Sukces Quake Live (darmowej strzelanki stworzonej na bazie wydanego dziesięć lat temu Quake III Arena) stanowczo przerósł oczekiwania odpowiedzialnej za tą grę firmy id Software. Jak się okazuje, teraz rozważa ona stworzenie kolejnej wersji "Live" swojej produkcji. Tym razem ma to być wciąż szalenie popularne Enemy Territory.
Todd Hollenshead z id przyznaje, że zaskoczyło go przyjęcie Quake Live przez graczy: Miałem swoje obawy. Czy ludzie się pokażą?. A jednak się pokazali - w ciągu pierwszych sześciu godzin od momentu, kiedy dostęp do bety gry przestał być ograniczony, założono w niej ponad sto dziesięć tysięcy kont, a chętni do gry musiali czekać w kolejkach.
Jak dodaje Hollenshead, to przekonało pracowników id, że ich decyzja była słuszna. W związku z tym nie widzą oni przeszkód, aby idee darmowych gier dostępnych przez przeglądarkę rozszerzyć na kolejne tytuły. Następnym z nich byby Wolfenstein: Enemy Territory. Gra ta jest już - od momentu swej premiery - darmowa. W jej przypadku nowinki skupiłyby się więc głównie na działaniu przez przeglądarkę.
Źródło: Kotaku
#1 | z1ppi
2009-03-30 22:17:13
#2 | Estaloth
2009-03-30 22:24:49
#3 | zolciak
2009-03-30 22:32:53
#4 | AL|EN
2009-03-30 23:16:14
#5 | CEFO bloodpa1nt
2009-03-30 23:18:21
Zolciak: tia, może pińcet małych configów?
Kto dał dzieciom dostęp do internetu :-(
Alien: Tak bacznie obserwujesz QL i nie wiesz, że pause będzie na 101%?
#7 | Estaloth
2009-03-31 01:49:07
nie mam nic przeciwko vq3, dobrze jednak gdyby bylo /callvote gameplay. tak kazdy by mial wybór, a tak masz z góry narzuconą fizyke.
a co do pauzy to nie trzeba obserwowac zeby wiedziec ze jest to kwestią czasu. to nie podlega dyskusji.
#8 | Soofka
2009-03-31 07:18:23
On ma rację, przeciętny cfg do ET to, poza plikiem głównym (grafa, controlsy), masa skryptów, spawntimer, cfg na zmianę klas, drużyn, spawnów, oddzielne cfg na każdą mapę czy klasę, czasem zmiana celownika czy fova w locie itp - łącznie ok. 30 plików jak nic, jeśli nie lepiej.
więc zamilcz plz
#9 | Estaloth
2009-03-31 12:05:32
jesli chodzi o mnie to są to 2 pliki, w jednym bindy, quoty i skrypty, w drugim wszystkie ustawienia. jesli dolozyc do tego spawntimera to kilka plików wiecej ale biorac pod uwage fakt, ze masz wbudowanego w etpro to nie rozumiem po co sobie utrudniac. pomijam ofc autoexeci na kazda mape, traktuje to bardziej jako ciekawostke.
#11 | nekris
2009-03-31 14:10:52
#13 | zolciak
2009-03-31 15:38:43
#15 | nekris
2009-03-31 18:32:39
#14 | Soofka
2009-03-31 17:36:34
#16 | nekris
2009-03-31 18:32:57
#10 | AL|EN
2009-03-31 12:43:03
#6 | satan
2009-03-30 23:22:43
#12 | unreal1
2009-03-31 14:26:46
#17 | chelmianin
2009-04-01 23:22:19
#18 | Sliterin
2009-04-01 23:45:48
Tytuł jest pytaniem a więc targa tym newsem nie pewność. Więc Chełmianin ogarnij czytanie ze zrozumieniem to może skłonię się do jakiejkolwiek polemiki.
#19 | marikkkk
2009-04-01 23:50:43
#22 | chelmianin
2009-04-02 16:37:47
"Następnym z nich byby Wolfenstein: Enemy Territory." - słowo "byłby", użyte w tak skonstruowanym zdaniu, sugeruje, że "jeśli powstanie kolejna gra z serii Live, to BĘDZIE nią ET", tak odczyta to zdanie każdy, kto ma chociaż podstawową wiedzę na temat naszej składni i gramatyki. Nie wagaruj tyle.
#24 | rml
2009-04-02 19:59:44
mniej agresji pls
#25 | chelmianin
2009-04-02 20:23:20
#20 | sóp3r_njetopesh
2009-04-02 06:40:53
http://www.youtube.com/watch?v=eqFBNAGntns
^^
#21 | kluczmen
2009-04-02 13:32:05
#23 | unreal1
2009-04-02 19:15:48