Powraca Polish Individual TrackMania Cup

Dostosuj

Rozpoczęły się zapisy do drugiego turnieju on-line z serii Polish Individual TrackMania Cup. Pierwsza edycja tych rozgrywek miała miejsce ponad dwa lata temu i przyciągnęła blisko 300 osób z polskiej sceny TMN. Pula nagród wynosiła wtedy około 2500 złotych, jednak teraz, w czasie głośnego kryzysu, nie możemy liczyć na większą wartość laurów. Obowiązującą platformą jest oczywiście TMN Forever.

 

System rozgrywki Polish Individual TrackMania Cup nie zmienił się znacząco od pierwszej edycji. Na początku uczestnikom przyjdzie jeździć przez okrągły tydzień na jednej mapie w trybie Time Attack. Z wszystkich zapisanych graczy wyłonionych zostanie 32 najlepszych, którzy przejdą do etapu rozgrywanego  najprawdopodobniej na rundach. Tam, w drabince podwójnej eliminacji, odbywać się będą cotygodniowe spotkania w cztero-, sześcio- oraz ośmioosobowych grupach. Zapisy prowadzone są w temacie na scenowym forum, a dotyczące ich szczegóły znajdują się w newsie źródłowym. Oto, jak główny administrator zawodów, Polska IrRed, widzi przebieg swojego turnieju:

 

Chcemy zacząć zmagania tuż po zakończeniu obecnie trwających drużynowych mistrzostw Polski. Faza Time Attack potrwa niemal tydzień, aby każdy mógł spędzić na serwerze taką ilość czasu, która pozwoli na uzyskanie optymalnego wyniku. Potem zacznie się prawdziwa gra w drabinkach WB i LB. Według planu finał rozgrywek odbędzie się w ostatni weekend marca, zatem powinniśmy zdążyć przed ogłoszeniem mappacka na krajowe eliminacje do ESWC.

 

Dla uczestników, którzy odpadną na samym starcie, zorganizowane zostaną mniejsze zawody pocieszenia z drobnymi nagrodami. Trwają natomiast spekulacje co do trybu gry w drugim etapie turnieju. Do wyboru są wspomniane już rundy oraz nowy tryb "Cup" umożliwiający rozgrywanie meczów we wręcz automatycznym tempie. Są jednak aż dwie wady tego systemu - gdy zostanie wyłoniony zwycięzca, pozostali zawodnicy muszą osiągnąć ten sam limit punktowy, a triumfator... musi na nich czekać nawet kilkanaście minut. Poza tym, aby wygrać całe spotkanie, trzeba wygrać choć jedną rundę na ostatniej mapie z paczki. Lepszym, mimo że nieco dłuższym rozwiązaniem, wydaje się więc być wybór rund jako obowiązującego trybu. Decyzję oczywiście pozostawiamy administratorom.

 

Źródło: TMPL.info

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1393 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie