Niedawno utworzona, przez zespół deweloperski America's Army, strona znów została wzbogacona o jeden film, promujący najnowszą produkcję armii amerykańskiej. Oznaczona dopiskiem 3.0 gra, ma ujrzeć światło dzienne w tym roku. Tymczasem, zapraszam do zapoznania się z nowinkami, jakie niesie ze sobą zupełnie nowy tytuł.
Mimo że premiera gry była zaplanowana na jesień ubiegłego roku, zespół popularnie nazywany "Devami", nie spieszy się z jej wydaniem. W styczniu uruchomiona została oficjalna strona produkcji. Atmosfera, wśród oczekujących na nią graczy, systematycznie podgrzewana jest nowymi fillmami, promującymi dziecko armii amerykańskiej. Zawierają one opisywane przez deweloperów procesy produkcji gry oraz urywki, wzięte żywcem z zamkniętej wersji testowej.
America's Army 3 tworzone jest na silniku nowej generacji. Unreal Engine 3, bo o nim mowa, pozwala programistom oraz animatorom wykorzystać najnowsze osiągnięcia techniki. Wczoraj odblokowany został trzeci, z czterech filmów, który pokazuje wykorzystanie technologii Motion Capture, aby jak najdokładniej odwzorować zachowanie żołnierza. Oprócz niego, w zakładce "Developer Diaries", znajdziecie dwa inne, przedstawiające proces tworzenia dźwięków oraz animacji broni. Przypomnę, że aktualna wersja gry, stawia poprzeczkę bardzo wysoko, jeśli chodzi o realistykę dzwięku. Jednak przedstawione na drugm filmie, nagrywanie odgłosów na realnym poligonie napawa optymizmem.
Developer Diary #1 (Evan Champlin - projektant map - na temat broni i balistyki)
Developer Diary #2 (Will Brandt - technik dźwięku - o odwzorowaniu odgłosów w grze)
Developer Diary #3 (Brandon Foster - asystent producenta - odnośnie Motion Capture)
Developer Diary #4 (Ace Aubuchon - główny projektant)
Motion capture – technika stosowana w filmach i grach komputerowych, polegająca na "przechwytywaniu" ruchów aktorów na komputer, przez co postacie poruszają się bardzo realistycznie. Technologia ta nie zastępuje w pełni pracy animatora, wnosi jednak znaczące wsparcie do procesu animacji. Aby stworzyć animacje za pomocą tej techniki potrzebne są kamery oraz markery(czujniki). Aktor zakłada na siebie czarną kamizelkę po czym mocuje się markery. Jeśli kamery są już rozstawione można przystąpić do pracy. Kiedy człowiek się poruszy jego ruchy przekierowywane są do komputera i podlegają dalszej obróbce (między innymi czyszczeniu animacji). - wikipedia.pl. Technologia ta używana jest przy najnowszych produkcjach, takich jak, na przykład FIFA 09.
Podobno, premiera ostatniego z czterech filmów, przewidziana jest na 21 lutego. Czy oznacza to, że America's Army 3.0 nadchodzi wielkimi krokami? Myślę, że jak najbardziej tak. Wskazują na to coraz większe akcje promocyjne organizowane przez zespół deweloperski.
Źródło: własne
#1 | DAD
2009-02-14 15:39:31
#2 | bns
2009-02-14 15:47:10
#3 | marikkkk
2009-02-14 16:57:30
#4 | minor
2009-02-14 17:00:23
#5 | marikkkk
2009-02-14 17:05:42
#6 | gargus
2009-02-14 20:38:28
#7 | bahama_mama
2009-02-14 22:42:47
#8 | Pavilon
2009-02-15 12:39:46