F.E.A.R 2: Project Origin oficjalnie bez wsparcia dla multiplayera

Dostosuj

Wczorajszy dzień wybrała firma Monolith Productions na przekazanie fanom F.E.A.R. 2: Project Origin wieści dotyczących dalszych losów trybu wieloosobowego gry, który do tej pory nie doczekał się wsparcia ze strony producenta. I - jeśli wieści te są prawdziwe - nie doczeka się w ogóle.

 

Jak ogłosił jeden z pracowników Monolithu odpowiedzialny za komunikację z graczami, firma nie zamierza udostępnić ani systemu antycheaterskiego, ani serwerów dedykowanych, ani oprogramowania SDK. Autorzy gry pracują zamiast tego nad dodatkami DLC, wśród których znajdzie się na przykład The Toy Soldiers Pack, który umożliwi nam rywalizację w między innymi w piaskownicy.

 

O ile DLC i The Toy Soldiers Pack zostały potwierdzone już dawno, wczorajsze wieści - z racji daty - mogą zostać uznane za żart. Tylko czy pracownicy Monolith pokusiliby się o dowcip poważnie godzący w dobre imie firmy i opinię o niej wśród fanów trybu wieloosobowego?

 

Jakiś czas temu sekcję F.E.A.R 2 utrozyła organizacja ESL. Rozpoczęcie jakichkolwiek rozgrywek zostało jednak uwarunkowane pojawieniem się serwerów dedykowanych. W tej sytuacji sekcja ta zostanie najprawdopodobniej zamknięta.

 

Źródło: fear.org.pl

KomentarzeKomentarze

  • kluczmen

    #1 | kluczmen

    2009-04-02 12:10:24

    jezeli to nie zart to epic fail ;p
    ale to raczej neilogiczne, dosyc duzo przylozyli sie do tego multi, ludzie mowai ze jest calkeim fajny, jaksi tryb a'la battlefield z mechami i teraz meiliby rzucic to w kat?
  • rml

    #2 | rml

    2009-04-02 12:48:19

    od premiery minęły dwa miesiące a dedyków i antycheata jak nie było tak nie ma - tylko teraz zdecydowali sie wreszcie powiedziec graczom wprost, że nie będzie ich w ogóle
  • V!ct!M

    #3 | vicek

    2009-04-02 13:32:43

    i po co tyle kasy zmarnowaliscie

    byscie mi oddali to bym ja lepiej spozytkowal
  • kluczmen

    #4 | kluczmen

    2009-04-02 15:34:14

    czyli w skrocie : przyszlosc sceny fear 2 = fear combat ? ;asdsada
  • ARCYK

    #5 | ARCYK

    2009-04-02 16:04:40

    Mi się FEAR Combat bardzo podobał. Nie wiem jak z tym FEARem bo to gra nie na mojego kompa ;p
  • ravosss

    #6 | raw.

    2009-04-02 16:12:38

    fear 2 na samym poczatku okazal sie niewypalem i nawet jakies patche czy dedykowane serwery nie spowodowaly by, ze zaraz przyjdzie ogrom osob w to grac i gra stanie sie GODNYM zastepca fear combat, a to ze obiecywali patche i dedyki z czego sie nie wywiazali to samo to swiadczy o nich ze sa kretynami
  • [fhn]AL|EN

    #7 | AL|EN

    2009-04-02 19:30:21

    ech ... mam nadzieję,że dotarło do was, że firmy robiące gry zmarnowały szansę na robienie czegoś więcej niż tylko papki dla 12-latków już dawno temu. Sorry ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że wszyscy LEJĄ na wszystko poza $$$ i nie dostaniemy już nic godnego uwagi.

    I teraz zabawię się w proroka: RAGE będzie GÓWNEM jeżeli chodzi o MP !
    Obym się pomylił ...
  • kluczmen

    #8 | kluczmen

    2009-04-03 11:34:53

    o ile dobrze pamietam id nie twrozy rage jako gry dedykowanej multiplayerowi... to ma byc singiel ktory ma sie dobrze sprzedac i tyle ! w tym samym czasie gdy oglosili prace nad rage wspomnieli i dwoch quake'ach - jeden to byl q0 (znany teraz jako quake live) a drugi wstepnie zatytuowany jako quake : arena - zupelnie nowa odslona ktora miala sie ukazac na id tech 5 - pozniej natomiast id wydalo oswiadczenie, ze przyszlosc kolejnej odslony kwaka bedzie uzalezniona od zainteresowania ql - sadzac po ilosci osob ktora w to gra mysle, ze za jakis czas doczekamy sie informacji o potwierdzeniu prac nad nowa odslona ;) - who knows, moze juz na najblizszym quake conie ;d
    i w ten ot magiczny sposob powstal choca... eeee id rozgraniczylo tworzenie gier pod sp i mp, w domysle chyba zeby nie dochodzilo do sytuacji jak z q4 ;asd
  • [fhn]AL|EN

    #9 | AL|EN

    2009-04-03 16:31:57

    Ok wszystko to prawda le powiedzieli też, że dodadzą MP. No i wtedy się przekonamy ...
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

255 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie