Serwis Tek-9 ogłosił konkurs na mapę do Call of Duty 4: Modern Warfare. Zawody polegają na przygotowaniu lokacji, która będzie przeznaczona do gry na najwyższym esportowym poziomie. Do konkurencji może przystąpić każdy zainteresowany modmaker. Zgłaszać można tylko swoje produkcje, zarówno te już wykonane, jak i przyszłe dzieła.
Konkurs wystartował dzisiaj i podzielony został na trzy etapy. Pierwszy polega na opisaniu zgłoszonych do niego map. Na forum serwisu Tek-9 należy umieścić najważniejsze informacje o lokacji oraz opublikować jej kilka zdjęć i umożliwić jej pobranie. Zaleca się umieścić lokację ukończoną, pozbawioną bugów, bowiem tylko takie będą miały szanse na zwycięstwo. Swoje propozycje można zgłaszać do 14 lutego. Dzień później rozpocznie się druga faza zawodów.
Wówczas powstanie specjalna strona, gdzie uczestnicy wrzucą ostatnie wersje swoich produkcji, których nie będą mogli już modyfikować. Następnie zostaną one przetestowane i ocenione przez społeczność Call of Duty. W ten sposób wyłoniona zostanie zwycięska mapa, na której być może odbywać będą się przyszłe zawody. Zamknięcie głosowania oraz ogłoszenie najlepszej lokacji nastąpi pierwszego marca. Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia.
Źródło: Tek-9.
#52 | Kub4r
2009-12-04 09:18:46
cu @ conf
juz sobie rastir klan bejza nie pograsz , conf i masz bana
#37 | gORLES
2009-12-02 23:11:47
#41 | nicejoke
2009-12-03 02:33:32
Ivo w porównaniu do Ciebie osiągnął dość dużo, troszkę szacunku do starszej osoby :)
#47 | CrazyIvan
2009-12-03 19:12:03
#48 | kOWAL
2009-12-03 20:35:09
#43 | comr
2009-12-03 13:36:03
#33 | Damashi
2009-12-02 22:02:22
#39 | gORLES
2009-12-03 00:24:31
#40 | nicejoke
2009-12-03 02:29:00
mapy cod4 są tak zrobione że praktycznie na każdej mapie zagrasz każda bronią jest wszystko zrównoważone, na takim de_train watpie żeby zastosowanie znalazła scope'a
podobnie sprawa ma sie do (chyba) harbor całkowicie inny movement, inny zasięg nadów, całkowicie inna dynamika gry, to co się sprawdziło 3-4 lata temu na całkiem innej platformie nie powiedziane że się sprawdzi w cod4
osobiście rozwiązania poszukałbym w mapach pokroju "pubowych" w odpowiednim zmodowaniu (zmniejszeniu, powiększeniu, usunięciu bugów)
#46 | xxxxxxxxxxxxx
2009-12-03 18:17:43
#51 | ivonzjeee
2009-12-04 08:22:47
#53 | gORLES
2009-12-07 00:10:58
#50 | maker ` JAJkz
2009-12-03 22:07:07