Promod 4.2 dostępny

Dostosuj

Ciągła walka o dominującego MOD-a trwa. Ukazała się kolejna poprawka do czwartej wersji Promoda, będącej aktualizacją trójki, którym kierują obecnie Brytyjczycy Jamie "carlisle" Clifford oraz  Jasdev "JUSZN" Virdee. Tym razem modyfikacje nie dotyczą wyłącznie obrażeń zadawanych przez bronie i ich zbalansowania.

W odróżnieniu od DAMN-a, ten program nie posuwa się tak daleko ze zmianami, ale jak twierdzą jego autorzy, wprowadza tylko kilka istotnych poprawek. Światło dzienne ujrzała już wersja 4.1, w której przykładowo uszkodzenia zadawane przez bronie klasy SMG wróciły do normy, a odległość oddziaływania granatów została zmniejszona. Dużo pracy przeznaczono również na rzecz poprawy lokacji, gdzie odbywają się walki, dzięki czemu każdy powinien odczuć zwiększenie FPS-ów od 5 do 10 procent. Promod 4.1 pobrać można stąd.

 

  • promień rażenia granatów zmniejszono o 10%
  • ulepszono widoczność na mapach
  • naprawiono bug i hałas samochodu na Backlocie
  • zmniejszono fizykę gry
  • ogólny wzrost FPS 5-10%
  • każda mapa jest mniej nasycona
  • zmieniono w tytule wersję Promoda
  • SMG zostały ponownie zbalansowane
  • AK74u lepsze niż poprzednio na średnią odległość
  • jakość MP5 na dalszą odległóść zmniejszona


Pełna lista zmian dostępna jest na forum TEK9.

 

Aktualizacja: Minęło dopiero kilka dni od ukazania się wersji 4.1 Promoda, a już dziś jej autorzy, gracze drużyny ATS wydali kolejną aktualizację i oznaczyli ją numerem 4.2. Znów eliminuje ona wyłapane błędy, a także wprowadza nowe menu, w którym możemy zarządzać grafiką. Plik pobrać można stąd.

 

Źródło: TEK9

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • add1cted

    #66 | add1cted

    2009-01-06 21:45:35

    no ale chyba cod4 nie ma wielkich wymagań ? nawet na sprzecie za 1500 zeta wyciągniesz stałe 125 na dobrej grafice.
  • Ik4r.

    #67 | shau qtasa

    2009-01-06 22:57:11

    wiadomo, ale co to ma do rzeczy hehe? :D patrz wyżej :P
    co złego w tym że można sobie zmienić do woli, pod siebie?
  • ravosss

    #39 | raw.

    2009-01-05 16:29:21

    ogólny wzrost FPS 5-10%

    tak chyba spadek, chociaz i tak mam stale 125 wiec mi to nie robi roznicy, ale granie na tym promodzie to jest cos chorego, ciemno jak w dupie i gra traci na klimacie przez to
  • jason.paury

    #62 | jason.paury

    2009-01-06 13:17:31

    dokładnie, co to ma być? zombie-mod?
  • exile

    #41 | zZz

    2009-01-05 16:51:05

    Jak ktoś chce sobie potestować:

    [DM] COD4 PROMOD 4.20 @ www.direktplay.pl
    IP: 77.79.239.4:29820
    16 slotów
  • freeq7

    #42 | FREEq

    2009-01-05 17:30:16

    h3h3
  • FATxB

    #50 | B33MN

    2009-01-05 18:56:58

    ZABIJASZ MISTRZUNIU, nie ma chuja we wsi
    hahahahahahahhahahahahahhaha

    PLUS hahahahah
  • Q3b3

    #43 | Q3b3

    2009-01-05 17:42:26

    Przykre, niech zmieniają co tydzień promoda bo komuś się jednak nie podoba rażenie nade'ów... Smutek
  • zoniC

    #44 | zonic.

    2009-01-05 17:56:02

    Szkoda się robi tego CoDa trochę... Nieudane wejście WaWa, nieudany nowy promod, robi się jak NFS albo FIFA :D
  • Ik4r.

    #45 | shau qtasa

    2009-01-05 18:07:44

    Dlaczego nieudany lol
    Ludzie, przecież tymi opcjami możecie sobie zmieniać wszystko jak tylko się Wam podoba, łącznie z fovem, którego kolega wyżej pewnie nie wiedział jak zmienić :P Wystarczy pokombinować i dostosować wszystko pod siebie (ważna też jest r_gamma w tym wypadku).

    Tutaj mata TDM z direktplay.pl też jak ktoś chce sprawdzić
    77.79.239.4:29980
  • doomciakk

    #46 | doomciak

    2009-01-05 18:09:37

    na tempusach tez juz jest :D
  • Ik4r.

    #47 | shau qtasa

    2009-01-05 18:10:32

    czyli się spodobał, bardzo dobrze :D
  • exile

    #48 | zZz

    2009-01-05 18:20:39

    Przecież to jest promod3 z poprawionymi bugami, zbalansowanym aku.. Grafike można mieć identyczną jak w starym promodzie, a jak ktoś ma ochotę to może skorzystać z nowych ustawień. O co ten płacz?:D
  • damashi01

    #49 | Damashi

    2009-01-05 18:26:57

    Zajefajny jest ten promod 4.2 :D Wszystko widac, wiecej fpsow a co do reszty to jeszcze nie sprawdzalem.. tylko grac ludzie!
  • voodkOZOR

    #51 | Dz!d3K

    2009-01-05 19:13:57

    mi ten promod sie podoba ale w sumie promod 3 tez mi sie podoba niech zostanie 3 a jesli ma byc zmiana to preferuje tego promoda
  • cow.sndstrm

    #52 | cOw.

    2009-01-05 19:30:14

    naprawiono bug i hałas samochodu na Backlocie

    KOCHAM JUZ TEN MOD :D
  • makeer

    #55 | maker ` JAJkz

    2009-01-05 20:09:34

    cicho!
  • imn

    #53 | mt0x_ demolitio

    2009-01-05 19:43:31

    4.10 działał super płynnie (lepiej niż promod3), 4.20 działa najgorzej pod względem fpsów bo bajery i poprawki są ok, tylko czekać na modyfikacje poprawiające płynność gry :)
  • arvind

    #54 | arvind

    2009-01-05 19:56:14

    to ja pozwolę sobie zostać przy 3....
  • vhzzz

    #56 | vhzzz

    2009-01-05 20:41:06

    .
  • Jakob91

    #57 | JakØb

    2009-01-05 21:29:11

    Gdy się włączy te wszystkie opcje gra wygląda koszmarnie.Ale za to mam znaczny przyrost fps-ów :D
  • Ciamajda

    #58 | ice f l o w

    2009-01-05 21:56:47

    wpiszcie /com_maxfps 333 xD Please do not cheat ! ! !
  • cuodi

    #59 | xyleen

    2009-01-05 22:07:20

    Ktokolwiek wie ocb z tym "Please do not cheat" na nowym promodzie? Do cholery cheata nigdy żadnego nie używałem - serio serio - poznać można po lowowej grze a tu taki klops?
  • Ciamajda

    #61 | ice f l o w

    2009-01-05 22:50:58

    możesz mieć max 250fps. /com_maxfps 250 :P
  • vhzzz

    #63 | vhzzz

    2009-01-06 15:50:38

    Tłumacz się, tłumacz!
  • avrice

    #60 | avrice

    2009-01-05 22:10:22

    ogolnie to mod jest swietny, imo wyjdzie kilka poprawek i aktualizacji ale jest to wizja finalnej wersji naszego ukochanego promoda :)
  • Preak

    #64 | Preak

    2009-01-06 15:53:18

    po 300 latach naprawili ten spierdolony halas na Backlocie, gratz.

    mimo wszystko, 3 final pasuje mi najbardziej :)
  • kolektor7

    #68 | koLLL

    2009-01-07 09:35:41

    Mi promod 4 bardziej pasuje. Wypuszcza jeszcze kilka poprawek i bedzie git. Ale wkurzajace jest troche to, ze co tydzien wychodzi nowy mod :) Dobrze by bylo by scena sie wreszcie ustabilizowala
  • add1cted

    #69 | add1cted

    2009-01-07 13:55:38

    po przegraniu kilku minut na 4.20 twierdze ze jest grywalny :D

    W końcu dobra widoczność, taka jak w counterze :D
  • cuodi

    #70 | xyleen

    2009-01-07 16:37:58

    No aby gotowanie nadów... I grać nie umierać :D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3870 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie