Kierownik działu finansów w Activision, pan Thomas Tippl, poinformował o planach firmy dotyczących kolejnych dodatków do Call of Duty: Modern Warfare 2. W wywiadzie dla IGN stwierdził, że mają zamiar obciążyć graczy za pobieranie potencjalnych nowych materiałów do ich gry, które najprawdopodobniej powstaną. Decyzja wysunięta została na podstawie doświadczenia ze sprzedaży DLC do CoD4 na platformach PS3 oraz Xbox 360.
- Mamy duże doświadczenie z platformą Call of Duty, która odniosła wielki sukces zarówno na Xbox Live, jak i PlayStation Network - oświadczył. W obu przypadkach za wszystkie aktualizacje użytkownicy musieli płacić - Aktualnie wykorzystujemy tę wiedzę i mamy zamiar ją spożytkować. Myślę, że takie rozwiązanie było korzystne dla obu stron i już niedługo po rozpoznaniu oczekiwań graczy, powinniśmy wypuścić kilka dodatków do multi. Obecnie zapoznajemy się z opiniami graczy. Mówią nam oni, że jest wiele usług i innowacji, które chcieliby zobaczyć w grze, a których jeszcze w niej nie ma.
Do tej pory chyba najwięcej krzyku ze strony graczy było na temat braku konsoli, serwerów dedykowanych oraz możliwości wychylania się. Jeżeli twórcy uznają za stosowne wydanie paczki aktualizacyjnej z taką zawartością, to posiadacze najnowszego Call of Duty - po wypowiedzi Tippla - nie powinni dziwić się, gdy będą musieli za nią zapłacić. Niemniej wraz z pierwszą poprawką do gry, wprowadzone zostały trzy nowe tryby - Taktyczny TDM z perspektywy 3 os., Ekspresowy TDM oraz Kocioł - i za ten bonus wydawca nie zażyczył sobie pieniędzy. Dodatkowo posiadacze PC dotychczas nie musieli ponosić kosztów za jakiekolwiek dodatki, ale po upodobnieniu komputerowej wersji MW2 do konsolowej nic już nie jest pewne.
Panowie z Infinity Ward wokół swojej ostatniej gry wciąż robią wiele szumu, a modmakerzy w dalszym ciągu starają się ją „usprawnić″. Tym razem odkryli, że na drugim dysku znajduje się kilka rzeczy, które nie zostały do tej pory wykorzystane. Przykładowo udało się im odblokować kolejne trzy tryby dla potyczki wieloosobowej. Są to Global Thermonuclear War (główny cel to zdobycie bomby nuklearnej i jej odpalenie), One Flag CTF (popularny CTF z tylko jedną flagą na środku mapy, którą trzeba przynieść do swojej bazy) oraz VIP (drużyna z vipem musi go osłaniać, a przeciwna zrobić wszystko, by go zlikwidować).
Być może są to moduły, które twórcy mieli zamiar dostarczyć graczom, jako pierwszy oficjalny DLC (może płatny), a okazuje się, że cały czas były one (ukryte) w grze. Sposób ich odpalenia zaprezentowany został na tej stronie, oczywiście wcześniej trzeba zaopatrzyć się w konsolę. Teraz już wiadomo, dlaczego gra zajmuje ponad 11 GB na dysku. Ciekawe, co jeszcze jest schowane.
Źródło: BASHandSlash, modernwarfail2.
#41 | ptt
2009-11-19 17:53:00