Przedostatnia kolejka EPS [AKTUALIZACJA]

Dostosuj

Już dzisiaj rozegrane zostaną pierwsze dwa mecze przedostatniej kolejki ESL Pro Series w America's Army. Oba są spotkaniami ostatniej szansy. W jednym walka toczyć się będzie o awans na LAN-a, a w drugim o utrzymanie w EPS. Oba zapowiadają się bardzo ekscytująco.

 

Pierwszy mecz rozpocznie się o godzinie 20.00. Zmierzą się zespoły z siódmego i ósmego miejsca w tabeli, UCP i JustHigh. Oba zespoły zanotowały ostatnio spadek formy i borykają się z problemami kadrowymi. Dla każdego z nich przegrana lub remis w tym spotkaniu będzie oznaczała bezpośredni spadek do EAS. Z całą pewnością nikt nie odpuści, bo oprócz szans na baraże wygrana daje 300zł. Dodatkowo, oba klany bardzo się lubią i spotkania między nimi to swego rodzaju derby. Jak mówi M!nor z UCP -Stawimy czoła drużynie, która już niejednokrotnie pokazała, że w pojedynku z nami gra co najmniej na 100%.- JustHigh prezentuje trochę inne podejście do meczu -Lubimy grać z UCP, których bardzo lubimy, i z których śmiejemy się po każdej ich porażce. Mamy nadzieję, że będziemy mieli ku temu powody po tym meczu.-

 

Dwie godziny później, o 22.00 rozpoczną grę HardPlay i Bez Strachu. Pierwszy z zespołów już zapewnił sobie wyjazd na LAN-a i ten mecz będzie dla nich tylko walką o pieniądze. Ale dla BSTR, które aktualnie zajmuje piąte miejsce, to mecz o finał. Żeby móc myśleć o rozgrywkach offline, muszą co najmniej zremisować. Będzie to tym trudniejsze, że z powodów zdrowotnych nie zagra Ramzes. Miejsce kapitana drużyny zajmie Speedy. Pomimo to HP nie lekceważy przeciwników -Do końca fazy grupowej zostały tylko dwie kolejki i teraz czeka nas bez wątpienia ciężki i ciekawy mecz z zespołem Bez Strachu.-mówi Pieniek.

 

Dzisiaj wyjątkowo wszyscy będą mogli poczuć emocje towarzyszące rozgrywkom EPS w AA. Mecz HP vs. BSTR będzie transmitowany na antenie HSTV. Komentować będzie jak zwykle, znany wszystkim choćby z meczów IFNG, FreshMeat. Zapraszam do kibicowania.

 

[AKTUALIZACJA]

 

Oba mecze okazały się mniej wyrównane niż się zapowiadały. UCP pokonało JustHigh 10:6. Drugie spotkanie zakończyło się jeszcze większą przewagą. HardPlay zwyciężyli 12:4.

 

Źródło: FragOut

KomentarzeKomentarze

  • marikkkk

    #1 | marikkkk

    2009-01-04 17:20:03

    Dzisiaj wyjątkowo wszyscy będą mogli poczuć emocje towarzyszące rozgrywkom EPS w AA. jakos mnie to smieszy nie wiem czemu :D
  • [WNC]-DAD

    #2 | DAD

    2009-01-04 18:16:39

    Może dlatego że jesteś zwykłym ignorantem?
  • Hang

    #3 | Hang

    2009-01-04 18:34:40

    @DAD
    Nie uzywaj takich slow jak "ignorant" bo ten 17letni mlodzeniec nie wie zapewne co to znaczy.

    Wszysc sa tacy "mondrzy" w kwestii AA, a w gre nie grali nigdy, albo zagrali 1h na publiku i tyle. Zapraszam do grania z najlepszymi w ta gre i na wszelkie LAN'y. Gwarantuje, ze wielu z krytykujacych dynamike "Americas'a" nie wiedzialoby w ogole co sie wokol nich dzieje.
  • T1x

    #4 | T1x

    2009-01-04 21:30:42

    No rzeczywiście, po 5 minutach można by pomyśleć z której strony się czołgają.
  • Siemys

    #6 | Siemys

    2009-01-04 22:22:02

    mapa trwa 3 min
  • T1x

    #7 | T1x

    2009-01-04 22:28:47

    jak ostatnio coś oglądałem to było 5 o_o
  • Siemys

    #15 | Siemys

    2009-02-06 23:48:52

    no to dawno musiales ogladac, bo teraz juz tylu w turniejach sie nie gra
  • exilek

    #5 | Exil

    2009-01-04 22:17:18

    chłopaki, ale po co to oburzenie? kolega wyżej gra w cod 4, który w porównaniu z waszym AA jest szybkim niczym kubica :) Nie oczekujcie więc, że ludzie będą się emocjonować grą, w której można całą rundę się chować :) Grałem trochę dłużej niż godzinę i naprawdę, trzeba tą grę lubić, bo w innym wypadku na emocjonowanie się nią nie ma żadnych szans :)
  • PatheticFreak

    #8 | Majorek

    2009-01-05 03:09:44

    jak nie gram to się w ogóle nie emocjonuję :(
  • Arcadian

    #9 | Arcadian

    2009-01-05 06:19:00

    Zgadzam się z Hang'iem, to tak jakby ktoś oglądał książkę po okładce i mówił że ona jest do kitu. Cod 4 to może bardziej dynamiczna gra, ale jak narazie nie widać i nie słychać o ESL: Pro series na platformie Call of duty 4. Narazie fani cod'a muszą sobie poczekać na rozgrywki EPS, tym czasem możecie podziwiać AA na finałach EPS w połowie lutego.
  • marikkkk

    #10 | marikkkk

    2009-01-05 06:40:50

    Cos jeszcze checie dodac?
  • WiN32

    #11 | WiN32

    2009-01-05 09:22:39

    @Exil
    Dobrze jest w biegu położyć się, podskoczyć i oddać kilka strzałów jednocześnie :)
    Pewnie nie zagrałeś meczu, a jeśli tak to wyglądał pub'owo, a nie jak mecz. Są mapy na których można się czołgać godzinami, a są takie, gdzie nie będziesz ogarniał sytuacji.
  • Dged

    #12 | Dged

    2009-01-05 09:26:40

    Śmieszą mnie opinie, że AA jest zbyt mało dynamiczne, że CoD lub CS są lepsze, bo szybsze, bardziej grywalne.

    Jeden lubi kreskówki bo są kolorowe i ciągle błyskają różne światełka, inny lubi filmy, gdzie co 10 minut musi być chociaż jeden wybuch, setki strzałów w stylu matrix (z tym że w niby normalnym realistycznym świecie), kilka trupów inny woli normalny ciekawi film, może być oparty nawet na faktach.

    America's Army symuluje realistyczny obraz zmagań oddziałów specjalnych i dynamika jest tylko w nieznaczny sposób (w porównaniu do innych popularnych gier) podwyższona w celu trafienia w gusta młodszej społeczności i dostarczenia nie naturalnie większej częstotliwości zabijania. Najlepsi na publicznych serwerach nie mają problemów w znalezieniu się w sytuacji strzelania się z kilkoma graczami na raz lub jeden po drugim w ciągu kilku sekund. Jednak po godzinie gry w AA nawet mistrz q3 będzie unikał takich sytuacji, bo biegając jakby w ludzkiej skórze, z jakby realistycznym ciężkim karabinem bez lamparcich skoków i teatralnych ślizgów ciężko uniknąć śmierci.

    Każdą grę można krytykować, a słowa krytyki ze strony CoD, gdzie z relacji HSTV zauważyłem, że albo kampi się przez minimalną szparkę lub biega i skacze jak... w CS lub gorzej to mogą pochodzić tylko z niewyparzonych ust.

    Dodam tylko, że większość graczy AA grało w CS i inne podobne gry lub gra równolegle, natomiast większość graczy CS i CoD nie miało styczności z AA lub grało godzinę. Krytyka AA zazwyczaj ma charakter fanatyzmu nie podpartego jakąkolwiek wiedzą i logiką, a ma na celu bezkrytyczne wielbienie innego tytułu.
  • exin

    #16 | eXN

    2009-02-06 23:57:00

    Tu nie chodzi o szybkość ale o widowiskowość :). Ale tak jak powiedziałeś każdy ma inny gust o którym nie powinno się dyskutować.
  • SZOSZON

    #13 | BOZE DAJ RN!

    2009-01-05 14:58:49

    hh jebie oll
  • baniaque

    #14 | baniaque

    2009-01-05 14:59:18

    nie ma co jeździć po AA, przecież chyba o to chodzi aby gry były różne i trafiały w różne gusta. Dla każdego coś dobrego :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

328 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie