Nowe mapy w Quake Live już niedługo!

Dostosuj

Przed kilkoma godzinami na stronie www.quakelive.com pojawiła się informacja o specjalnej akcji dla wszystkich graczy Quake Live organizowanej przez producenta gry, ID Software. Otóż już w poniedziałek będziemy świadkami inauguracji sześciu tygodniu stojących pod znakiem umieszczania nowego contentu w grze, składającego się z sześciu nowych map.

 

Mapą inaugurującą wyżej wspomnianą akcję będzie Hidden Fortress. Level może być mniej znany wszystkim amatorom Quake 3 Arena, którzy mieli z nim kontakt z trzecim wstrząsem na swoich komputerach klasy PC, albowiem mapa była pierwotnie zaprojektowana specjalnie dla rozgrywek na platformie Sega Dreamcast. Swoją drogą, na forum Quake Live dało się swego czasu zauważyć kilka topiców, w których użytkownicy wręcz się domagali map z DC.

 

Mapa była pierwotnie zaprojektowana przez Martina Kaai Cluney'go, designera pracującego niegdyś dla Raster Productions, dzisiaj pełniącego funkcję dewelopera przy największym obecnie komercyjnym projekcie ID Software, Rage. Hidden Fortress to mapa o średniej wielkości, składająca się z trzech głównych pomieszczeń. Nie jest to level dla dueli, lepiej sprawdzają się na nim TDM, Free For All oraz Clan Arena.

 

ID Software jednocześnie zapowiada, iż w trakcie najbliższych sześciu tygodni nie będzie wypuszczać jedynie starych, odświeżonych nieco leveli, a będzie mieszać serwowanie graczom map zarówno sprawdzonych, jak i zupełnie nowych. Pełną zapowiedź owej mapy możecie przeczytać tutaj, a galerię ze screenami, które dzisiaj ujrzały światło dzienne można obejrzeć w naszej galerii.

 

Źródło: www.quakelive.com

KomentarzeKomentarze

  • tobster

    #1 | tobster

    2009-05-16 15:30:25

    Spoko, a gdzie client dla Linuxa ?
  • Mav9l1ty

    #2 | Mav_

    2009-05-16 15:38:37

    będzie jak będzie gotowy

    tak jak ostateczna wersja gry
  • tobster

    #4 | tobster

    2009-05-16 19:18:32

    Ile można czekać :P QL jest oparty o OpenGL, a żeby było ciekawiej to na tej samej maszynce gra napisana na OpenGL będzie chodziła dużo płynniej na pingwinie niż na okienkach :D
  • [fhn]AL|EN

    #3 | AL|EN

    2009-05-16 17:59:48

    Wogóle zrobili tez mapy Practise ale pierwszą przeszkodę bez trudu można przeskoczyć bez RL xD
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3338 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie