Liga Cybersport ogłosiła przed godziną zwiększenie ilości miejsc na finałach LAN-owych w turnieju Call of Duty 4: Modern Warfare. Do łódzkich zmagań przystąpi bowiem osiem drużyn, czyli o cztery więcej, niż wcześniej zakładano. Pula nagród pozostaje bez zmian.
Kiedy organizatorzy Ligi Cybersport podali, że w finałach LAN-owych wystartują cztery drużyny, scena wyraziła stanowczą dezaprobatę. Zdecydowana większość domagała się bowiem podwojenia ilości miejsc. Rzekomo większe zainteresowanie ze strony organizatorów drugo- i trzeciorzędnymi ligami w gry America’s Army i Counter-Strike 1.6, a także mniejsza w porównaniu do poprzedniego sezonu ilość slotów na wyjazd do Łodzi, to kluczowe powody niezadowolenia potencjalnych finalistów. Uczestnicy skarżyli się również na termin rozgrywek. Według wstępnego - co z resztą podkreślali organizatorzy - terminarzu finałów, turniej na platformie Call of Duty 4 miał się odbyć w jednym dniu - 2 października.
Problem niewystarczającej ilości komputerów był prawdopodobnie główną przyczyną wyżej opisanej decyzji administracji. Zarząd Ligi Cybersport poinformował jednak o pozytywnie zaskakującej zmianie planów. Udało się bowiem wygospodarować dodatkowy sprzęt, który pozwoli na rozegranie dwudniowych zmagań w grę Call of Duty 4. Co więcej zawody będą toczone z udziałem ośmiu drużyn. Jako finalistów wyłoni się po dwa najlepsze klany z każdej drabinki fazy pucharowej. Potyczki z udziałem zespołów CoD4 zapisano w terminarzu na 3-4 października. Początek w sobotę o godzinie 17.00, natomiast zakończenie w dniu następnym o podobnej porze dnia. Osiem ekip będzie rywalizowało o nagrody warte 4,5 tys. złotych.
Źródło: Liga Cybersport.
#98 | cOw.
2009-09-06 16:18:02
#102 | eXN
2009-09-06 16:48:08
#103 | r4z0rju
2009-09-06 17:14:35
#105 | eXN
2009-09-06 18:51:35
#106 | marikkkk
2009-09-06 19:58:20
#108 | eXN
2009-09-06 21:16:41
#110 | marikkkk
2009-09-06 22:12:33
#111 | cOw.
2009-09-06 22:17:49
#75 | mateck
2009-09-06 00:46:36
#78 | cOw.
2009-09-06 01:26:37
#125 | platinium
2009-09-08 00:03:30
#79 | BSG.SpartaN
2009-09-06 02:00:00
#82 | deni
2009-09-06 11:55:19
#83 | fOX
2009-09-06 11:58:22
#84 | deni
2009-09-06 12:00:54
#86 | dESIREEE
2009-09-06 12:25:25
#88 | m4jst3r
2009-09-06 12:50:39
#96 | dESIREEE
2009-09-06 16:00:24
#97 | r0lka
2009-09-06 16:01:32
#90 | deni
2009-09-06 12:57:52
#85 | Potey
2009-09-06 12:24:44
Organizatorzy maja w dupie w co będą ludzie grali na tym turnieju, czy to aa czy cod, ich to nie obchodzi. Obchodzi ich tylko to aby było zainteresowanie. Porównując obie gry wychodzi podobna ilość drużyn. Powiesz cod jest 5v5, a aa 4v4. No ale zobacz po ile osób jest w teamach AA w rosterach. Jest ich od 5-7, a czasem nawet i maks. Z punktu widzenia organizatorów: who cares?.
Teraz taki turniej to dla organizatorów bardziej umowa z graczami i adminami tych lig. Patrząc teraz na aa i cod: w aa średnia wieku o wiele wyższa niż w cod, a w dodatku jest grupa adminów, którzy swoim wiekiem zapewniają spokojny i rzetelny sposób dyskusji i pracy z organizatorami.
Podsumowując scena aa dla organizatorów pod względem graczy się nie różni prawie wcale od scena coda (no może oprócz tego, że nie ma narzekaczy i whinerów), a pod względem organizacyjnym scena aa jest o wiele bardziej rozwinięta od sceny cod4. Ja się nie dziwie, że organizatorzy tak wybrali, zapewne gdyby jakakolwiek inna scena była tak rozwinięta (przykładowo CSS), to pewnie by i tak była przed scena coda.
W biznesie nie liczy sie jak to wygląda tylko jakie daje efekty...
#91 | reaktiv
2009-09-06 13:10:37
Daj mi jakis przyklad.
#115 | Potey
2009-09-07 13:22:22
Drugi przykład odejście pierwszych adminów do LC. Gdy oni przeszli to w ESL pojawiły się nowe osoby, które pociągnęły to dalej.
U was jesteś Ty w LC + velvet + onion i długo długo nic. Chcesz mi powiedzieć, że tylko dlatego, że velvet chce coś to jesteście bardziej rozwiniętą sceną? To że więcej ludzi w to gra nie oznacza, że scena jest bardzo rozwinięta w Polsce.
W dodatku przychodzi krowa i mówi o nagrody chujowe nie opłaca się grać. Po czym ma pretensje, że za mało kasy im dają i nie mają EPS. U nas nikt nie narzekał tylko wiedzieliśmy, że z czasem w ESLu może być EPS i był.
#116 | reaktiv
2009-09-07 14:00:03
Nie chce mi sie bawic w jakies eseje ktora scena jest fajniejsza.
Nawiazujac do ESLa i EPS. To raczej sami gracze cos w koncu chceli i dzieki nim admini mieli latwiej. W przypadku COD(PL) ESL nigdy nie bylo lubiane i kazdy woli pograc mierne CB. No i o EPS trzeba bylo sie starac juz od poczatku COD4, ale nikt o tym nie myslal.
No i nie napisalem nic o velvecie ani tym co on chce :D
Chodzi mi raczej o fakt, ze to nie admini sie spisuja lepiej od zaluzmy nas i dzieki nim AA ma lepsza organizacje, co dalo wam EPS czy 2 ligi w LC, tylko sami gracze, ktorzy cos musieli w koncu zrobic i sie zebrac, ze tak powiem do kupy. Podobnie bylo chyba z ET swego czasu w EU.
#92 | cOw.
2009-09-06 13:33:54
a co do twojej sredniej wieku, to sie nie zgodze zupelnie, w cod na pga byly teamy z 30-40 latkami, bo bylo losowanie teamow, w eliminacjach nei maja zupelnie szans z mlodymi graczami, ktorzy maja 10x wiecej czasu i checi na gre... wiec mi tu nie wydziwiaj jaki to jestes doswiadczony, bo widze co napisales, NIC
#87 | dESIREEE
2009-09-06 12:28:07
#89 | Damashi
2009-09-06 12:52:23
Taka prawda że mamy wiecej ambicji niż środków na to pozwalających.
#93 | seven
2009-09-06 14:32:56
#99 | kuba
2009-09-06 16:20:34
#104 | GWIAZDEczKA!
2009-09-06 17:38:03
#109 | qzk
2009-09-06 21:21:00
#126 | platinium
2009-09-08 00:07:23
Umiejętności są, trzeba je tylko umieć znaleźć ;)
#101 | minor
2009-09-06 16:34:20
#112 | ptt
2009-09-07 11:42:15
#114 | dESIREEE
2009-09-07 13:15:04
#117 | cOw.
2009-09-07 14:27:18