Kilka godzin temu twórca Promoda dla Call of duty 4: Modern Warfare oraz Call of Duty: World at War, Ryan "raf1" Palmer, ogłosił, że jego dalsze prace nad plikiem konfigurującym serwer nie będą miały więcej miejsca. Na dobre postanowił on zerwać z tym rodzajem profesji. Głównym powodem podjęcia takiej decyzji jest słabe zaangażowanie studia Treyarch w ich najnowszą produkcję.
"Postanowiłem zakończyć prace nad projektem Promod, choć myślałem, że plan pociągnę do końca." - informuje Ryan w blogu na stronie Tek-9 - "Brak funkcji zapisu demek, która wprowadzona ma być dopiero w przyszłym roku, jest ostatecznym źdźbłem w całym stogu siana problemów - przykładowo dźwięk na zawsze pozostanie zepsuty. Call of Duty 5 początkowo miał potencjał, ale sekwencja problemów spowodowanych przez Treyarch i Activision, jak zastój gry, wydawanie niepotrzebnych patchów, ogłoszenie CoD:MW2 spowodowały, że już tak nie jest." Te uwagi, to główne powody, przez które autor najpopularniejszego programu dla sceny CoD-a wycofał się z wykończenia jego najnowszej wersji.
Wiele niedopracowanych elementów w grze, słabe wsparcie twórców oraz niedokończony Promod wpływają negatywnie na rozwój sceny CoD:WW. Tym samym jej przyszłość stoi pod wielkim znakiem zapytania. Organizatorzy Multiplay i36, na którym odbędą się zawody w World at War, jakiś czas temu obwieścili, iż wykorzystają do swoich zmagań właśnie Promoda, ale teraz pewnie zmienią decyzję. Najprawdopodobniej prym powinien przejąć PAM produkcji ekipy Worms World, bądź DAMN Mod Stephena "MavLP" Groata.
Źródło: Tek-9
#68 | maker ` JAJkz
2008-12-13 09:19:06
#69 | marikkkk
2008-12-13 16:02:50
#71 | maker ` JAJkz
2008-12-13 22:18:59
#34 | Kipcio
2008-12-11 21:36:26
@32, tak to jest jak ludzie od gier na konsole biorą się za gry na PC...
#35 | rml
2008-12-11 21:43:14
myslisz ze cod5 wyszedl tylko na pecety?
#36 | Kipcio
2008-12-11 21:50:46
patrząc na gry wyprodukowane przez tą firmę, nie widzę pośród nich żadnej PC-towej strzelanki, niech panowie zajmą się tym co robią najlepiej (gry sportowe, z tego co widzę na http://en.wikipedia.org/wiki/Treyarch ) a nie psują jedną z moich ulubionych serii gier (mówię tu o CoDzie 1, 2, i 4)
#44 | rml
2008-12-11 22:53:52
gdyby nie ogromna skala piractwa to pewnie byłoby inaczej ale jesli cod4 sprzedał sie w kilkunastu milionach pudełek z czego na komuptery przypadło ~15% to jak można mówić tu o grze pecetowej?
a potem jest szok bo gra jest targetowana pod konsole i wychodzi nowa czesc co 10 miesiecy
#37 | rastiR
2008-12-11 21:51:40
#38 | Damashi
2008-12-11 22:17:20
#45 | rml
2008-12-11 22:54:30
#52 | sabre
2008-12-12 11:39:55
#41 | Sex&Money$ArT.e
2008-12-11 22:30:17
#42 | ptt
2008-12-11 22:35:13
#64 | craven
2008-12-12 22:11:23
#47 | slasher
2008-12-11 23:16:17
#50 | rr
2008-12-12 01:43:25
#48 | Hunter
2008-12-11 23:26:50
#49 | Garrow
2008-12-12 01:03:46
#51 | Sex&Money$ArT.e
2008-12-12 09:00:31
#70 | Garrow
2008-12-13 19:00:10
#53 | sabre
2008-12-12 11:42:48
cod2 + mappack i jechana. w cod1 malo kto bedzie gral, bo jest za trudny dla noobow.
#54 | alZ_
2008-12-12 12:56:56
[CB]Mace : why no more Promod? because raf1 left the project? Well, the Promod ladders work also and there still are others in the Promod crew that may continue the work.
Po drugie, jest pare innych modów ktore działają podobnie jak promod różnią się drobiazgami. Damn mod też cieszy się popularnością. Wszystko będzie jasne jak wyjdzie patch 1.2, tak też twierdzą admini CB, że właśnie wtedy wszystko ruszy. A i na koniec zapomniałbym napisać, że prawdopodobnie przed patchem 1.2 bedzie kilka cupow organizowanych przez CB i nie jest powiedziane akurat, że to 1daycup, tylko raczej coś innego. :)
#55 | alZ_
2008-12-12 12:59:22
#56 | kuba
2008-12-12 13:46:12
#59 | kepaaa
2008-12-12 15:59:40
#57 | qbarcaaaa
2008-12-12 14:53:30
#58 | virus~T
2008-12-12 15:17:22
#60 | platinium
2008-12-12 17:51:34
#65 | cOw.
2008-12-12 23:44:16
#67 | maker ` JAJkz
2008-12-13 08:47:35
#72 | abes
2008-12-16 14:49:52
#73 | Cronos/Daddy C*
2008-12-16 18:52:32