Liga Team Warfare, znana na scenie America's Army głównie z powodu ladderów, które niegdyś cieszyły się dużą popularnością wśród społeczności tej gry, postanawia nieco odświeżyć swoje rozgrywki. Team Warfare League otwiera 4v4 CQB Ladder.
Team Warfare League swoje tryumfy świeciła kilka lat temu, gdy jako jedna z nielicznych organizacji wspierała America's Army. Po wejściu gry na takie portale jak Electronic Sports League czy też Clan Base, laddery TWL-a zaczęły tracić popularność. Teraz nie zobaczymy tam już zespołów z wyższej półki, które przyciągnąć mogą do ligi tylko nagrody. Jeżeli chodzi natomiast o formę treningową "drabinek", które po prostu pomagają w znalezieniu sparing partnera, to taką rolę przejął ESL 4v4 EU Ladder.
Oficjalna informacja ze strony teamwarfare.com
A new type of ladder is coming to America's Army at TeamWarfare League. Since TWL adopted AA, teams have always played maps that were picked for them by the site. Now teams will have the opportunity to pick the maps they will play. This new ladder will be similar to the league playoff structure. Matches will consist of two maps with eight rounds per map. The winner will be decided by total rounds won at the end of the match. Each team will be allowed to pick their own map from the map list. For overtime maps and their selection, please see your regions ladder specific rules.
The ladder is called 4v4 Objective CQB and consists of the most popular maps in America's Army. This is a joint effort by the North American and European sides of TWL AA. Both regions (NA & EU) will have this new ladder. Please see your region's ladder specific rules for more details as some of the rules are different on the NA and EU side:
Weapons Cache (4 min.)
Weapons Cache SE (5 min.)
Pipeline (4 min.)
Pipeline SF (4 min.)
Insurgent Camp (4 min.)
Urban Assault (3 min.)
SF Dockside (3 min.)
SF Sandstorm (3 min.)
SF Csar (4 min.)
MOUT McKenna (3 min.)
Dusk (4 min.)
Collapsed Tunnel (3 min.)
Rummage (3 min.)
Ostatnio jednak TWL stara się do siebie przyciągnąć również wspomnianą elitę. Turniej zorganizowany wspólnie z firmą Razer zgromadził ponad sto zespołów z całej Europy. Niestety na tym zakończyły się działania administracji. Kilka dni temu - pare miesięcy po zakończeniu TWL Razer Winter Cup 2008 - postanowiono zrobić krok naprzód i wyjść naprzeciw profesjonalnym graczom. Otwarcie laddera TWL 4v4 Close Quarters Battle ma na celu zaciekawienie tymi rozgrywkami drużyn, które chcą podejść do tej ligi treningowo. Spośród puli map obydwie ekipy wybierają po jednej mapie, aby rozegrać osiem rund na każdej z nich. Niestety problemy z dobraniem neutralnego serwera oraz program przeciwko oszustom skutecznie zniechęcają do udziału w TWL-u i nic nie wskazuje na to, by miało się to w najbliższym czasie zmienić.
Źródło: aao-daily