Największe pod względem popularności programy konfigurujące serwery Call of Duty 4: Modern Warfare, czyli Promod oraz DAMN zostały wczoraj połączone, a z ich integracji powstała modyfikacja o nazwie Promod 4.30. Kilka godzin później wersja, która miała być finalną, zastąpiona została nowym numerem - 4.31.
To wydanie wprowadza do poprzedniej części pliku kilka zmian. Zgodnie z obietnicą jednego z jego autorów, Jasdeva "JUSZN" Virdee'a, nie są to zasadnicze przeróbki, dodane zostały przede wszystkim najlepsze ustawienia DAMNa. Główną zauważalną cechą jest wprowadzenie nakładki dla widzów, która jest pomocna podczas oglądania gry i nadawania z niej przekazu. Poza tym zaktualizowano także kwestie związane z samą rywalizacją, przykładowo postrzał w rękę czy stopę zadaje o 30% mniej obrażeń. Podsumowując program można orzec, że wyglądem przypomina on modyfikację Stephena "MavLP" Groata, ale w środku nadal jest to Promod. Poniżej lista zmian wprowadzonych w nowej wersji oraz odnośnik do pliku.
Pobierz Promod 4.31
Promod 4.30
- Fully integrated Shoutcaster Overlay
- Flash fix preventing players from becoming unflashed when a grenade tags them/blows up behind them
- Added Noise/dink when shooting someone's head which differentiates the body sections
- 3rd person smokeless muzzle flash introduced (Sight/Spotting Enhancement)
- Enhanced multiplayer options
- cg_viewzsmoothing value adjusting has been blocked to prevent abuse
- Car doors/bonnets will now instantaneously vanish when cars explode
- Assault & SMG hitbox damage amplifiers to Legs/Arms/Feet/Hands have been dropped from 1.0 to 0.7 for improved aimbased hitbox, chest/neck & head retain same values as promod 4.22
- Planting during timeouts blocked
- All gametypes fully functional again
- More compact HUD
- Opponent will no longer hear the bomb drop sound as the bomb is planted
- Name changes during ready-up-period will change instantly
- The "Please do not cheat" display will display what's command needs changing
- Menus will no longer close itself when the round is over
- Server DVAR monitor has been implemented!
Promod 4.31
- Shellshock added to prevent sprint glitch at start of rounds
- Custom ruleset iwd can now be editted to suit your server preferences (public mode)
- Public SD rounds fixed to mr12 from mr8
- Backlot ambience issue fixed
- IWD checksum security added to prevent any alteration/cheating on main files for promod
- Shoutcaster overlay sorting display bug corrected
- lan_mr12/mr15 modes have fade to black feature for experimental purposes
Źródło: Cadred
#1 | zZz
2009-02-16 09:55:24
Jedynie shoutcast jest zaczerpnięty z tamtego moda.
Za jakiś tydzień ma wyjść wersja finalna promoda w którym będzie więcej zmian niż teraz.
Rzeczy które będą podlegać wkrótce głosowaniu:
- m4/mp5 ze zmienionym dmg
- mniejszy zasięg "ranienia" granatów
- samochody po wybuchu zadają mniejsze obrażenia
- regen do 2/3 hp po krytyku
- zakładanie/zdejmowanie tłumika w trakcie rundy
- wyłączenie hitblipów od wybuchu granatu/samochodu
- wyłączenie kropek z radaru
- poprawa hitboxów
zobaczymy co z tego wyjdzie;d
#12 | reaktiv
2009-02-16 13:47:48
#29 | cOw.
2009-02-16 20:17:53
#2 | devast
2009-02-16 10:06:23
#3 | ZOFX
2009-02-16 10:34:49
xD
ciekawe ile haxow jest opartych na tym i ile polskich klanow dobrych.pl zostanie znokautowanych takim posunieciem ^^ modlmy sie : - )
#4 | dunayeR
2009-02-16 10:50:08
#5 | POP3K
2009-02-16 11:08:51
#6 | ivonzjeee
2009-02-16 11:35:01
#7 | velvet
2009-02-16 11:45:03
Fully integrated Shoutcaster Overlay
czy tu chodzi tylko o te dodatkowe bajery co zasłaniają pół ekranu czy o coś więcej jak hltv?
#8 | zZz
2009-02-16 12:23:23
#9 | B33MN
2009-02-16 13:13:40
- wyłączenie kropek z radaru
------
imo te dwie zmiany są kompletnie niepotrzebne i nie dosc ze spowolnia rozgrywke to zrobia z niej zbyt duzy random..
natomiast co do tlumika, to sam nie wiem.. na cholere bedzie komus tlumik potrzebny jesli wylacza kropki z radaru? to bzdura:)
wydaje mi sie, ze najlepszym rozwiazaniem byloby pozostawienie w spokoju kropek i dodanie tych tlumikow. to moze byc ciekawe:)
zreszta wydaje mi sie, ze troszke plotkujesz exile. ;) ja slyszalem, ze ponoc ma wrocic red dot na broni :O
ale to sa imo bzdury, ktore sieja zrozpaczeni kolejnymi modami.
co natomiast do radarow, to gdzies slyszalem, ze ma byc tak, iz kropki beda sie pojawiac, ale tylko na sekunde - i to byloby dobre. :)
#10 | zZz
2009-02-16 13:26:15
Z tego co dziś gadałem z roychezem to opcji z tłumikiem ma nie być, i kropki z radaru też pewnie znikną;]
#11 | B33MN
2009-02-16 13:29:46
edit: że co?
nie będzie tłumika, ok. ale kropek też nie będzie? no ja w te bzdury nie uwierze dopóki nie zobacze. :P
#13 | reaktiv
2009-02-16 13:56:01
#21 | ZACKy
2009-02-16 16:14:17
#22 | reaktiv
2009-02-16 16:34:00
Odnosnie kropek, to zeby zostaly(sam chcialem zeby nie bylo, ale mnie przeglosowali ;D). Jesli chodzi o mozliwosc zakladania tlumikow w trakcie rundy, to zeby nie bylo takiej mozliwosci.
#14 | Borewicz :)
2009-02-16 14:00:06
#15 | Nero*
2009-02-16 14:27:18
#18 | Borewicz :)
2009-02-16 15:37:51
EDIT: nei jestem alfa i omega z ortografi
#19 | bulbasaur
2009-02-16 15:45:49
#16 | Jazz [-]
2009-02-16 15:00:13
#17 | +fantz
2009-02-16 15:07:34
#20 | ZACKy
2009-02-16 16:11:12
#23 | Nero*
2009-02-16 16:58:43
#24 | fanzzy
2009-02-16 17:19:54
#25 | marikkkk
2009-02-16 17:44:02
#26 | ptt
2009-02-16 18:31:44
#27 | EXBLANCO.KOXED
2009-02-16 18:52:59
#28 | Nero*
2009-02-16 19:01:45
#30 | cOw.
2009-02-16 20:22:17
#31 | EXBLANCO.KOXED
2009-02-16 20:25:03
#32 | bemol
2009-02-16 21:45:51
#33 | mt0x_ demolitio
2009-02-16 22:05:21
#34 | fanzzy
2009-02-17 11:34:38
#35 | wolf4817
2009-02-17 20:17:39