Misje i żołnierze w AA3

Dostosuj

Na oficjalnej stronie najnowszej produkcji armii amerykańskiej, światło dzienne ujrzał kolejny film, obrazujący prace prowadzone nad America's Army 3. Wraz z nim ukazał się również wywiad. Obydwa źródła informacji mają na celu przybliżenie nam misji, z jakimi przyjdzie się zmierzyć naszym żołnierzom.

 

Tym razem o swojej pracy opowiada Ace Aubuchon - Główny Projektant. Mówi on o innowacyjnym rozwiązaniu, jakim jest Mission Controler(Kontroler Misji). Pozwoli on na płynne przechodzenie w trakcie gry od jednego rodzaju misji do drugiego, co ma urozmaicić rozgrywkę. Oprócz tego, jak w każdym wcześniejszym filmie, zaprezentowano nam nowość, jaką tym razem jest przeskakiwanie murków znane z produkcji Activision - Call of Duty 4. Dla niewtajemniczonych dodam, że obecnie żołnierz armii amerykańskiej, nie jest w stanie pokonać pół metrowego wzniesienia, jeśli rzeźba terenu nie jest wystarczająco łagodna. Zaprezentowana została również wizualizacja jednej z map, którą możecie podziwiać w naszej galerii. Jakiej? Przekonajcie się sami, wchodząc na stronę aa3.americasarmy.com i odwiedzając zakładkę Developer Diaries.

 

W naszej galerii, na stronie czwartej, możecie podziwiać również najnowsze screenshoty ukazujące żołnierzy, których zobaczyć będziecie mogli, grając w najnowsze dziecko armii amerykańskiej. Oglądając modele postaci, wpada w oko pewien szczegół. A mianowicie mikrofony, z którymi wędrują dobrze zbudowani panowie w moro i z bronią. Jest to część rewolucyjnego systemu Future Combat System(Systemy Bojowe Przyszłości). Pozwala on żołnierzom być w ciągłym kontakcie. Jak będzie to rozwiązane w stosunku do gracza? Czy popularny Team Speak 2 oraz Ventrillo odejdą do lamusa? Dobrze rozwiązany system VoiP może dodać pikanterii rozgrywce poprzez, na przykład wyłączenie możliwości mówienia po śmierci.

 

Oryginalny wywiad opublikowany na oficjalnej stronie produkcji znajdziecie pod tym adresem. Specjalnie dla Was przetłumaczyliśmy go na język polski, abyście łatwo i szybko mogli zapoznać się z czekającymi na Was nowościami

 

Pytanie: Jakie będą rodzaje misji, które przyjdzie nam wykonywać w AA3?

 

Odpowiedź: Wstępnie w AA3 jest sześć rodzajów rozgrywki:

  • Atak/Obrona
  • Zniszcz/Ochraniaj
  • Donieś/Przeszkodź
  • Zdobądź i Utrzymaj
  • VIP - Eskortuj/Przeszkodź
  • Atakujący Alfa/Atakujący Beta

 

P: Jak wygląda rozgrywka w poszczególnych trybach?

 

O: Atak/Obrona to jeden z klasycznych trybów użytych w AA. Jedna drużyna czegoś broni, a druga stara się to zaatakować. Rozgrywka na dobrze znanej mapie Pipelinie to świetny przykład. Obrona próbuje przeszkodzić atakującym w zakręceniu trzech zaworów lub shackowaniu komputera głównego.

 

Zniszcz/Ochraniaj jest podobne do trybu Atak/Obrona; jednakże warunki zwycięstwa opierają się o zniszczenie jednego lub większej ilości obiektów. Liczba celów, które należy zniszczyć, ustalana jest przez projektanta danej mapy i w tym wypadku "niszczyć" będziemy za pomocą różnych narzędzi takich, jak np. granat zapalający.

 

Donieś/Przeszkodź to misja, w której będziemy musieli dostarczyć obiekt do danego punktu. Na przykład laptop, z bardzo ważnymi i poufnymi informacjami, jest umieszczony gdzieś na mapie, a drużyny muszą go odnaleźć i donieść do punktu ekstrakcyjnego(tzw. extraction point).

 

VIP - Eskortuj/Przeszkodź to kolejny klasyczny rodzaj rozgrywki, którego idee kontynuowane będą w nowej odsłonie gry. Jedna drużyna ma w swoich szeregach VIP-a, który musi zostać bezpiecznie doprowadzony do punktu ekstrakcyjnego. Drużyna ambush - przeszkadzająca, musi temu zapobiec, rozprawiając się z tą ważną osobą, zanim uda jej się uciec.

 

Zdobądź i Utrzymaj to rodzaj rozgrywki, w którym będzie więcej niż jeden obiekt, który musi być zdobyty i okupowany do czasu aż licznik czasu okupacji się nie zapełni. Każdy z nich może oczywiście zostać odbity przez drużynę przeciwną w ten sam sposób.

 

Z trybem Atakujący Alfa/Atakujący Beta jest dokładnie tak, jak domyślać możemy się po nazwie. Obydwie drużyny atakują te same obiekty. Od systemu rozgrywki Atak/Obrona różni się to tym, że żaden z zespołów nie jest postawiony w roli obrońcy. Każdy musi się starać zająć obiekt szybciej niż zrobi to ekipa przeciwnika.

 

P: Jakie rodzaje rozgrywki, z wyżej wymienionych, będą możliwe na klasycznym Bridge-u i Pipelinie (to jedyne mapy z wersji 2.8.4, które na 100% będą zrealizowane w AA3).

 

O: Na wszystkich mapach dostępnych w AA3 będzie możliwość gry w trzech różnych trybach. W przypadku map Pipeline i Bridge jednym z nich będzie "klasyczna rozgrywka".

 

P: W wersjach 2.x standardowym meczem było siedem rund. Jak ma się to w AA3?

 

O: Zaszły pewne zmiany w działaniu struktury meczowej. Mecze będą sześciorundowe. Po pierwszym trzech rundach następować będzie zamiana ról. Atakujący staną się obrońcami i vice versa. Jeżeli pod koniec meczu na tablicy wyników będzie widniał remis, to do wyboru będą dwie zasady rozgrywania dogrywki - przez wynik lub przez "nagłą śmierć", czyli jedną rundę, której rezultat zadecyduje o zwycięzcy. Jaka metoda zostanie wybrana zależy tylko i wyłącznie od administratora serwera i jego woli.

 

P: Czy są jakieś sprecyzowane plany na dodanie do AA3 innych map z poprzedniej wersji? 

 

O: Nie ma dokładnych planów co do tego, lecz pozostaje taka możliwość w późniejszych odsłonach gry.

 

Ujawnione przed nami zostały kolejne dotąd ukrywane informacje, które tworzą w głowie pewien obraz gry. Połączenie Call of Duty 4, Battlefield i America's Army w jednym? A wszystko zupełnie za darmo i w ulepszonej wersji. Przypomnę, że głównym hasłem najnowszej produkcji jest "Every detail counts", czyli "Każdy szczegół ma znaczenie." Czy jednak te wszystkie nowinki, o których co chwilę dowiadujemy się z oficjalnej strony America's Army 3 będą miały zastosowanie w rozgrywkach ligowych? Miejmy nadzieję, że i o nas pomyślą twórcy, a prężnie rozwijająca się ostatnio polska scena nie zakończy działalności na wersji z dopiskiem 2...

 

 

KomentarzeKomentarze

  • magyk

    #1 | 40PROCENT

    2009-02-21 13:13:45

    nie przemawia to do mnie.... ble ;|
  • aspen

    #2 | aspen

    2009-02-21 13:22:16

    mecz = 6 rund ? w zyciu ..
  • PatheticFreak

    #3 | Majorek

    2009-02-22 05:08:38

    nooo jest progres :D

    a z tymi rundami to jakaś pomyłka... niby jak mogło być 7 rund na mecz? :D ... przeważnie gra się po 6 na strone
  • WiN32

    #4 | WiN32

    2009-02-22 09:18:48

    Gdzie widziałeś nieparzystą ilość rund w meczu?
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

391 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie