Motion Capture użyte przy AA 3.0

Dostosuj

Niedawno utworzona, przez zespół deweloperski America's Army, strona znów została wzbogacona o jeden film, promujący najnowszą produkcję armii amerykańskiej. Oznaczona dopiskiem 3.0 gra, ma ujrzeć światło dzienne w tym roku. Tymczasem, zapraszam do zapoznania się z nowinkami, jakie niesie ze sobą zupełnie nowy tytuł.

 

Mimo że premiera gry była zaplanowana na jesień ubiegłego roku, zespół popularnie nazywany "Devami", nie spieszy się z jej wydaniem. W styczniu uruchomiona została oficjalna strona produkcji. Atmosfera, wśród oczekujących na nią graczy, systematycznie podgrzewana jest nowymi fillmami, promującymi dziecko armii amerykańskiej. Zawierają one opisywane przez deweloperów procesy produkcji gry oraz urywki, wzięte żywcem z zamkniętej wersji testowej.

 

America's Army 3 tworzone jest na silniku nowej generacji. Unreal Engine 3, bo o nim mowa, pozwala programistom oraz animatorom wykorzystać najnowsze osiągnięcia techniki. Wczoraj odblokowany został trzeci, z czterech filmów, który pokazuje wykorzystanie technologii Motion Capture, aby jak najdokładniej odwzorować zachowanie żołnierza. Oprócz niego, w zakładce "Developer Diaries", znajdziecie dwa inne, przedstawiające proces tworzenia dźwięków oraz animacji broni. Przypomnę, że aktualna wersja gry, stawia poprzeczkę bardzo wysoko, jeśli chodzi o realistykę dzwięku. Jednak przedstawione na drugm filmie, nagrywanie odgłosów na realnym poligonie napawa optymizmem.

 

Developer Diary #1 (Evan Champlin - projektant map - na temat broni i balistyki)

Developer Diary #2 (Will Brandt - technik dźwięku - o odwzorowaniu odgłosów w grze)

Developer Diary #3 (Brandon Foster - asystent producenta - odnośnie Motion Capture)

Developer Diary #4 (Ace Aubuchon - główny projektant)

 

Motion capture – technika stosowana w filmach i grach komputerowych, polegająca na "przechwytywaniu" ruchów aktorów na komputer, przez co postacie poruszają się bardzo realistycznie. Technologia ta nie zastępuje w pełni pracy animatora, wnosi jednak znaczące wsparcie do procesu animacji. Aby stworzyć animacje za pomocą tej techniki potrzebne są kamery oraz markery(czujniki). Aktor zakłada na siebie czarną kamizelkę po czym mocuje się markery. Jeśli kamery są już rozstawione można przystąpić do pracy. Kiedy człowiek się poruszy jego ruchy przekierowywane są do komputera i podlegają dalszej obróbce (między innymi czyszczeniu animacji). - wikipedia.pl. Technologia ta używana jest przy najnowszych produkcjach, takich jak, na przykład FIFA 09.

 

Podobno, premiera ostatniego z czterech filmów, przewidziana jest na 21 lutego. Czy oznacza to, że America's Army 3.0 nadchodzi wielkimi krokami? Myślę, że jak najbardziej tak. Wskazują na to coraz większe akcje promocyjne organizowane przez zespół deweloperski.

 

Źródło: własne

KomentarzeKomentarze

  • [WNC]-DAD

    #1 | DAD

    2009-02-14 15:39:31

    ciekawe...
  • bns

    #2 | bns

    2009-02-14 15:47:10

    czekamy z niecierpliwością :D GJ minor
  • marikkkk

    #3 | marikkkk

    2009-02-14 16:57:30

    fajnie jakby ta gre dalo sie kupic a nie sciagac :(
  • minor

    #4 | minor

    2009-02-14 17:00:23

    mysle ze takiej mozliwosci nie ma bo to psulo by calkowicie zalozenia producenta czyli armii amerykanskiej
  • marikkkk

    #5 | marikkkk

    2009-02-14 17:05:42

    szkoda
  • gargus

    #6 | gargus

    2009-02-14 20:38:28

    wreszcie jakis news o AA3 na esports - jesli chodzi o podsumowanie to zbraklo najciekawszego moim zdaniem filmika Behind the scenes - http://www.youtube.com/watch?v=bo0qVXvhN98&feature=channel_page
  • bahama_mama

    #7 | bahama_mama

    2009-02-14 22:42:47

    zapowiada sie ciekawie szczegolnie jak dla mnie poniewaz czekam na jakis fpp przy ktorym bedzie mozna dlugo posiedziec.. Arma2, Operation Flashpoint 2 i teraz AA3. Mam nadzieje ze z tej 3 cos sobie wybiore.. :D
  • Pavilon

    #8 | Pavilon

    2009-02-15 12:39:46

    supersaurus chyba się nie myle, ale na forum aa.pl jest taki temat, w którym można napisać, że chcesz by ci ktoś podesłał płytę z grą AA i dostaniesz ją pocztą :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2405 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie