ID Software przeprowadziło znaczący update w grze Quake Live. Wszystko miało miejsce wczorajszego wieczoru i jest to część przygotowań w ramach imprezy QuakeCon 2009. Diametralnie zmienił się między innymi system kolorowania modeli przeciwników oraz dodano wiele usprawnień technicznych związanych z grą turniejową i komentowaniem meczów.
Pierwsze komentarze w sprawie aktualizacji są pozytywne, chociaż pojawiły się pojedyncze sygnały mówiące, iż balans broni w Quake Live się zmienił. Może być to jednak tylko subiektywne odczucie niepoparte faktami, z uwagi na to, iż changelog na temat jakichkolwiek tego typu zmian milczy.
Pojawiło się bardzo wiele starych komend, które pamiętamy jeszcze z Quake'a 3. Widać tutaj duży wpływ Kevina "arQona" Blenkinsoppa, który jest pracownikiem kontraktowym ID Software przy Quake Live. Bardziej złośliwi komentatorzy również ten wpływ widzą. Z tych istotniejszych możemy wyliczyć, np.:
- cg_muzzleFlash
- cg_lightningImpact
- cg_smokeRadius_GL
- cg_smokeRadius_RL
- cg_switchToEmpty
Ponadto, teraz za barwy modeli przeciwników odpowiadają zupełnie inne komendy niż dotychczas. W końcu pojawiła się również możliwość dokładnego zdefiniowania barwy nóg, korpusu oraz głowy modeli. Podobno to nie ostatnia zmiana poczyniona w tym kierunku, jednak więcej zmian zapowiadane jest dopiero we wtorek lub już po QuakeCon.
Źródło: ql
#1 | B1tman
2009-08-08 13:41:31