Niemiecka organizacja SK-Gaming pozyskała nowego sponsora, a stał się nim producent drinków energetyzujących, firma Kimikuro. Za pomocą tak znanej marki jak SK, Kimikuro chce wprowadzić swoje produkty na rynek z rozmachem. Póki co na stronie internetowej sklepu filantropa widnieje jedynie kilka rodzajów zastrzyku energii w puszce, lecz jeśli się dobrze rozejrzymy, możemy dodatkowo spostrzec takie rzeczy, jak koszulka, czy plakat promujący firmę.
Na dodatek korporacja Kimikuro przez współpracę z SK-Gaming zyskała możliwość sprzedaży swojego asortymentu do każdego zakątka świata, dzięki temu, iż w Niemczech nie ma opłat żeglugowych. Warto również wspomnieć o tym, że Energy Shoot, oferowany przez nowego sponsora SK, ma być napojem, który będzie zaspokajał potrzeby graczy zarówno w domowych warunkach, jak i na turniejach lanowych.
Alexander Müller-Rodic, dyrektor zarządzający SK -Gaming skomentował zawarcie nowej współpracy następującymi słowami: - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy w naszych progach powitać firmę Kimikuro, która od dziś jest naszym nowym sponsorem głównym. Ich koncepcja przedsiębiorczości i idea zrobienia wspaniałego dodatku świetnie komponuje się w naszą organizację oraz pasuje do naszych obecnych partnerów. Przede wszystkim jednak, zapraszmy naszą społeczność do korzystania z ich produktów w 2010 roku.
Źródło: SK-Gaming