznaczonego wyłącznie dla komputerowej wersji ogłoszone zostały ponad miesiąc temu. Lista poprawek zawartych w patchu nieznacznie powiększyła się od tamtej pory i poniżej znajduje się ich pełny wykaz.
- Fixed an MP server crash exploit,
- Fixed a voice chat crash on systems with no default recording device selected,
- Fixed an issue causing erroneous duplicate qport errors,
- Server admins can disable team switching by setting g_allow_teamchange to 0. Players will be restricted to Auto-Assign in team-based gametypes.
Dodatkowo pliki dla linuksowych serwerów dedykowanych wzbogacone zostają o:
- Fixes impure server warnings for custom maps,
- Fixes HTTP redirect for custom maps.
Patch 1.7 można pobrać za pomocą Steama, a także z wielu innych źródeł. Oficjalna lista dostępna jest tutaj.
Źródło: Callofduty.com.
#1 | rml
2009-11-25 00:08:30
#2 | j3sh
2009-11-25 01:51:49
#3 | Dziubasek
2009-11-25 09:36:37
#10 | tomczak
2009-11-27 15:09:33
#4 | chelmianin
2009-11-25 11:28:30
#5 | mateck
2009-11-25 15:40:56
#6 | ptt
2009-11-25 17:19:01
#7 | NEC
2009-11-25 17:34:26
#8 | ptt
2009-11-25 19:02:11
#9 | NEC
2009-11-25 19:05:12
#11 | ksaCbol
2009-11-29 11:35:35